Gå til innhold

Mitt E30 M3 prosjekt. Vurderer salg.


E30TurboTouring
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, speedtouch_ skrev:

Spennende prosjekt! ja her var det mye å henge fingrene i. Hvordan tenker du å gå frem med restaureringen? bytte ut større deler, eller lappe på eksisterende deler? skjøyting?

Hei. Det blir så langt det er mulig å skifte større deler. Blir nye skjermer rundtom, ny bakplate, kanaler, hjulhus framme og kanskje hjulhus bak. Noen steder må det nok lappes. Når alt av karosseri deler er på plass så begynner vi på det. Har heldigvis en meget dyktig kompis som tar det. Så mens han holder på der så tenker jeg å begynne på hjuloppheng, sandblåsing, lakkering, foringer osv. Så får vi se underveis hva som blir neste steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
6 timer siden, Sørlendingen skrev:

Gøy å se ett orginalt e30 m3 prosjekt😎

 

Stå på og gjør det skikkelig, er bedre å bruke 1 år ekstra og heller få den 100% strøken.

Og husk mye bilder🤩

Takk 😀 Ja planen er at det får ta den tiden det tar. 

Har ikke blitt gjort så veldig mye ennå, men holder på å leite etter karosserideler. Det viser seg dessverre å være vanskelig å få tak i deler da mye er gått ut av produksjon, men har funnet noen nye deler til front. Prøver nå å finne et karosseri uten alt for mye rust og kutte ut noen av de delene jeg ikke finner nytt. Bilder blir det underveis 👍 Hvis noen vet om en delebil så gi meg en lyd 😀 Alt av interesse, helst facelift. Samme hviket karosseri bare ikke cab.

Endret av E30TurboTouring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Lenge siden jeg har lagt ut noe her, men det har ikke blitt gjort noe særlig med denne annet enn å jakte på karosseri deler. Har funnet ganske mye nye originale deler rundt om i verden og det nærmer seg at jeg har det som trengs for å begynne. Har kjøpt karosseri vugge til den slik at den er enklere å flytte rundt og ikke minst å jobbe på når den tid kommer. Men det blir nok en stund før det blir gjort noe her da jeg også har en e46 som må bli ferdig først. 

https://bimmers.no/forums/topic/826452-e46-m3-touring/

 

20211214_180121.jpg

20211214_180045.jpg

20211214_180021.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • E30TurboTouring changed the title to Mitt E30 M3 prosjekt. Vurderer salg.
  • 2 weeks later...
På 20.4.2023 den 17.58, E30TurboTouring skrev:

Vurderer å selge prosjektet da jeg ser at jeg ikke har nok tid til et så stort prosjekt. Seriøst interesserte kan sende meg pm her. Selges kun komplett.

Hei.

 

Kan du sende meg en pm? fikk kun lov til og skrive emne til deg så fikk ikke sendt pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...