skoglund Posted Tuesday at 06:31 PM Share Posted Tuesday at 06:31 PM Grattis med ny bil, tenker at folket tåler å høre om 911 her inne så hold oss oppdatert på hva som skjer. mossing 92, laffe, Lars S and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fupsaker Posted Tuesday at 06:49 PM Share Posted Tuesday at 06:49 PM Vi har jo snakket mye på privaten rundt dette, men jeg bøyer meg fortsatt i støvet. Helt riktig spec for bruken din. Bare å nyte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted Tuesday at 07:18 PM Share Posted Tuesday at 07:18 PM Gratulerer med skikkelig gromt specca 911! Her har første eier hatt prioriteringene i orden! Del gjerne så mye du vil om livet med denne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted Tuesday at 07:23 PM Share Posted Tuesday at 07:23 PM Gult er kult, grattis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snagg30 Posted Wednesday at 04:02 AM Author Share Posted Wednesday at 04:02 AM @mslello Mange takk! @///FredriK.S Små sjalu på du får kike på før meg! Og tusen takk @Tony Soprano Manga takk Erik går på fri neste uke så kanskje det er dags for en kopp kaffe igjen? @Fredrik 90 Tusen takk Fredrik! @liffi Ser ut som en fin henger du har kjøpt deg der, var veldig lav. Men har spikret kjøp av Brian James så står ved det Og takk! @skoglund Takker så mye! Skal holdere med litt oppdateringer @fupsaker Ja det ble jo ikke noe vente pølse dette her med enkle farger og firhjulstrekk som vi snakket om. Snarere tverr i mot, men det er en skikkelig "meg" spec. @Lars89 Mange takk for det! Enig der, denne har han vært nøye med. Bare synd han ikke huket av for lift, spent på hvordan den blir å laste på henger. @Ron Jeremy Mange takk! Første lille oppdatering er at jeg snakket med Autotech i går og de anbefalte å sette den opp for bane, hvis ikke ville dekkene rives i stykker. Positive er at jeg ikke trengte å bringe noe deler, var bare å levere bilen og de fikser resten. Ampera, Tony Soprano, Dusy and 2 others 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrokeBoi Posted Wednesday at 07:34 AM Share Posted Wednesday at 07:34 AM Sykt flott tralle du har fått deg, gratulerer så mye!👍 Jeg husker du sa at F90 var for fin som banebil, men så slår du til med 991.2 istedenfor?! Det er forståelig, men samtidig ikke, for hadde jeg hatt den bilen der hadde den kun blitt kjørt på Frogner.😅 Ampera 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snagg30 Posted Wednesday at 11:18 AM Author Share Posted Wednesday at 11:18 AM @BrokeBoi Mange takk for det! hehe ja det husker jeg men begynner vell å bli en stund siden? Uansett så forandrer ting seg og en M5 tar ingen skade av litt banekjøring, ikke ei 911 heller. Når jeg ser hvordan samkjøringene foregår når det er store eventer så vil jeg si slitasjen på bilene er større der en på ei bane. Går med litt dekk men fornuftig kjøring så er dette bare kjekt for bil og mann BrokeBoi, Ampera, fupsaker and 2 others 3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts