Lars89 Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden @laffe Ja blir nok en eller annen " smidig handel"-løsning hvis det blir privat salg. Nå får vi se hva div forhandlere svarer i morgen. G21 330ex er en flott bil 👍 Hybrid/el er genialt pga "webasto" men ren bensin blir fort nok varmt det også. Mange gode alternativ her nå 👍 laffe reagerte på dette 1
BrokeBoi Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Støtter de andre her i at det beste er å kjøpe en rimelig bil som er lett å få solgt, i påvente av noe skikkelig gromt til våren. X3M er for tungsolgt til å kun ha i et halvt år. Da må du i så fall legge ut bilen for salg samme dagen som du kjøper den, og selv da er du ikke garantert å bli kvitt bilen til våren. Hadde det vært meg hadde jeg nok valgt en av de billigere i3ene som ligger ute til salgs, som du sannsynligvis får solgt til samme pris som du kjøpte den for. Om du "må" ha litt mer effekt og luksus er eventuelt en i4 m50 fra 22/23 også et greit alternativ. Man får vel disse med rimelig greit utstyr til rundt 450k med 2-3 års gjenværende nybilgaranti, og jeg tror ikke at prisen på disse faller noe særlig i løpet av det neste halvåret.
ahj Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) 15 timer siden, Lars89 skrev: Budene på Nettbil gikk dessverre ikke høyt nok til at det blir salg gjennom dem. Det ble anmerka ikke komplett servicehistorikk som er feil og det påvirka muligens budrunden. Det var kanskje ikke et sjakktrekk å sende inn bilen med utslitte sommerdekk heller... Dette blir uansett tatt tak i fortløpende og satser på innbytte/salg via andre kanaler. Er klar for noe annet nå etter 3,5 år med denne. Har et relativt greit innbyttetilbud i denne X3M som frister, men den er strengt tatt overkill i forhold til bruken (stort sett pendling) https://www.finn.no/435432136 Vurderer også ny/brukt i4, G01 30e/40i og G21 330e/m340i. Er uansett bare tenkt å ha frem til våren og kjøp av sportsbil. Noen som har formening om hva som er lurest å gjøre her? Jeg var å så på den x3m i mai. Jeg hadde ikke kjøpt den, lå alkometer i midtkonsollen. Rådyr hår under panseret og bilen var generelt dårlig tatt vare på. Flere feil som ikke er opplyst i annonsen. Eieren kjører MYE bilen sa dem, i mai hadde gått 95000km. Tipper den har gått nærmere 105 000 km i dag. Endret 11 timer siden av ahj Saltkjelen, Lars89, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
Lars S Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Her er ett forslag til sprek vinterbil med fin lyd og som går godt. nesten ny også👍 M2en bør du prøve å selge selv, vil spare mye på det. https://www.finn.no/mobility/item/433019858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå