Gå til innhold

Bimmers.no treff 22. mai ved Fokserød


Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Marius2002 skrev:

Ser ut til at det kræsjer. Tar det igjen ved senere anledning :)  GS-treffet i Bud er 04.06, om jeg orker å dra meg dit så mulig jeg treffer noen der. :) 

Ja for min del og, jeg kunne tatt turen men blir litt for langt for noen timer med treff. Om det en dag skulle bli planlagt en tur i vårt flotte land så er jeg definitivt med. 

 

Ellers @Marius2002 så kunne siste du snakker om vært et hyggelig alternativ :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Fokserød, Sandefjord? 
Hvor eventuelt? 
Hadde vært morsomt å truffet noen IRL her inne. 
Må kanskje rette opp skiltet før den tid eventuelt 😂

Det lurer jeg på også. Var innom der i forrige uke og så ingen åpenbar lokasjon hvor treffet kan holdes. @///M-ini95 du har vel vært på noe liknende i fjor. Hvor var dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Det lurer jeg på også. Var innom der i forrige uke og så ingen åpenbar lokasjon hvor treffet kan holdes. @///M-ini95 du har vel vært på noe liknende i fjor. Hvor var dere da?

Vi møttes på parkeringsplassen til Coop OBS og kjørte 100m nedover til OBS bygg da det var helt tomt der. Det funket for vår del :) Den parkeringsplassen der rommer godt med biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe interesse for litt mindre spontane og lokale treff da? Husker jeg satt på hotell i Ski rett utenfor Oslo da jeg først så tråden her. Sikkert flere som kunne ha kommet innom f.eks. Vinterbro på kveldstid en tur. Bare litt sideforslag som kunne funnet sted flere steder i landet i tillegg til et litt større og mer planlagt treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Vi møttes på parkeringsplassen til Coop OBS og kjørte 100m nedover til OBS bygg da det var helt tomt der. Det funket for vår del :) Den parkeringsplassen der rommer godt med biler

Okei. Da skjønner jeg tegninga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.facebook.com/groups/1062863324443660/?ref=sharehttps://www.facebook.com/groups/1062863324443660/?ref=share&exp=dc78
 

Laget en facebook gruppe om det er lettere for folk å holde kontakten der. Er vel ikke alle som ‘’looker’’ her inne daglig som meg. Litt lettere med varsler og slikt via facebook. 
Gruppa er enn så lenge lukket hvilket betyr at man må sende forespørsel for å bli medlem. Slik kan vi holde kontroll på hvem som er medlem så slipper vi uvedkommende og nettroll.

 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Slavearbeider'n changed the title to Bimmers.no treff 22. mai ved Fokserød
1 minutt siden, GreenE36Cab skrev:

Nå har jeg ikke lest hele tråden men hvor blir dette treffet?

(Ser nå det står Fokserød i emnetittel..)

Uansett, jeg har ikke facebook men er det mulig å kanskje møte opp likevel? Uten å være medlem av noe annet enn Bimmers.no?

Jaja selvfølgelig. Gruppen opprettet jeg for de som evt har lyst til å kunne møtes enda mer spontant sånn hvis man sitter hjemme en kveld og kunne tenke seg en kjøretur og kanskje gjøre noe sosialt med andre her inne. Alle er velkomne. Grunnen til at jeg vil holde det til ett rent bimmers treff er for at vi som er her inne kan møtes lettere. Ja noen møtes sikkert på treff i regi av bmw klubben osv, men da er det gjerne enda flere biler og enda flere mennesker å forholde seg til slik at man kanskje ikke får truffet menneskene som er her inne. Det er det jeg setter pris på med bimmers, menneskene her inne. Facebook har tatt veldig over for forum som før var poppis, og på facebook føler jeg entusiastene forsvinner i ulike grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lars89 skrev:

Lufta er fri for alle.

Det jeg tenkte på var når det var snakk om feks treff i regi BMWCCN eller Koed, så fikk jeg forståelse av at det var dårlig etikette å møte opp uten å ha noen tilknytning til nevnte klubber/ lag :)

Det at FB har tatt over for forumer er noe jeg stadig ser skje ja, og det er veldig leit. Men jeg håper nå at feks Bimmers fortsetter å være aktivt en stund til, mye interessant på forumet her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...