Gå til innhold

Oppdatering kart via usb


SIMY
 Share

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Makky123 skrev:

Kan du poste bilde av hvor du laster det ned? 
Når jeg lastet ned kart i forrige uke, så brukte jeg programmet BMW download manager, og programmet pakker opp og legger alt på minnepennen når den er ferdig.

Versjonen som da er lastet ned er låst til min bil og nøkkelen er «integrert».

Kjøpte denne fra bmw.no som er inkl  kart. Lastet ned på PC, deretter over på stick, så inn I kontakt I bilen 🙄

Screenshot_20210923-201110_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1 minutt siden, SIMY skrev:

Kjøpte denne fra bmw.no som er inkl  kart. Lastet ned på PC, deretter over på stick, så inn I kontakt I bilen 🙄

Screenshot_20210923-201110_Samsung Internet.jpg

Ja, skjønner det.

Men lurer fortsatt på hvordan/hvor du lastet det ned?

Brukte du BMW download manager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Makky123 skrev:

Ja, skjønner det.

Men lurer fortsatt på hvordan/hvor du lastet det ned?

Brukte du BMW download manager?

Jeg får nok aldri jobb på brukerstøtte 🙄 men vet ikke hvor jeg finner bmw download manager. Lastet det ned fra den siden bildet Viser direkte på stick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Makky123 skrev:

Ja, skjønner det.

Men lurer fortsatt på hvordan/hvor du lastet det ned?

Brukte du BMW download manager?

Beklager så mye Makky123, men kan du sende linken til BMW download manager, får jeg får ikke akkurat så veldig mye hjelp på bmw.no
Har har sjekket inne på MyBMW, gått inn på kartoppdatering og lastet ned på PC, deretter over på stick, og måtte unzippe stick, har jeg fått vite, og deretter inn i kontakten i bilen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SIMY skrev:

Beklager så mye Makky123, men kan du sende linken til BMW download manager, får jeg får ikke akkurat så veldig mye hjelp på bmw.no
Har har sjekket inne på MyBMW, gått inn på kartoppdatering og lastet ned på PC, deretter over på stick, og måtte unzippe stick, har jeg fått vite, og deretter inn i kontakten i bilen min

Hei igjen
Har funnet ut at jeg brukte BMW download manager, men det hjelper lite dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

du har fått kvittering på mail etter ditt kjøp, der skal også koden ligge... mulig den har gått i søppelpost og blitt slettet

 

Skal ikke trenge å bruke noen kode når man bruker BMW download manager, da blir nøkkelen integrert når den laster ned kartet.
Og, utifra bilde han postet, så får han ikke valget med å legge inn nøkkel.
Feilen virker heller å være at kartet som er lastet ned ikke er til samme VIN nr.
 

1 time siden, SIMY skrev:

Hei igjen
Har funnet ut at jeg brukte BMW download manager, men det hjelper lite dessverre

Hvis du brukte programmet, så skal du ikke måtte pakke ut/formatere minnepennen manuelt.
Programmet gjør alt for deg.

Når du logger inn på programmet, bekrefter du at riktig bil er identifisert før du starter å laste ned?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Makky123 skrev:

Skal ikke trenge å bruke noen kode når man bruker BMW download manager, da blir nøkkelen integrert når den laster ned kartet.
Og, utifra bilde han postet, så får han ikke valget med å legge inn nøkkel.
Feilen virker heller å være at kartet som er lastet ned ikke er til samme VIN nr.

Jeg kjøpte pakke på samme portal, lastet ned med bmw download manager og måtte bruke kode når jeg skulle aktivere det på min 14mod med nbt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Jeg kjøpte pakke på samme portal, lastet ned med bmw download manager og måtte bruke kode når jeg skulle aktivere det på min 14mod med nbt

Hmm, kanskje det er noe annerledes med NBT EVO?

Uansett, så får han ikke valget med å legge inn nøkkel virker det som, da den leter etter koden på minnepennen.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Makky123 skrev:

Skal ikke trenge å bruke noen kode når man bruker BMW download manager, da blir nøkkelen integrert når den laster ned kartet.
Og, utifra bilde han postet, så får han ikke valget med å legge inn nøkkel.
Feilen virker heller å være at kartet som er lastet ned ikke er til samme VIN nr.
 

Hvis du brukte programmet, så skal du ikke måtte pakke ut/formatere minnepennen manuelt.
Programmet gjør alt for deg.

Når du logger inn på programmet, bekrefter du at riktig bil er identifisert før du starter å laste ned?

 

Jada, jeg bekrefter at det er riktig bil. Har sett tidligere I tråden at jeg må pakke ut zip før den legges I bilen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Makky123 skrev:

Skal ikke trenge å bruke noen kode når man bruker BMW download manager, da blir nøkkelen integrert når den laster ned kartet.
Og, utifra bilde han postet, så får han ikke valget med å legge inn nøkkel.
Feilen virker heller å være at kartet som er lastet ned ikke er til samme VIN nr.
 

Hvis du brukte programmet, så skal du ikke måtte pakke ut/formatere minnepennen manuelt.
Programmet gjør alt for deg.

Når du logger inn på programmet, bekrefter du at riktig bil er identifisert før du starter å laste ned?

 

Virker fornuftig makky123 sier om hvor feilen ligger, men er det en ide å laste ned på nytt og gjennomføre heller greia på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 24.9.2021 den 17.49, SIMY skrev:

Virker fornuftig makky123 sier om hvor feilen ligger, men er det en ide å laste ned på nytt og gjennomføre heller greia på nytt?

Endelig har jeg fått det til og tusen takk til alle dere :)
Måtte gå et stykke inn i det som ble lastet ned og fant en mappe som heter MISC_ECE som jeg unzippet og voila, så gikk det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...