Gå til innhold

Ny M3 Competition xDrive


Lars S
 Share

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Underground1983 skrev:

Ikke kjørt G80, men hadde en 2019 M5 competition og den slipper bak ved kickdown i 100km/t med med vinterhjula på tørr asfalt Michelin alpin 5 men tar seg jo raskt inn med xdriven innkobla.

gratulerer med rå bil!

M XDriven virket jo ikke på min den første mnd, så da spant den bak på 3. og 4. gir. Fikk ikke bevist at noe var feil før det kom snø, så da ble det ny software som fikset xdriven. Så nå slipper den litt bak på 1. og 2. gir med vinterhjul og tør vei, og er veldig morsom og kjøre👍😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kan jo ikke bare dele skrytebilder heller, her er M3en til fjells😄

Ser jo ikke bra ut, og takboks ble tatt av igjen rimelig fort etter at jeg kom hjem.

lå etter en sinke en lang stund, så da det åpnet seg opp en mulighet så ga jeg flatt jern, men ble brått redd for at flosshatten skulle bli liggende igjen😂😂😂

AACEAB6A-CB4B-4F51-9509-758D2DF59688.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lars S skrev:

Kan jo ikke bare dele skrytebilder heller, her er M3en til fjells😄

Ser jo ikke bra ut, og takboks ble tatt av igjen rimelig fort etter at jeg kom hjem.

lå etter en sinke en lang stund, så da det åpnet seg opp en mulighet så ga jeg flatt jern, men ble brått redd for at flosshatten skulle bli liggende igjen😂😂😂

AACEAB6A-CB4B-4F51-9509-758D2DF59688.jpeg

Er så sinnsykt tøft når bilene blir brukt, hater å si det men som du vet etter PM så elsker jeg G80! Nyt det :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da ble M3en levert inn til foliering, transparent folie på hele panser og støtfanger. Har selv lagt folie på kanaler og i hjulsprut områder, så da skal vogna være godt beskyttet  Så blir det på med takboks igjen og tur til fjells. Etter vinterferien så må sommerhjulene finnes fram og klines inn med swissvax, så er det bare og vente på våren👍😄

F74626B9-B40C-42EB-92DA-D37E6D707C57.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende resultat fra folieringen, ser ingen kanter og er strekt og kuttet så den følger alle konturer, alle flater dekket, bare grillen igjen.
Greit med litt wrapping så man ikke får steinsprut i tilfelle det er noen Teslaer som må pushes litt😂😂

25E03ABB-7D88-4481-9F0F-0D2A74A0CCBE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...