Gå til innhold

E60 520i - pre LCI kosebil - nye bilder


Grobian
 Share

Anbefalte innlegg

Tipper den blir en "klassiker", uten at det har påvirket meg i å skaffe en. Jeg bare liker den veldig godt :)

Davide Arcangeli som tegnet bilen døde dessverre av leukemi før den kom på markedet. Jeg har veldig sansen for det de gjorde. E39 er en helt fantastisk og vakker bil, men det trengtes også en utvikling. Ser man nøye etter ble linjene på E60 kopiert av veldig mange, spesielt dørlinjen under vinduet. Aspekter fra interiøret finner man også igjen i veldig mange nye biler. Utviklingen i dag synes jeg går litt for sakte, selv om BMW viser fine tendenser med iX og i4. Men ser man på f.eks. konseptbilen Z9, er utviklingen i dag altfor tam. Bildesign handler jo åpenbart om mye mer enn bare "godt design". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

IMG_20210908_170148.thumb.jpeg.ce26d32dbabadd941c94ce8f65fb5c1e.jpegIMG_20210908_170338.thumb.jpeg.170c360c03b84022279b449bfd54e726.jpegIMG_20210908_170710.thumb.jpeg.9b1f46197be8e8a2da2864e2b968a764.jpeg

Etter vestlandsturen beholdt jeg bilen i Oslo noen dager, før retur til svoger på landet, og prøvde å utbedre noen av de 7 steinsprangene jeg fant. Det var litt oppskrapet lakk på kanten nede på førerdøren også, og den fikk jeg tettet fint. Jeg glemte ta etterbilder, men ser at jeg må øve litt mer på fylling av steinsprang. Lowe-Cornell-pennen fungerte fint, men lakken kom veldig tregt ut av tuppen. Jeg endte med å bruke penselen fra lakkstiften et par steder, fordi det da kom betydelig mer lakk. 

Heldigvis kun ett av hakkene som det var viktig å tette, nemlig det på taket, de andre var på plast og alu . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...