Jump to content

DrSakke sin M535i -86 zinnoberrot

DrSakke
 Share

Recommended Posts

Kjenner meg igjen i det du skriver om delehandling og fremgang, er samme her, lite tid og energi til overs fra jobb og småbarnsliv, og den tiden som er går med til å gjøre hus og hage klar til innflytting til sommeren. Men har fått fatt i mye deler, og når man først får tid er det fint at delene er på plass.

• 3 weeks later...

Noe som blir gjort hvertfall❤️🙃

fikk på plass bakspoileren. Små plastklips i hullene som beskytter lakken på innsiden av luken. IMG_3540.thumb.jpeg.fcb5dc12e2322b3a37246cc083678efe.jpegIMG_3541.thumb.jpeg.90f4e5239b668434210f7c66be5a4db2.jpeg

har dere sett en original elektrisk solgardin i bakruta i en E28?

vel her er en. Bilen er totalt ribbet for utstyr egentlig untatt takluke. Det er manuelle fønster, manuel takluke, ikke sentrallås en gang. Men elektrisk gardin- ja det måtte man ha....

IMG_3542.thumb.jpeg.57e2ee534651bcfb6932b4cdd6b67bb7.jpegIMG_3543.thumb.jpeg.46bba0e8942c17a7fc5b884030a09a44.jpeg

sakke

• 2 weeks later...

Ja, gjenstår å se om jeg får den til å virke, trur det skal være en tannet plastpinne i midten som gardina "klatrer" langs med-den trur jeg har brukket....

mulig det går an å printe en ny?

• 2 months later...

Den pinnen som er til det gardinet er et "rør" me slisset spor hele veien som den plast "hodet" eller va man skal kalle det i midten blir styrt og trykt oppover. Har tilsvarende i e30n og et ekstra gardin liggende på hylla👍😀

11 timer siden, KKME30 skrev:

Den pinnen som er til det gardinet er et "rør" me slisset spor hele veien som den plast "hodet" eller va man skal kalle det i midten blir styrt og trykt oppover. Har tilsvarende i e30n og et ekstra gardin liggende på hylla👍😀

Sende du meg ein PM om du vurdera å selga den ekstra gardina? 🙂