Gå til innhold

G11 750i / E46 M3


Snagg30
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger litt råd, har hatt lyst på Alcantara ratt i lang tid synes det er veldig pent og helt sikkert godt å holde i. Er nå i siste del av bestillingen, er bare litt usikker på hvordan jeg skal ha det.
 

Alternativ nr 1: Alcantara hele veien rundt med vanlig ///M sømmer.

E8FD407A-9BE7-44A6-82A4-29713F2AE2E3.jpeg.2b849d601c618f4567c08e7e0a88deaa.jpeg

Alternativ nr 2: Alcantara hele veien rundt men på «12» merket så er der en hvit del lik som interiøret, altså ivory white.0FA030C5-6864-4850-88A8-50596AE93667.thumb.jpeg.03810541b0f328fcb971acdb953e3a51.jpeg

Hva synes folket, noen innspill? Blir dette harry eller innafor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Clarity skrev:

Ikke alcantara i det hele tatt. 

Utrolig dårlig kvalitet, må konstant vedlikeholdes og blir griseekkelt fort

Bare å ta til etteretning om du ikke har hatt alcantara ratt tidligere

Alcantara av god kvalitet er jo helt supert. Etterligninger kan være alt fra ganske bra til skikkelig dårlig. Hvis @Snagg30 får rattet trukket med original Alcantara eller en etterligning av god kvalitet bør dette fungere bra. Bare å vaske med mildt såpevann en gang i blant hvis det begynner å bli blanke felter.

Jeg ville droppet race-stripe.

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe klokere, heller usikker. Jeg er enig i at det er penest uten «12» merket. 
 

Men Alcantara har jeg alltid trodd er godt og premium materiale. Jeg har jo ivory merino skinn og det er mer vedlikehold på det det en rattet vil jeg tro. Takk for svar til alle uansett 

 

@E.H.D Har kiket på det, men klarer ikke helt at det er litt skinn og noe Alcantara. Liker heller ikke det m-performance merket, vil ikke ha noe slikt i min bil. Er mer en nok ///M merker rundt om

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig det er min bil @sveigis men om jeg er den eneste som tenker det er en god ide så er det mest sannsynlig ikke en god ide :P Dropper ratt og bruker det på noe annet, takk for innspill til alle! Får bli Alcantara ratt en annen gang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, ogee1 skrev:

Alcantara av god kvalitet er jo helt supert. Etterligninger kan være alt fra ganske bra til skikkelig dårlig. Hvis @Snagg30 får rattet trukket med original Alcantara eller en etterligning av god kvalitet bør dette fungere bra. Bare å vaske med mildt såpevann en gang i blant hvis det begynner å bli blanke felter.

Jeg ville droppet race-stripe.

Hvor får man alcantara av kvalitet?

Audi for eksempel gikk på tidenes blemme å leverte enkelte RS modeller kun med alcantara i perioden 2021-2022. Du kan jo se for deg hvordan det gikk, klippekuppong på ratt. Måtte fort endres. Nå blir man tilbudt å bytte til skinn kostnadsfritt, da det ikke er mulig å oppdrive alcantara med den kvaliteten Audi forventer seg. 

Bare noe å tenke på. Både trekkomdittrat og org BMW alcantara ratt er dårlige saker og må virkelig vedlikeholdes til enhver tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clarity skrev:

Hvor får man alcantara av kvalitet?

Porsche har det i alle fall. Min ti år gamle Cayman med rundt 100 000 km på telleren hadde Alcantara både i seter og på rattet. Helt uten nupper og skrukker. Salmakere pleide å kunne få tak i original Alcantara, men det kostet mange ganger mer enn uoriginal.

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Snagg30 changed the title to G11 750i / E46 M3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...