Gå til innhold

Bimmers skaderegister


E.C.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Saltkjelen pinned this emne
  • 2 weeks later...
2 timer siden, jarli skrev:

Så bra i Finn annonsen .

Er det gjort større reparasjoner?=nei 

kun litt lakk , polish å en innvendig vask:) 

Endret av skoglund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, skoglund skrev:

Så bra i Finn annonsen .

Er det gjort større reparasjoner?=nei 

kun litt lakk , polish å en innvendig vask:) 

Ikke umulig at han selv ikke kjenner historien til bilen, han kan jo ha blitt lurt selv. Men denne bilen har jo fått seg en rimelig grei smell, absolutt greit å vite om. Sjekket litt opp, det kan se ut som vedkommende jobber på Bavaria, sånn sett burde det gå greit å finne historien på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Olaandref skrev:

Ikke umulig at han selv ikke kjenner historien til bilen, han kan jo ha blitt lurt selv. Men denne bilen har jo fått seg en rimelig grei smell, absolutt greit å vite om. Sjekket litt opp, det kan se ut som vedkommende jobber på Bavaria, sånn sett burde det gå greit å finne historien på den.

Ja det stemmer han jobber på Bavaria, han eier eller har eid en G80. Stusser litt over at en ansatt på Bavaria ikke opplyser om dette, og eventuelt like rart om noen der ikke søker opp bilen før kjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Snagg30 skrev:

Ja det stemmer han jobber på Bavaria, han eier eller har eid en G80. Stusser litt over at en ansatt på Bavaria ikke opplyser om dette, og eventuelt like rart om noen der ikke søker opp bilen før kjøp. 

Ja, enig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snagg30 skrev:

Ja det stemmer han jobber på Bavaria, han eier eller har eid en G80. Stusser litt over at en ansatt på Bavaria ikke opplyser om dette, og eventuelt like rart om noen der ikke søker opp bilen før kjøp. 

Den G80en står faktisk i garasjen min nå og får seg litt pleie og coating :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Olaandref skrev:

Ikke umulig at han selv ikke kjenner historien til bilen, han kan jo ha blitt lurt selv. Men denne bilen har jo fått seg en rimelig grei smell, absolutt greit å vite om. Sjekket litt opp, det kan se ut som vedkommende jobber på Bavaria, sånn sett burde det gå greit å finne historien på den.

Forstår ikke at noen tør å selge en bil til noe uten å opplyse om større mangler ved en bil. Det er jo bestandig en person som vet om ting ,som slutter å informere:( og da kan neste komme i skade for å videreføre salg uten å opplyse om feil og mangler for de rett og slett ikke vet selv. 
det begynner å bli bra med konsekvenser nå ved salg av hus /biler der det er bevist hold til bake opplysninger som går direkte på verdien av gjenstanden. 

Har nettopp en kompis som fikk levert igjen en bil som var 3-4eier tilbake som hadde latt hver å opplyse æ:)så nå begynner ballen å rulle bak over eierene nå. Hevet  kjøp mot hverandre osv.erstatning iverstefall bare for bli kvitt saken.

spent å se hvor dette stopper, var så enkelt at bil var optimalisert uten om at dette var opplyst om.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, skoglund skrev:

Forstår ikke at noen tør å selge en bil til noe uten å opplyse om større mangler ved en bil. Det er jo bestandig en person som vet om ting ,som slutter å informere:( og da kan neste komme i skade for å videreføre salg uten å opplyse om feil og mangler for de rett og slett ikke vet selv. 
det begynner å bli bra med konsekvenser nå ved salg av hus /biler der det er bevist hold til bake opplysninger som går direkte på verdien av gjenstanden. 

Har nettopp en kompis som fikk levert igjen en bil som var 3-4eier tilbake som hadde latt hver å opplyse æ:)så nå begynner ballen å rulle bak over eierene nå. Hevet  kjøp mot hverandre osv.erstatning iverstefall bare for bli kvitt saken.

spent å se hvor dette stopper, var så enkelt at bil var optimalisert uten om at dette var opplyst om.:)

Ja, jeg syns ikke det er verdt å ta en slik sjanse. Jeg mener at det er bra det er strengt, men hvor skal grensen gå? Mange kan nok misbruke dette motsatt vei og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2022 den 18.55, Olaandref skrev:

Ja, jeg syns ikke det er verdt å ta en slik sjanse. Jeg mener at det er bra det er strengt, men hvor skal grensen gå? Mange kan nok misbruke dette motsatt vei og.

Har skjedd at jeg nekte folk å kjøpe bil av meg, men det er ikke hver gang det er mulig å oppdage før det er for sent:) nå spammer jeg ned tråden her ,så gir meg mens leken er god.

Endret av skoglund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...