Gå til innhold

Tyskland tur / Nürburgring / Museum


Snagg30
 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, sdhild99 skrev:

"Du må vise koronapass på alle offentlige steder og resturanter, du må også bruke munnbind". 

Er det sånn fortsatt altså? 😥

 

Var ikke slik i tyskland i påska, brukte heller ikke munnbind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Var ikke slik i tyskland i påska, brukte heller ikke munnbind

Ikke på ringen, men i Hamburg måtte man vise dette på restauranter i påsken.

Vil uansett tro det er bortevekk i juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskland har følgende regel: 

Use of facemasks

In the regions, facemasks are required in care facilities, hospitals and other health facilities, local public transport and in certain Community accommodation. Nationally, mask requirements for long-distance air and passenger transport remain in place.

 

https://reopen.europa.eu/en/map/DEU/7012

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prismessig var det nogenlunde norske priser på drivstoff når jeg fylte bensin i mars. 2,2-2,4 EUR ca. Da kjørte jeg sent på kvelden (fra Flyplass i Düsseldorf til Oelde), og det gikk radig. Men gikk også relativt radig kl 3 på ettermiddagen tilbake til Düsseldorf. Kan være litt skummelt å kjøre grisefort i mørket med alt veiarbeidet som dukker opp, og biler som nevnes over her som plutselig vrenger seg ut i venstrefila.

Lagde et reisebrev fra vår nå snart 4 år gamle tur sørover, les gjerne dette :) 

Kan absolutt anbefale Hotel im Hof i München, skulle gjerne bodd her flere dager. Koselig familiedrevet hotell med frokost ute inne i bakgården. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Var ikke slik i tyskland i påska, brukte heller ikke munnbind

Det var rart da det det var slik rett før påska iallfall da jeg var der. Mulig de ikke håndhever det med munnbind så stengt i butikker osv. Men på alt av restauranter, museumer og arrangementer måtte jeg vise Coronapass for å komme inn iallfall.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...