Gå til innhold

Original skiltholdar til F11 ønskes kjøpt. Kjøpt.


Martin musegutt
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ein BMW F11 2016-modell og er på utkikk etter originale skiltholdare som BMW brukte på disse bilane i Noreg på denne tida. Det kan vera den klassiske "BMW - ren kjøreglede", "Bavaria" eller annan forhandlar. Nå står det eit sett med skiltholdare med logoen til bruktbilforhandlaren på, og det vil eg helst ikkje køyra rundt med. Ser for meg ein pris på 50-100 kr avhengig av stand. Kan det høyrast greitt ut? 

Endret av Martin musegutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Martin musegutt skrev:

Har kjøpt ein BMW F11 2016-modell og er på utkikk etter originale skiltholdare som BMW brukte på disse bilane i Noreg på denne tida. Det kan vera den klassiske "BMW - ren kjøreglede", "Bavaria" eller annan forhandlar. Nå står det eit sett med skiltholdare med logoen til bruktbilforhandlaren på, og det vil eg helst ikkje køyra rundt med. Ser for meg ein pris på 50-100 kr avhengig av stand. Kan det høyrast greitt ut? 

Kjør til nærmeste BMW forhandler så får du dette gratis. «BMW - ren kjøreglede» det er skliplater BMW Norge har på sine biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Martin musegutt changed the title to Original skiltholdar til F11 ønskes kjøpt. Kjøpt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...