Gå til innhold

Min BMW i4 M50 i San Remo green. Solgt tilbake til Tyskland!


fupsaker
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, fupsaker skrev:

Takk, er spent selv. Måtte gå noen runder med kona. Ønsket den fargen mye grunnet at jeg ville ha en Alpina i omtrent samme fargekombo. Men kona vil ha elbil, så da ble det kompromiss. :D 

Mye av Alpina look`n kan man jo få bare av å sette på Alpina felger. Synes det passa ganske bra jeg, kanskje det også hadde gått å putte front fangern til den nye Alpina B4 på i4`n når enn den blir vist frem og hatt den "første" Alpina i4. 

1238026438_Untitled1.thumb.png.d456e0ead8256c809efbb94a37e47bcd.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Walkabout skrev:

Fint med litt farge i trafikkbildet! Gleder meg til å se "ordentlige" bilder av denne :) 

Veldig! Gleder meg stort selv! :D 
 

2 timer siden, sluquet skrev:

Tror vi har valgt en bra kombo:

 

Klart vi har valgt riktig. 😁

1 time siden, Fahad skrev:

Gratulerer Fredrik 😀 Nydelig fargekombinasjon 

Tusen takk, kompis! 🍾😁

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med flott bil og kult fargevalg 👍 Du får få deg en Alpina på si etterhvert og ha i4 som bruksbil 😀

Takk for det, navnebror! Alpina på si må det bli..

28 minutter siden, MagnusAG99 skrev:

Mye av Alpina look`n kan man jo få bare av å sette på Alpina felger. Synes det passa ganske bra jeg, kanskje det også hadde gått å putte front fangern til den nye Alpina B4 på i4`n når enn den blir vist frem og hatt den "første" Alpina i4. 

1238026438_Untitled1.thumb.png.d456e0ead8256c809efbb94a37e47bcd.png

 

Hehehe, bilen Alpina aldri laget. 😁😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min (kommende) BMW i4 M50 i San Remo green! Hva slags ventepølse blir det?

Siden det ser ut til at vi må vente enda lengre på i4 har jeg satt i gang en forhandler med å finne en fornuftig bil i mellomtiden. Stikkord: Enten Alpina D3 eller G31 530d med litt snacks, avhengig av pris og hva som selges enklest på 4-5 mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpina D3....any day, every day 👍 G31 530d er kanskje en av verdens beste og mest komplette familiebiler, men Alpina trumfer alt den blir satt opp mot. Bakdelen er vel at du legger lista litt høyt, så overgangen til i4 ikke blir så spektakulær 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Alpina D3....any day, every day 👍 G31 530d er kanskje en av verdens beste og mest komplette familiebiler, men Alpina trumfer alt den blir satt opp mot. Bakdelen er vel at du legger lista litt høyt, så overgangen til i4 ikke blir så spektakulær 😅

😅 Skal ikke ha en like spekket i så fall. Vi får se.. Er bare så redd for å sitte igjen med svarteper og et stort økonomisk tap om fem mnd. 🙈 Passer så dårlig med huskjøp.

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, danskiii skrev:

Om du skal selge raskest så vil jeg nok tro G31 går raskere enn en D3, men er det da F31/31 du tenker eller g20/g21 d3s? Kan uansett fikse deg en jeg også :D hehe

Det er F31, budsjettet er bra begrenset. 😩🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min BMW i4 M50 i San Remo green. Solgt tilbake til Tyskland!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...