Andreas_R Posted March 18 Share Posted March 18 2 timer siden, turbojugen skrev: Nei han shimser den bare opp. bytter ikke innmat. Har samme sperre som før Fikk du bytta innmat eller? Ja jeg fikk montert 25% LSD enhet fra E34 M5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrElg Posted March 18 Share Posted March 18 Vanlig med fargerik veiv ja, ser ganske likt ut som på min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbojugen Posted March 19 Author Share Posted March 19 Idag demonterte jeg bakluka og baklyktene. Hvorfor?🤪 måtte også hekte på framfangeren. Henger ikke der den skal være enda, så vanskelig og sjekke passform. Men den er jo orginal, så regner med det blir bra. Fikk også gjort ferdig kaliperne foran😃 nye glidepinner med pakinger, luftenipler og pakning rundt stempel. En vask nå så er de klare til nye CSL-bremser. sveigis, Orjan, Kolstad Jr. and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.Wreckless Posted March 20 Share Posted March 20 Den interne isporanretningen på fangeren min var og litt sliten og løsnet fra fangeren da jeg hadde min av og på et par ganger. Denne limte jeg med Tech7, grisete lim men synes det limer sterkt, holder seg fleksibelt så funker bra og knekker ikke opp ved litt vibrasjon og tåler vann, varme og kulde. Ellers bra jobb og gøy å følge med her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts