Gå til innhold

BMW iX3 ventepølse ble plutselig en realitet som nå skal selges


fupsaker
 Share

Anbefalte innlegg

En liten oppdatering etter omtrent et døgn med bilen: Den er usedvanlig bra, stille, kjører godt, god plass, decent forbruk, brukte 18,7kW/mil på vei fra Oslo i går med 74km/t i snitt, var fulladet da jeg hentet på 335km, hadde 297km da jeg kom hjem. Kjørt ned til halvt batteri i dag, 197km rekkevidde. Knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, fupsaker skrev:

En liten oppdatering etter omtrent et døgn med bilen: Den er usedvanlig bra, stille, kjører godt, god plass, decent forbruk, brukte 18,7kW/mil på vei fra Oslo i går med 74km/t i snitt, var fulladet da jeg hentet på 335km, hadde 297km da jeg kom hjem. Kjørt ned til halvt batteri i dag, 197km rekkevidde. Knall!

Høres kjent ut dette.

Hva slags vinterdekk har du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Marius2002 skrev:

Så bra at den endelig er hentet! Fantastisk ventepølse dette 😎 Gratulerer igjen!

Absolutt, Marius. Takk igjen og riktig god jul!

 

16 timer siden, Orjan skrev:

Gratulerer men pen bil!

Mange takk, mister! :) 

10 minutter siden, Hallgrim86 skrev:

Meget bra resultater, det tilsvarer en skikkelig god vinterrekkevidde.

Gratulerer igjen, håper bilvalget faller i smak over vinteren 

Vi må jo klare oss med 2wd, så har handlet inn X-Drive på boks for å imponere 4x4 gjengen i jula 🤠

1640354774453790686450867446318.thumb.jpg.7bb3a860afa9d28bac504d2eb98c4207.jpg

Hehe, takk igjen, tror det blir bra de mnd vi skal ha den. Skrekken er vel at i4 brått dukker opp i februar. 😂💸 xDrive på boks må jeg få meg, men ikke redd pr i dag. Rekkevidde også veldig bra, ser det ut til. Skal få testet den til Elverum 3. juledag, 20 mil med ca bare motorvei og i minusgrader vil gi god pekepinn. God jul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Absolutt, Marius. Takk igjen og riktig god jul!

 

Mange takk, mister! :) 

Hehe, takk igjen, tror det blir bra de mnd vi skal ha den. Skrekken er vel at i4 brått dukker opp i februar. 😂💸 xDrive på boks må jeg få meg, men ikke redd pr i dag. Rekkevidde også veldig bra, ser det ut til. Skal få testet den til Elverum 3. juledag, 20 mil med ca bare motorvei og i minusgrader vil gi god pekepinn. God jul. :)

Dra gjennom en sammenlikning med e-tron 50 du hadde. 
god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bare for å lufte tankene litt på nyåret: Er det mulig å sette på en frontmotor og på den måten skape en iX3 med xDrive? Eventuelt leke enda mer med tanken og konvertere til en MiX3? Eller iX3M da. ;) Ser liksom for meg at dette ikke koster like mye som en pent brukt i3, men hva vet vel jeg? Teknisk mulig uten å blakke seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • fupsaker changed the title to BMW iX3 ventepølse ble plutselig en realitet som nå skal selges

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...