Gå til innhold

F10 550i «Alpina»(Solgt) . F11 M550D nå


m-blå
 Share

Anbefalte innlegg

Herlig bil og kjempe lekker farge, står faktisk svært godt i stil med Luxury line! At Luxury line faktisk kom med krom på bakfanger også var nytt for meg, ble langt penere å få dette foliert som du har gjort, ellers fungerer resterende krom detaljert veldig godt på denne. Fine oppgradering på en ellers meget pen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Saltkjelen skrev:

Chromen gjør seg like godt på denne som prinsessen i bakgrunn. Har du noen andre planer for bilen? :) 

Har egentlig ikke lagt noe mer planer enn og bruke bilen litt. Vært offshore på jobb så rett på båtferie og er nå på jobb igjen.

Har omtrent ikke vært i bilen på 2 mnd. Blir mer tid fremover nå da Princess`en er solgt og skal leveres når jeg kommer hjem.

Kona hadde bilen en tur til sørlandet mens jeg var ute forrige tur. Hun sa den var ok, men synes det gikk litt mye bensin ;-) 

Endret av m-blå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Evopower skrev:

Nydelig bil, fargevalg og motor! Jeg møtte deg her for en ukes tid siden på karmøy. Det artige var at på turen møtte jeg deg og 4 andre med alpina frontspoiler, pluss den jeg selv har på min e61 😅

Luxury line er så pent! Her har du god bil som vil holde seg godt i pris. Importerte du selv?

 

Importerte ikke selv. Kjøpte den hos Solheim Auto i Vikersund hvor den har stått en stund til salgs. Dem importerte den i 2017 og fikk den tilbake i innbytte for en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • m-blå changed the title to F10 550i xdrive lci og i3s

Fikk i dag endelig på «skikkelige» vinterdekk på 550’en som gjør at kjøreegenskapene kan nytes på vinteren og når veiene er bare eller våte. Europeiske høyhastighets dekk men fungerer veldig bra på snø og is og. Hadde dem også på forrige bilen min F30 330d xdrive. 
Dekkene er Michelin Pilot Alpin 5 i 255/40-19» som jeg har montert på sommerfelgene. Så får vi se hva vi kan finne på mot sommeren. 
Bilen blir ikke så mye brukt nå på vinteren, kjører for det meste rundt i i3s’en.9F133C5C-3E5B-4041-A204-B01B45AC98A4.thumb.jpeg.19e240a2e45c8ca674c00a9430a0ad47.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • m-blå changed the title to F10 550i «Alpina»(Solgt) . F11 M550D nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...