Gå til innhold

Ingvaldsen’s individual f11 m550d Smoked topaz - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, E.H.D skrev:

Snasen M550d dette. Merkelig at alcantara tak ikke er valgt på en bil med så mye utstyr. 

Like merkelig som at den ikke har fullstendig skinnpakke, seteventilasjon, bakseteunderholdning å rompetafsing😂

men noe mer mangler ikke(tror jeg bestemt)😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til @Kjennern så ble det æpp👍🏻
 

CC0DE336-FC53-4ED8-ACC1-0890C5872104.thumb.png.9cb867e59e74027c19c2315400160afa.png

er jeg dom om jeg kjøper en av disse pakkene ? Ser man får kartpakke og sanntids trafikk oppdatering🤔 virker det bra?

912C39ED-BF34-4451-9C74-0A07EFDF2984.thumb.jpeg.54a2db0dab62e463e56c6b70a69d268c.jpeg

16 timer siden, ///M-ini95 skrev:

@Ingvaldsen litt mer mas fra meg, men kom på enda en ting 😅

I 2013/2014 en gang, så endra BMW designet på calippern. Ingen drastisk endring, men nok til at style 343m ikke går uten en knøttliten spacer. 

m5 bremser på 550 du mener nå? Ja vet det kan vær dårlig klaring der i noen tilfeller🤔 men jeg tror ikke det blir i år, kommer vell på sikt sammen med trf godsaker😁

11 timer siden, HenrikSolberg skrev:

Blir det soting av ruter?

Synes F1x kler soting utrolig godt :) 

har ikke tenkt noe større over det, kanskje det blir en svak sot rundt hele på sikt om jeg ser behovet 😁

47 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Virkelig kjekt å hilse på deg i går 😊 Var ikke vanskelig å spotte den råflotte bilen parkert på Otta 🤩 Du forsvann fort forbi meg nordover 😅

ja artig å treffe likesinnede ! Tilfeldigheter 😂 

den flytter seg raskt fra A til B, men da må den også ha diesel💩

 

990AADF6-5774-4AD7-B939-EC8C09868A83.jpeg

2B882C6F-9DEA-49B0-966C-3BC45E2C1AAB.jpeg

881752B6-802A-42BC-8B4D-6CB3D6EDC384.jpeg

639A1BDB-C904-490C-9403-87DAA7DB2870.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

m5 bremser på 550 du mener nå? Ja vet det kan vær dårlig klaring der i noen tilfeller🤔 men jeg tror ikke det blir i år, kommer vell på sikt sammen med trf godsaker😁

Nei tenkte på M5 felger på 550 bremser. LCI biler med 36mm tykke skiver har en annen utforming på kalippern som gjør at felgen ikke klarer å klarere calipern. Dette bildet viser en 2012 og du ser her at det er trangt, men det går. På en 2014 så vil de innerste eikene treffe

IMG_2437_zpsozl1bfxd-1.thumb.jpg.54b42e6821d2253606f9f7216b893158.jpg

Bilen ser smæshing ut med 373 felgene også, så er ingen hast kan jeg tenke meg :D

Men tenkte det var greit å informere om at spacere er en nødvendighet om du skal ha de felgene på bilen. Kjipt å gå på en smell...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutes ago, Ingvaldsen said:

er jeg dom om jeg kjøper en av disse pakkene ? Ser man får kartpakke og sanntids trafikk oppdatering🤔 virker det bra?

Jeg kjøpte connected booster nettopp da RTTI gikk ut - kjøper RTTI på årsbasis og koster alene godt over 800kr så grei deal med Concierge services inkludert også. Kart laster jeg vanligvis ned gratis fra bimmerpost, har lifetime FSC kode, men det var nå med her. 
dersom du bruker navi og/eller kjører i sentrale strøk er RTTI genialt; ser trafikkflyt, navi redirigerer deg om det oppstår en trafikkulykke og det blir stopp, osv  osv. Kona bruker det i det daglige for å se flyt på motorveien i Stavanger før/etter jobb.

Sparte oss for noen timer stillstand når vi holdt på å kjøre rett inn i en gigantisk kø ved en bilulykke i Tyskland på Autobahn når vi kom fra Praha. Navi redirigerte oss på en 20min omvei rett før kø og inn nedstrøms ulykka :)  Genialt. 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Jeg kjøpte connected booster nettopp da RTTI gikk ut - kjøper RTTI på årsbasis og koster alene godt over 800kr så grei deal med Concierge services inkludert også. Kart laster jeg vanligvis ned gratis fra bimmerpost, har lifetime FSC kode, men det var nå med her. 
dersom du bruker navi og/eller kjører i sentrale strøk er RTTI genialt; ser trafikkflyt, navi redirigerer deg om det oppstår en trafikkulykke og det blir stopp, osv  osv. Kona bruker det i det daglige for å se flyt på motorveien i Stavanger før/etter jobb.

Sparte oss for noen timer stillstand når vi holdt på å kjøre rett inn i en gigantisk kø ved en bilulykke i Tyskland på Autobahn når vi kom fra Praha. Navi redirigerte oss på en 20min omvei rett før kø og inn nedstrøms ulykka :)  Genialt. 

Kjøpte så jeg fikk med usb map update, men kommer den i posten eller kan jeg bruke egen pinne? Står jo ingen detaljer om det her

BF374037-6E39-4DAD-AEFE-D63C1ADDAD2A.png

4B0FA6B0-BFF3-4C01-BBC8-12202B691DFB.jpeg

 

EDIT: 

fant ut av det, kom ikke inn skikkelig på nett siden med google chrome, måtte bruke IE så fant jeg fram ! 

synd at chrome ikke henger med lengere...

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Ingvaldsen changed the title to Ingvaldsen’s individual f11 m550d Smoked topaz - Solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...