Gå til innhold

F10 550i «Alpina»(Solgt) . F11 M550D nå


m-blå
 Share

Anbefalte innlegg

Var for noen mnd. siden og hentet meg en 550i. Lenge tenkt at jeg må ha en V8 før alt skal bli elektrisk.

Satt litt langt inne da den manglet M-sport og var Kallisto-grå. En farge jeg aldri har sett før.

Ble positivt overrasket når jeg fikk se og prøve bilen, den ble med hjem.

Veldig fornøyd med og ha Comfort seter igjen etter og ha hatt ett par 3 serier. Denne har og Adaptive drive, led lys og digitalt instrument panel.

Litt kjedelig med all kromen. 

Har nå fått foliert vinduslister. Lakkerte lister på bakfanger samme farge som bilen samtidig som jeg fikk lakkert og montert org. Alpina frontspoiler.

Legger med noen bilder hvordan det ble.

Veldig fornøyd med fargen som forandrer seg etter lyset.

Og ikke minst med motoren. Herligt drag og ikke minst lyd etter og ha kjørt diesel i mange år, dog 3 liter da.

550ia.JPG

551.jpeg

550.jpeg

alpi.jpeg

Alp.jpeg

550ialpi.jpeg

int.jpeg

Endret av m-blå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Snagg30 skrev:

Gratulerer med ny bil, med skikkelig drivstoff type :D Med Alpina front og nydelig farge utvendig så savner ikke jeg M-sport på denne, fantastisk bil. Gromt interiør som fortjener flere bilder her.

Jeg ble fornøyd når Alpina leppen kom på. Greit og ha noe ikke alle har, fleste som ruller rundt har M-sport.

Dårligt med bilder av interiør. Kan legge med ett par fra annonsen.

550is.JPG

inn.jpg

in.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Gratulerer med flott F10. Et skikkelig friskt pust med Luxury line og Alpina-leppe. :)

Takker. Ja jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre med krommen rundt grøftelysa, men enn så lenge så blir den.

På Alpina org. har dem en litt mindre kromramme.

alpina-b5-biturbo-18.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, fargevalg og motor! Jeg møtte deg her for en ukes tid siden på karmøy. Det artige var at på turen møtte jeg deg og 4 andre med alpina frontspoiler, pluss den jeg selv har på min e61 😅

Luxury line er så pent! Her har du god bil som vil holde seg godt i pris. Importerte du selv?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget lekker bil med helt perfekt motorisering i disse miljøtider. Jeg vil også sinat det var litt befriende å se en F10 LCI uten M-sport for en gang skyld. Luxury line og denne fargen var faktisk meget smakfullt, behold bilen sånn! Men jeg savner kanskje ett 550i merke på bakluka, det må vises at du kjører V8...som sagt veldig viktig i disse tider 😅

Men jeg likte den Princessen i bakgrunnen der også, er det en 45? Perfekt kombo på båt og bil da 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Meget lekker bil med helt perfekt motorisering i disse miljøtider. Jeg vil også sinat det var litt befriende å se en F10 LCI uten M-sport for en gang skyld. Luxury line og denne fargen var faktisk meget smakfullt, behold bilen sånn! Men jeg savner kanskje ett 550i merke på bakluka, det må vises at du kjører V8...som sagt veldig viktig i disse tider 😅

Men jeg likte den Princessen i bakgrunnen der også, er det en 45? Perfekt kombo på båt og bil da 👍

550i merket er på plass, samt kromlisten på bakfanger er lakkert. Stemmer....det er vår P45 i bakgrunnen.

50i.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • m-blå changed the title to F10 550i «Alpina»(Solgt) . F11 M550D nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...