Gå til innhold

Min BMW i4 M50 i San Remo green. Solgt tilbake til Tyskland!


fupsaker
 Share

Anbefalte innlegg

Var det en 4s du har? Vi har en Taycan Turbo til brukis nå, latterlig god og kjøre, og går som ett uvær 😅 Men infotainment syns jeg funker myye bedre på Bmw.. ikke prøvd så mye i4 og stor skjerm.. men syns Taycan er "tungrodd" inni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Skulebollen skrev:

Var det en 4s du har? Vi har en Taycan Turbo til brukis nå, latterlig god og kjøre, og går som ett uvær 😅 Men infotainment syns jeg funker myye bedre på Bmw.. ikke prøvd så mye i4 og stor skjerm.. men syns Taycan er "tungrodd" inni

Nei, ble vanlig 4, da jeg ikke fant en 4S med ønsket spec. Men ikke utenkelig at det blir oppgradering etterhvert. Liker PCM i siste versjon som min har, men BMW er mer oversiktlig. Synes faktisk 4 i Sport Plus går mer enn bra nok for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min BMW i4 M50 i San Remo green. Solgt til Frankrike! 😁
  • fupsaker changed the title to Min BMW i4 M50 i San Remo green. Solgt tilbake til Tyskland!

Sagaen om min i4 M50 ender mandag 6.6: Da går den til Tyskland. Summen ble €83000 pluss frakt, som er noe rundt 850k før frakt. Får kjørt ca 1500km med den før den tid, så må si meg fornøyd med rundt 151k i fortjeneste på 3 ukers eierskap. Så da blir det kun Porsche og i3 fremover. 10% depositum betalt og resten før den hentes. Det er også skrevet kontrakt. :) 

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
3 timer siden, Chris A skrev:

Skutt gullfuglen du @fupsaker🤩

Det spørs akkurat nå. Problemer med moms osv.. Og bilen er nedbetalt, Porschen er delvis nedbetalt osv. Bare surr nå. 🤪

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...