Olaandref Posted May 30 Share Posted May 30 Kjenner meg igjen i det du skriver om delehandling og fremgang, er samme her, lite tid og energi til overs fra jobb og småbarnsliv, og den tiden som er går med til å gjøre hus og hage klar til innflytting til sommeren. Men har fått fatt i mye deler, og når man først får tid er det fint at delene er på plass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrSakke Posted June 15 Author Share Posted June 15 Noe som blir gjort hvertfall❤️🙃 fikk på plass bakspoileren. Små plastklips i hullene som beskytter lakken på innsiden av luken. har dere sett en original elektrisk solgardin i bakruta i en E28? vel her er en. Bilen er totalt ribbet for utstyr egentlig untatt takluke. Det er manuelle fønster, manuel takluke, ikke sentrallås en gang. Men elektrisk gardin- ja det måtte man ha.... sakke norbakken, mslello, Markus E30 and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrSakke Posted June 15 Author Share Posted June 15 mslello and Sverre 2468 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrSakke Posted June 25 Author Share Posted June 25 Renset trekket til takluken med tekstilvask og myk børste- utrolig hvor mye drit som kom ut av den. sveigis, skoglund and Ampera 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RF91 Posted June 25 Share Posted June 25 Ha trua på denna her! Forøvrig litt morsomt med den elektriske solgardina 😄 DrSakke 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrSakke Posted June 25 Author Share Posted June 25 Ja, gjenstår å se om jeg får den til å virke, trur det skal være en tannet plastpinne i midten som gardina "klatrer" langs med-den trur jeg har brukket.... mulig det går an å printe en ny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveigis Posted Tuesday at 03:46 PM Share Posted Tuesday at 03:46 PM Er det noe fremgang her tro?😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKME30 Posted Tuesday at 09:11 PM Share Posted Tuesday at 09:11 PM Den pinnen som er til det gardinet er et "rør" me slisset spor hele veien som den plast "hodet" eller va man skal kalle det i midten blir styrt og trykt oppover. Har tilsvarende i e30n og et ekstra gardin liggende på hylla👍😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RF91 Posted Wednesday at 09:04 AM Share Posted Wednesday at 09:04 AM 11 timer siden, KKME30 skrev: Den pinnen som er til det gardinet er et "rør" me slisset spor hele veien som den plast "hodet" eller va man skal kalle det i midten blir styrt og trykt oppover. Har tilsvarende i e30n og et ekstra gardin liggende på hylla👍😀 Sende du meg ein PM om du vurdera å selga den ekstra gardina? 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKME30 Posted Wednesday at 10:00 AM Share Posted Wednesday at 10:00 AM 56 minutter siden, RF91 skrev: Sende du meg ein PM om du vurdera å selga den ekstra gardina? 🙂 Hehe skal ha det i bakhodet. Men den ha ligget noen år på hyllen og tror den bli det videre og👍😅 RF91 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts