sveigis Skrevet Desember 24, 2022 Share Skrevet Desember 24, 2022 God jul til deg og Skoglund . Kleemann er fine felg til Merce . skoglund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2023 Først oppstart i 2023:) Gått nytt år:) 69430124063__A296877E-B613-40D5-8C1A-38CA4CD310C7.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2023 Først oppstart i 2023:) Gått nytt år:) 69430151586__868DBCE2-42B8-44F2-B92A-8CDA86D50761.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2023 (endret) Må vell ha som mål i år å få den eu godkjent, det enste som skulle står i veien for det nå er forskjellige senke fjære foran og bak.. farge på fjærene , så Quick fix er å lakke ett par av fjærene så det blir likt,men hadde vell en plan om skifte hele senkesettet på sikt. Vi får se hva jeg rekker i år. Det er noe kosmetikk på gang også, men det har lite med eu å gjøre:) men uansett herlig å få de fyrt opp å kjørt en runde i nabo laget:) Endret Januar 1, 2023 av skoglund sveigis, M-jakob og Vegard_ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 2, 2023 Share Skrevet Januar 2, 2023 E30en din liker jeg 😊 Var akkurat sånn de skulle være når jeg var i 20-årene på 90 tallet . Jaggu meg mye tøft på lur du . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2023 2 timer siden, sveigis skrev: E30en din liker jeg 😊 Var akkurat sånn de skulle være når jeg var i 20-årene på 90 tallet . Jaggu meg mye tøft på lur du . Takker:) den enste jeg ikke er sikker på er om det er byttet kam,den har noe røff gange i eksos lyden, men motor maler som katt og går gjamt og det er så vidt man er øker turtallet så er den røffe gangen i eksosen vekke… motor høres flott og det er lite tikke lyder til å være m20 vist jeg husker rett fra når jeg var 18-20 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 11, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2023 Da var vi mål med 3 av hjulene , gjorde siste rep på siste felgen i dag så da skal den hver ok for å maskinert ferdig , så får jeg laget meg noen nye senter kopper til dem så trur jeg det skal bli ti på topp.. på den felgen kan dere se antydning til støv i lakken , detter er luft som kommer fra alu etter den er blitt diamond cut . Kan ikke forklare dette , men er noe som skjer når man lakker på bar aluminium. kan jo ikke bare gå løs å matte lakken heller, men er nok mulig å ta toppen av de uten å ødeleggen cuten. Men disse skal gå vinter så jeg har ikke spandert den tiden på dem..får se hvordan de holder seg..nå er gledes det til å få dem testet på bilen:) sveigis og Vegard_ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2023 Nytt vinter kjøretøy på plass,egnet for store mengder løs snø:) sveigis, Lars89, Mortenej og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 2, 2023 Share Skrevet Februar 2, 2023 Hærlig garasje med mye bra fra forskjellige produsenter 😎 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 2, 2023 Share Skrevet Februar 2, 2023 På 21.1.2023 den 20.51, skoglund skrev: Nytt vinter kjøretøy på plass,egnet for store mengder løs snø:) Snøscooter er jaggu det gøyeste som finnes av motoriserte kjøretøy 😊 Og denne farkosten her kan jeg tenke både flyr lavt og klatrer opp hvor du vil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Februar 2, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2023 (endret) Fart ressursene er nok ikke veldig stor tipper Max 130km/t,Klatrer nok mye lenger enn jeg vill og er i stand til:) Mad Max edtion F8 jeg har stående gjorde nok nærmere 180km/t før jeg giret den ned, men den ligger nok rundt 150km/t Endret Februar 2, 2023 av skoglund sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Februar 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2023 Når du ikke gir deg i tide, så blir man go og varm etter 3toms kammen har fungert som spade i noe sekunder , de er dessverre vanvittig effektive til å sette deg fast også ikke bare ta deg frem:) go helg sveigis og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Februar 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2023 Kompis som bygger drag scooter, snart ferdig med pluggen til huven nå. målet er 500 hk på 250 kg kjøre klar maskin:) (ink Fører) Skulebollen og HakonLimseth reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mars 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2023 (endret) Ny tur i fjellheimen:) og gul i4 fra Sulland Harstad. Lite bil for tiden , ny jobb og litt skuter kjøring:) viktig med litt kos:)når det er snø også, så går tiden til det blir asfalt veldig mye fortere og mye morsommere , og man slipper og grue seg til vinteren:) Endret Mars 6, 2023 av skoglund Ampera og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mars 9, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2023 Da er det litt justering i gang før helga, når ikke ikke ideal turtall og har prøvd med ett par fjære jeg hadde tilgjengelig , så nå blir det Stock fjører og litt letting av vekten . Må bare få bestilt meg justerbare vekter så ordner alt seg helt 100%, men ingen som hadde liggende å slenge så da blir fil/slipe Tunning av oem. sjekket med han som kjøpet denne ny og han kunne bekrefte min mistanke om denne ikke leverte det turtallet den skulle fra fabrikk:) manglet 350 rpm på topp:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå