Gå til innhold

BMW X2 20d xDrive M Sport X 2019 wifemobil, solgt. :/ Vinterdekkene selges


 Share

Anbefalte innlegg

Siden jeg var dum og solgte i3 og kona helst vil sitte på i Porschen og ikke kjøre selv, måtte jeg ut på leting. Krok manglet jeg også til båt- og ruskehenger. Valget falt derfor på en stilig X2 jeg alltid har hatt sansen for. Den kommer med trailer neste uke. 
 

X2 M Sport X 2019

 

Det blir lite oppgraderinger, men jeg gleder meg! Mulig @Saltkjelen må bidra med en og annen retrofit. 🤪

AD24EBEB-F5DA-4B41-A99D-FFC91B5AA73F.jpeg

FAACFF84-6C87-4D2E-ADC1-C2B5609AC558.jpeg

F6542A7F-4EAD-47EF-BC7C-13BF77AE0C56.jpeg

ADFB9D71-6DAD-4FEE-A98F-4C8494364042.jpeg

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med BMW igjen, synes dette høres ut som en fornuftig nr to bil 😀 X2 er egentlig ikke så gal 👍 

Men fikk du med kona på fossilbil? Trodde det var elbil for alle penga 😅 Uansett, B47 motoren lukter kun på dieselen 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Otis skrev:

Gratulerer med ny bil! 

Takker! :) 
 

5 timer siden, sveigis skrev:

Grattis herifra og .

Handelen må gå skjønner jeg 😊😊👍

Veldig fin bil dette og er nok en bil som tilfredsstiller de fleste krav .

Takk og takk! Ja, tror det blir bra! 
 

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer så mye med BMW igjen, synes dette høres ut som en fornuftig nr to bil 😀 X2 er egentlig ikke så gal 👍 

Men fikk du med kona på fossilbil? Trodde det var elbil for alle penga 😅 Uansett, B47 motoren lukter kun på dieselen 👍

Hehe, takk! Ja, gjorde det. Finnes vel ikke fornuftig el med høy sittehøyde, BMW-kvalitet, 4WD, 2000kg på krok til den summen. Ideelt sett er i3 det beste valget, men vi prøver fossilt. Jeg har en tilpasset tuningboks fra 120d'n som passer rett på. Så lukter den enda mindre på tanken. 🤪

 

59 minutter siden, Marius2002 skrev:

Gratulerer :D 

Takk, Marius! 😁

 

22 minutter siden, Ampera skrev:

Gratulere, ser flott ut, men så høy km!😄

Takk for det! Ikke redd med ryddig servicehefte, service inkludert til 169k km og garanti i 20mnd til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Tony Soprano skrev:

Gratulerer ! Kult med X2 👏 Fin utstyrsliste og greit med kun en tidligere eier da 😊

Takk og takk! Mangler ikke mye på utstyrslista, holder i massevis for vårt bruk. :) 

13 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer til kona di igjen! :) fisefin bil hun har fått seg, liker absolutt designet på disse.

Og takk igjen, kompis. :) Liker det sjæl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, fupsaker skrev:

Takk, kompis! Haha, noe slikt kanskje. ;) Du har vel alt liggende klart? Hva med surround view, skikkelig acc, senk osv? ;) 

Hvis man skal ta den den veien, stemmer jeg for senk, skjermbreddere og noen potente 20"-felger. Det tror jeg kunne blitt magisk! :) 

7 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Nå ble jeg nyskjerrig, hva er UK solskjerm? 😅

Solskjerm fra førersiden på en engelsk bil (som er uten airbagemblem) og som da naturlignok passer passasjersiden på våre biler slik at vi ender opp med emblemfrie solskjermer. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to BMW X2 20d xDrive M Sport X 2019 wifemobil, solgt. :/ Vinterdekkene selges

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...