Gå til innhold

danskiii's Alpina D5 Biturbo F11 LCI


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, danskiii skrev:

Bare å si ifra! Og om du vil se bilen så er det bare å sette på kaffe eller noe, det ordner vi :)

Det har jeg veldig lyst til, om du vil ta deg en kjøre tur hit eller jeg til deg spiller meg ingen rolle :) Har 12t skift fremover nå en stund men sender deg en pm frem mot neste helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har jeg fått hatt bilen en liten stund så tenkte jeg skulle skrive ned mine erfaringer og diverse her snart nå som jeg har planer for å legge til salg i løpet av uken og ta inn flere. Så får folk litt Alpina input som somregel ikke er noe som kommer så ofte. :) 

Men uansett, beste bilen jeg har hatt til dags dato, enorm forskjell å gå fra F10 preface 525d sedan til denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's plukk og mix. Alpina D5 lagt på finn.no
4 hours ago, sveigis said:

Ringer de fra Hamar ,så ringer jeg deg .

Lykke til med salg .😊

Flott bil .

Nei pokker ikke flott men grisedeilig perfekt bil heter denne .💕

Hehe ja det er bare å ringe :D

Takker så meget, er helt utrolig bil å kjøre!

2 hours ago, papertiger said:

Agree @sveigis! Hadde lett punget ut for en slik, men måtte nok tatt en skilsmisse med på kjøpet 😂 Selv om kona nok ville hatt en slik foran elbil hun også. 

Hehe 😂 
 

Eneste som var dumt var det ikke fulgte med vinterhjul, så må ut å kjøpe uoriginale hjul nå. Vrir meg litt om å ha på uoriginale felger men for dyrt med originale 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Agree @sveigis! Hadde lett punget ut for en slik, men måtte nok tatt en skilsmisse med på kjøpet 😂 Selv om kona nok ville hatt en slik foran elbil hun også. 

Haha😅😅

Skilsmisse???Er forbokstaven ..

En som vet hvordan det er å ha forbannet kone når det kommer til bil ,så er det nettopp meg .😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Tony Soprano said:

Artig att denne går i Ålesund 😊 Blir det Alpina dekaler på sidene ? Blitt ett kult løft ihvertfall 😊

Det var egentlig planen ja, men kommer an på hvor fort den blir solgt tenker jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå som vinteren er fremme og kikker så må jeg ha vinterhjul. Men, jeg klarer ikke helt finne 100% om jeg kan ha 18" eller om jeg må gå for 19" minimum.. 374mm bremser er det vel pluss kaliper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's Alpina D5 Biturbo F11 LCI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...