Gå til innhold

Min BMW i4 M50 i San Remo green. Solgt tilbake til Tyskland!


fupsaker
 Share

Anbefalte innlegg

Som flere her inne vet bestilte vi relativt tidlig, jeg var tidlig på'n med San Remo green med Cognac-interiør, 20" felg og røde kalippere. Bilen går gjennom Bavaria Oslo, da oppfølgingen jeg har fått derfra så langt har vært det beste jeg har opplevd på bilkjøpssiden. 

Det er også startet en egen IG-konto det er link til i signatur.

Her er linken til bilen - Min digitale brosjyre. 

Specs er som følger:

 

SuperCharged

M Technology package

Røde kalippere

20" 868M-felger med performancedekk og 19" 859M på vinter med Goodyear Ultragrip performance

Active protection

Drive recorder

Personal eSim

M setebelter

Shadowline lykter

Galvaniserte kontroller i cockpit. Så følger bilder. ;-) 

DropOff keramisk lakkbehandling

 

 

 

 

 

 

 

82BD41AA-C718-4F9C-96F9-840742CE0954.jpeg

047701F3-3BC8-4F32-9A02-D74F0B760098.jpeg

4287D353-F4BE-4CDD-B4C4-72727AD3D6B9.jpeg

5088528F-0975-4225-9595-B2F07D6EAF86.jpeg

3D8EA64F-8FBD-458D-80AB-A54E36FD7179.jpeg

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, *MrB* skrev:

Gratulerer. Sprekt fargevalg. Spent på se ekte bilder av denne.

Takk, er spent selv. Måtte gå noen runder med kona. Ønsket den fargen mye grunnet at jeg ville ha en Alpina i omtrent samme fargekombo. Men kona vil ha elbil, så da ble det kompromiss. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sveigis skrev:

Dette var jo knallpent Fupsaker 😊😊🙏🙏

Denne skal bli gøy å følge når den kommer i real life.

Og som du vet så elsker jeg grønne biler så her får det et stort ekstra pluss poeng fra meg 😅

Grønt er sterkt undervurdert. 
Var så mye kule farger på 90’ tallet, selv har jeg gode minner om bl.a Oxfordgrønn på en E38 med beige skinn. 
Dette blir bra, spent på å følge denne reisen.

👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, sveigis skrev:

Dette var jo knallpent Fupsaker 😊😊🙏🙏

Denne skal bli gøy å følge når den kommer i real life.

Og som du vet så elsker jeg grønne biler så her får det et stort ekstra pluss poeng fra meg 😅

Takk for det. :D Gleder meg som en liten unge. Og jada, har forstått du liker grønt. ;-) 

21 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Grønt er sterkt undervurdert. 
Var så mye kule farger på 90’ tallet, selv har jeg gode minner om bl.a Oxfordgrønn på en E38 med beige skinn. 
Dette blir bra, spent på å følge denne reisen.

👍🏻

Helt enig. Og jeg tror det er litt på vei tilbake. Var den farge som tiltalte mest, ettersom kona helst ville ha en farge som var lik 330'en vi hadde. Og hvertfall ikke blå! 😛 

16 minutter siden, papertiger skrev:

Gleder meg til å følge denne, tenker jeg skal leve litt i4-livet gjennom deg Fredrik :D Akkurat slik jeg ville spekket min også, bortsett fra 20" performance felger :) Men ser skambra ut denne med den komboen du har valgt. Noen nærmere idé om leveringsdato?

Så bra. :D Jeg ville også ha 20", mulig vi endrer. Men liker 19" godt også. Ingenting om levering. Men har snakket med en journalist som har folk tett på BMW, de sier mars/april '22. Bavaria får produksjonsplasser i starten av oktober, først da blir det enklere å si noe om levering. Det er lov å håpe på produksjon i november, siden i4 40e og iX 40 allerede har begynt produksjon med samme batteri og tech ellers. Så krysser fingrene, i3 som familiebil med to bakovervendte barneseter er litt snaut. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Grønt er sterkt undervurdert. 
Var så mye kule farger på 90’ tallet, selv har jeg gode minner om bl.a Oxfordgrønn på en E38 med beige skinn. 
Dette blir bra, spent på å følge denne reisen.

👍🏻

Drømmekombinasjonen min på et evnt e36 prosjekt fremover .💕💕💕

Sorry måtte bare si det Fupsaker 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min BMW i4 M50 i San Remo green. Solgt tilbake til Tyskland!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...