Gå til innhold

Webasto/dieselvarmer nyere Bmw


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

Det har vel vært litt varierende. De tidligste dukket opp på E9x med 4'er diesel om jeg ikke husker feil. Biler med 6'er pleide å få webasto. Det er mulig at man i senere tid har stappet inn både PTC og webasto på enkelte biler, men du må nok se på delekatalogen med VIN fra bilen for å være sikker på hva du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ahj skrev:

Må ikke ha 4 sone for å den tilleggsvarmeren. Har den i F20n og det er varmt i bilen før jeg får kjørt ut av garasjen. Synd at webasto kun varmer kupe, hadde den varmet som på vag så har man varm motor og kupe. 

Går ikke webasto som kjørevarmwr i det heletatt på f-serie diesel? Stusset på at min ikke startet når det var +1 ute, e39 hadde kjørevarmer fra +4/5 og nedover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Går ikke webasto som kjørevarmwr i det heletatt på f-serie diesel? Stusset på at min ikke startet når det var +1 ute, e39 hadde kjørevarmer fra +4/5 og nedover

Jo da skal den starte. Den starter automatisk på min F11 520d. Men du må ha over kvart tank, ellers starter den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Maverick2002 skrev:

Mener den startet på 5 grader eller kaldere på min E61, men det er mange år siden så kan huske feil..🤔

Gjorde den på e39 å, men 550’n har den ikke startet mellom +5 å 0 grader

 

den fungerer perfekt som parkvarme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Nå har selger sagt jeg også kan fjernstarte bilen via nøkkel, så da satser jeg på at rask oppvarming+fjernstart gjør nytten uten webasto😁

Bare av ren nyskjerrighet, hvordan gjør man dette? Kan jeg dette på min G30 tro 🤔

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Bare av ren nyskjerrighet, hvordan gjør man dette? Kan jeg dette på min G30 tro 🤔

Det er ikke godkjent i EU, i USA og Canada finnes denne mulighet, jeg sjekket med BMW, det var ikke mulig på EU modeller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Skulebollen skrev:

Har du selvparkering/rygging via nøkkel da? Er egen utstyrskode vertfall..

Nei det har jeg ikke, har bare den tullete display nøkkelen som blir ubrukelig uten denne funksjonen. Har sikkert ikke fjernstart jeg da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ampera skrev:

Det er ikke godkjent i EU, i USA og Canada finnes denne mulighet, jeg sjekket med BMW, det var ikke mulig på EU modeller. 

Vil det si jeg ikke kan fjernstarte min?? Rart det kun skal gjelde g30?

Min kompis sin norsksolgte v60 kunne han starte via app på tlf. Originalt fra fabrikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...