Jump to content

E46 M3 - G11 730d. Ny bil! 991.2 Carrera S

Snagg30
 Share

Recommended Posts

@mslello Mange takk! :) 

@///FredriK.S Små sjalu på du får kike på før meg! Og tusen takk :D 

@Tony Soprano Manga takk Erik :D går på fri neste uke så kanskje det er dags for en kopp kaffe igjen? 

@Fredrik 90 Tusen takk Fredrik! :) 

@liffi Ser ut som en fin henger du har kjøpt deg der, var veldig lav. Men har spikret kjøp av Brian James så står ved det :) Og takk!

@skoglund Takker så mye! Skal holdere med litt oppdateringer :D 

@fupsaker Ja det ble jo ikke noe vente pølse dette her med enkle farger og firhjulstrekk som vi snakket om. Snarere tverr i mot, men det er en skikkelig "meg" spec.  

@Lars89 Mange takk for det! :D Enig der, denne har han vært nøye med. Bare synd han ikke huket av for lift, spent på hvordan den blir å laste på henger. 

@Ron Jeremy Mange takk! :) 

Første lille oppdatering er at jeg snakket med Autotech i går og de anbefalte å sette den opp for bane, hvis ikke ville dekkene rives i stykker. Positive er at jeg ikke trengte å bringe noe deler, var bare å levere bilen og de fikser resten. 

@BrokeBoi Mange takk for det! :) hehe ja det husker jeg men begynner vell å bli en stund siden? Uansett så forandrer ting seg og en M5 tar ingen skade av litt banekjøring, ikke ei 911 heller. Når jeg ser hvordan samkjøringene foregår når det er store eventer så vil jeg si slitasjen på bilene er større der en på ei bane. Går med litt dekk men fornuftig kjøring så er dette bare kjekt for bil og mann :D