Gå til innhold

Ny M3 Competition xDrive


Lars S
 Share

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Sånn klar folie på fronten er virkelig genialt, det har stått på ønskelista mi lenge. Er dette sånn folie som fikser seg selv med varme om man skulle få en ripe?

Alle PPF folier fra de mer anerkjente leverandørene har selvhelbredende funksjon ved varmt vann eller eksponering i sol. De dypeste ripene fikses ikke, men typisk vaskeriper, blader/kvister osv er null stress. 

-edit-

Ser at jobben er gjort hos Scandinano, så her er det brukt kvalitets PPF. 

Rå bil forresten :) Sikler på denne når stasjonsvogna kommer. 

Endret av Geir Anders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du kan kjøpe tune til disse nå, går endel både med bootmod og jb4 i statene. 

Eneste som er litt drit er at du må ha femto unlock avhengig av ecu.

blir nesten 700 hester på bakhjulene..

bare pass på:

Exert:

Beginning on November 23, 2021 the BMW Technical Support Team is pleased to announce the rollout of the “ISTA Aftermarket Engine Tuning Detection and Repair Authorization” process.

This process, recently published as service bulletin B00 04 21, describes the procedure to address vehicles which have been identified by ISTA Aftermarket Engine Tuning Detection.

Vehicles identified by ISTA Aftermarket Engine Tuning Detection will alert technicians via:

• Pop-up message in ISTA

• Fault code S 0777 in the fault memory list

 

Endret av Clarity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clarity skrev:

Du kan kjøpe tune til disse nå, går endel både med bootmod og jb4 i statene. 

Eneste som er litt drit er at du må ha femto unlock avhengig av ecu.

blir nesten 700 hester på bakhjulene..

bare pass på:

Exert:

Beginning on November 23, 2021 the BMW Technical Support Team is pleased to announce the rollout of the “ISTA Aftermarket Engine Tuning Detection and Repair Authorization” process.

This process, recently published as service bulletin B00 04 21, describes the procedure to address vehicles which have been identified by ISTA Aftermarket Engine Tuning Detection.

Vehicles identified by ISTA Aftermarket Engine Tuning Detection will alert technicians via:

• Pop-up message in ISTA

• Fault code S 0777 in the fault memory list

 

Får litt flash back til da jeg sto svett i panna på verkstedet og så på en PC med melding «error message tuning» på en ett år gammel audi som jeg hadde reklamert på motor som slukte olje. Reparasjonen kostet 70.000 som jeg etter mye om og men slapp og betale heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
17 minutter siden, Snagg30 skrev:

Jeg bytter jo like ofte som deg😉

lufter den for salg så får vi se, men har kjøpt ny hytte som medfører mye mer kjøring og mye bompenger. Så er redd det blir el hvis M3 ryker, men må ikke selge, vi får se…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

M3 Touring? 

Det er iallfall rett tid å selge på med de leveringsproblemene på nytt som er nå 😅

Er litt spent på responsen, er jo mye penger, men fikk bud på 1240’ med en gang, så virker lovende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lars S skrev:

Jeg bytter jo like ofte som deg😉

lufter den for salg så får vi se, men har kjøpt ny hytte som medfører mye mer kjøring og mye bompenger. Så er redd det blir el hvis M3 ryker, men må ikke selge, vi får se…

Ja jeg sjekket faktisk når tråden her ble opprettet som var i oktober, så jeg lurer på om jeg skal smelle til neste måned selv :D 

Lykke til med salg, krysser fingrene for at det ikke blir el ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Lars S skrev:

Er litt spent på responsen, er jo mye penger, men fikk bud på 1240’ med en gang, så virker lovende.

Ja nye M3 med xDrive har slått godt an, så det bør nok ikke bli noe problem. Lykke til med salg 😀

Så Taycan viruset har ikke sluppet helt taket? 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3en var populær, og ble solgt etter bare 24h, tror jeg fikk 10 bud på den, og endte på en grei deal som jeg er fornøyd med. Var jo en helt rå bil, som jeg vil savne.

Blir litt andre behov framover så har skrevet kontrakt på ny bil allerede, så nå blir det mdg og elbil :-) 

Blir som mange andre her inne en I4 M50 fully charged, som skal hentes på søndag.

Får lage en egen tråd om den når den kommer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...