Gå til innhold

Hvordan liker du BMWen din?


 Share

Anbefalte innlegg

Det er mange meninger om mange biler her inne som ikke alltid er like populære - det er helt ok og det er en del av det å være på et diskusjonsforum. Det skal være takhøyde for forskjellige meninger, utsagn og ståsted så lenge de ikke er ment for å diskriminere eller støte noen. Det er jo det som gjør trådene levende og diskusjonene morsomme - når du svarer på noe og noen svarer deg tilbake, og så lenge en har gode og saklige argumenter for sitt syn så er det jo bare livlig å se hva en ender opp med som svar - om en ender opp med å være enige eller å forbi uenige. Jeg har på min side lært mye og lærer stadig mye her. Utrolig kunnskapsrikt klientell med en bred base i alle slags fag. Nesten som et kvinneguiden vil jeg påstå! 
Det er jo også utrolig interessant å se de forskjellige stilene folk har på bilene, og hvor flinke folk er til å holde de. Det inspirerer. Det er også fascinerende å se forskjellen fra dette forumet opp mot diverse Facebookgrupper som omhandler BMW… :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, papertiger skrev:

Det er mange meninger om mange biler her inne som ikke alltid er like populære - det er helt ok og det er en del av det å være på et diskusjonsforum. ...

Ja har sett at det er veldig forskjellige meninger om mye av biler her, men det er jo bare litt av det som er festlig, som du sier. Diskusjoner er absolutt en del av det å være på et diskusjonsforum. Uten det hadde det bare vært et.. forum. Å svare på noe og få svar tilbake, stemmer, det er slik en samtale fungerer :)

Dette er et forum der jeg har sterkt inntrykk av at takhøyden er stor og aksepten likedan, for diverse meninger og muligheten til å lufte tanker og får tilbakemeldinger på dem. Og det er jo en bra ting

Det å ha meninger for å diskriminere eller støte noen, det er der jeg feiler litt avogtil.. Jeg mener jeg har ikke slike, men noen ganger blir jeg litt feil oppfattet og folk tror det, føler jeg. Og når det skjer så prøver jeg å være litt i forkant for ønsker som sagt ikke å bli utstøtt herfra da det er et kjempeforum med mange trivelige medlemmer

 

59 minutter siden, papertiger skrev:

Jeg har på min side lært mye og lærer stadig mye her. Utrolig kunnskapsrikt klientell med en bred base i alle slags fag. Nesten som et kvinneguiden vil jeg påstå! 

Ja men det er en av tingene som er bra med dette forumet, folk med mye kunnskap. Og som er interessert i å dele av denne kunnskapen. Uten at man føler seg mindre enn personen man lærer av. Det er veldig fint. Kvinneguiden???

 

59 minutter siden, papertiger skrev:

Det er jo også utrolig interessant å se de forskjellige stilene folk har på bilene, og hvor flinke folk er til å holde de. Det inspirerer. Det er også fascinerende å se forskjellen fra dette forumet opp mot diverse Facebookgrupper som omhandler BMW… :) 

Jeg har ikke Facebook.. Hva foregår på de gruppene?

Men ja det er helt klart kult å se her hvor dyktige folk er til å ta vare på bilene sine og man ser tydelig at de setter pris på å eie dem. Og det inspirerer, som du sier. Flinke folk :)

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er et spennende tema. For min del liker jeg å lage bilen slik BMW opprinnelig burde laget den - altså en slags OEM+ som @papertiger så fint sa det. Får jeg mikset litt deler mellom de forskjellige modellseriene samt ettermontert utstyr og finesser som ellers ikke ble levert til modellen etc., så er i alle fall jeg i mitt rette element. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å feks ha i en annnen motor enn det bilen ble levert med originalt, akkurat det er en ting jeg kan skjønne. Det er ikke noe som synes når bilen er parkert og panser lukket :)

Men klart det blir jo "OEM+" om man hiver i en S50B32 i en bil som ble levert med M52B20, nesten.. Og noe jeg kunne vurdert for caben min men tviler på at det blir aktuelt.. Blir nok heller en annen bil når feks motoren tar kvelden en gang 👍

Og alle dere som har postet, dere har noen interessante meninger og det er artig å følge denne tråden da den gir et bra bilde av fordelingen av meninger her på forumet

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2022 den 23.20, Fredrik 90 skrev:

Samme her, kjører 15" som den ble levert ny med i 94 😀 Det er med originalt oppsett man kjenner hvor utrolig komfortable biler dette er å kjøre

ECB621BF-5830-4BC2-A163-7C404421A722.thumb.jpeg.0334cb46b71cdc2946b7ca0fd604ec04.jpeg

Jeg må nok innrømme at den ikke har helt originalt oppsett og komforten er litt så som så, men 15-tommerne er der i hvert fall.

LnTCKEg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...