Gå til innhold

Skoglund's biltråd Gjenstander med hjul:)E30 luftet


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, sveigis skrev:

Rå bil du har her også 😊

Den er vel gøy å kjøre tenker jeg .

Den funker, men har vert litt krøll etter kam bytte i fjor, så har vert mye mapping for å få det til bli sånn som jeg vill på finkjøring,bybkjøring tomgang med mere. +strøm tullet nå,men det er under kontroll nå. Lader 14.5v på tomgang. 

Men den skal få understell oppgradering etterhvert, funger som røykmaskin slik den står nå:)liker det også da.

Og det er med snille 350hp på bakhjulene, men er jo moderne maskin så det er veldig brukene hester. Ls maskin, hel alu motor. 

Endret av skoglund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite action her nå omdagen, mye snekkering og dårlig vær så det blitt lite bil kjøring. 
hengern fikk seg nye lys,

Ellers ryktes det at det er kommet en strøken E9 CSL til byen, så denne må jeg prøve komme meg nærmer inn på.

kjenner sønnen til han som har kjøpt den,så det er gode muligheter:)skal være som ny stand så er veldig spent:)

158ABC9C-5383-401B-8A47-253F5EA8997B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Så var det klart for ny tank på camaro,den gammel var det ingen skvulpe kammer i og var lite brukende når det ble lite fuel i tanken heller lengre aks og svinger der bensin fikk mulighet til å stikke av. 
og i tillegg var det ikke skikkelig utført pumpe montasjen. Så det var skikkelig gått å få dette på plass og vite hva som er der.

5F168F49-420E-45B4-A3BA-FA24609D6D72.jpeg

1FA90055-5734-4254-BAE0-E6CE716AA71D.jpeg

73C41333-BD43-48D1-AC4F-72D8D26DD5E8.jpeg

03E4514D-1708-4986-8FEB-3116E5313F63.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
5 timer siden, sveigis skrev:

Ja det er litt av en bilpark du har absolutt .😀

Camaroen din er råtøff må jeg si og de felga du har på e46 ,er det noe amerikansk eller ?

Takker,camaro står faktisk i fruen sitt navn ,så den er det hun som eier,men har blitt ett solid bidrag fra min side etter hvert i den bilen også siden det er jeg som drifter og bygger på den :)hehe
Vossen vl1 :) er hjula på E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Da er det bare å ønske go jul til dere alle , har for det meste gått i hytte prosjekt de siste mnd. 
Men har skaffet meg ett sett kleeman felger som skulle bli vinter felger til MB, ble ikke ferdig i dag da vi fucka det på den siste felgen i maskin, så siden det var lille jul aften og vi begge hadde ting vi måtte gjøre ,så blir det romjula prosjekt å få den siste ferdig å få lakk på de. 
Spes på hjula 8,5 og 10x19 ;)

tenker det blir bra med litt old school MB. hjul på denne. 
E46 er satt inn på lagring , så all good der også:)

74EE7787-4F7D-4D6C-BBF9-2C2B3D35B635.jpeg

AF84E3F6-995B-4851-9A58-EBA1A0EFD506.jpeg

3DA30F8C-90BC-4A31-BF30-52B2F0D2F611.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • skoglund changed the title to Skoglund's biltråd Gjenstander med hjul:)E30 luftet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...