Gå til innhold

Ingvaldsen’s individual f11 m550d Smoked topaz - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med flott skute! Vanvittig lekkert interiør på denne, veldig flott kombo. Et fullspekket F10/11-interiør, og da særlig LCI, står ikke tilbake for noe av det BMW leverer nå snart et tiår senere.

Synes også style 373-felgene sitter bra på bilen, enda penere linjer på de enn 434. Men 343 blir flott det også, enda litt tøffere look når man får felger som er mer konkave. Kjører du spacere på 373-felgene forresten? Jeg har 15mm bak og 10mm fremme på mine, da blir det bra fitment. 

Ellers ser jeg at 2000-tallet er på vei tilbake med krom på oppadgående - uforståelig for meg, men godt med litt variasjon. Kjedelig om alle F11'ene hadde vært like her til lands :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! 
alcantara taktrekk tenker nok mange er en fisefin detalj, men det gjør virkelig susen ilag med utvidet skinnpakke! 
 

for å ha M5 bremser må man vel ha en annen svindyr kalipper-brakett? 
m style 343 er flott på denne, de er også svært lette og tåler en støyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Walkabout skrev:

Gratulerer med flott skute! Vanvittig lekkert interiør på denne, veldig flott kombo. Et fullspekket F10/11-interiør, og da særlig LCI, står ikke tilbake for noe av det BMW leverer nå snart et tiår senere.

Synes også style 373-felgene sitter bra på bilen, enda penere linjer på de enn 434. Men 343 blir flott det også, enda litt tøffere look når man får felger som er mer konkave. Kjører du spacere på 373-felgene forresten? Jeg har 15mm bak og 10mm fremme på mine, da blir det bra fitment. 

Ellers ser jeg at 2000-tallet er på vei tilbake med krom på oppadgående - uforståelig for meg, men godt med litt variasjon. Kjedelig om alle F11'ene hadde vært like her til lands :) 

Mange takk!

Ja felgene satt overraskende bra! De sitter med 10 og 15mm spacer ser det ut for ja🤠

hadde bilen vært sølv eller hvit har det vært fint med 100% shadowline, men i alle andre farger er det fint med litt krom som brytning. Spesielt viktig å få fram nyrene som går veldig bra ilag med adaptive led lykter😁

2 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

Gratulerer med nydelig F11! 😍👍

Synd med rattet, men dette kan lett rettes opp i. Fenice sitt kitt funker kjempebra og har til nå vært veldig holdbart! Ny farge og klarlakk 👍

Mangetakk😁

produktet som manglet i rekkefølgen er på tur i posten så satser på bra finish på forsøk nr2💩

46 minutter siden, FransEirik skrev:

Gratulerer! 
alcantara taktrekk tenker nok mange er en fisefin detalj, men det gjør virkelig susen ilag med utvidet skinnpakke! 
 

for å ha M5 bremser må man vel ha en annen svindyr kalipper-brakett? 
m style 343 er flott på denne, de er også svært lette og tåler en støyt. 

takk!

Større sjans for alcantara taktrekk enn m5 bremser, men kommer jeg tilfeldigvis over et komplett sett til pen pris så kan det skje!

har ikke satt meg inn i detaljene med å bytte til m5 bremser så mulig det er dyre saker å få det til å passe på xdrive spindel?

343 må det bli endag🤠

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående grommere bremser, så har det heldigvis kommet inn flere aktører på markedet og dermed er prisen ikke så avskrekkende. Med adaptere som disse blir det mer eller mindre bolt on. Mastern på disse bilene har heller ikke noe problem med å mate alle stemplene, så ganske grei retrofit. 

https://epytec.de/de/bremssatteladapter-bmw-5er-f10-f11-6er-cabrio-coupe-bmw-m5-m6-f10-bremsanlage-6-kolben-bremssattel-b-14142

https://epytec.de/de/detail/index/sArticle/14609

Hvis bremser fra F10 M5 skulle være vanskelig å finne rimelig, så finnes det alltids alternativer ved å bruke msport calipere fra G serien eller evnt bremser fra E70/E71/F15/F16 X5M/X6M. 

Husk dog at med sånne bremser, så tynner man veldig fort ut hva slags felger man kan bruke. 343m felger klarerer ikke G serie bremser uten spacer f.eks. F10 M5 bremser går heller ikke på særlig mange OEM F1x felger heller. Kjipt å være avhengig av spacere eller felger som kan bli PKK feil. 

Ellers gratulerer med et smykke av en bil  :)

Edit:

Style 434 ser ut som et alternativ hvertfall 

5d599eba8f07.jpg.c287a4147dcc158860d85a4b19f75ac2.jpg

 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Connected drive app til bilen når den er import, hvordan fungerte det ? Mener å huske det var en tråd om dette en plass🤔

På LCI skal det bare være å legge til bil som vanlig i norsk CD portal.

 

Og grattis med flott bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Ingvaldsen changed the title to Ingvaldsen’s individual f11 m550d Smoked topaz - Solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...