Gå til innhold

Bimmers skaderegister


E.C.
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
14 timer siden, Lars89 skrev:

Bra at media får dette fram i lyset.

Kjenner jo igjen et par biler fra denne tråden.

Helt ville tall på import av vrakbiler til øst-europa...

 

https://www.tv2.no/broom/slik-kommer-det-vrakbiler-fra-usa-til-norge/14949708/

Skremmende. Det ruller nok mange potensielle farer rundt på veiene. Fort gjort å la seg blende når en bil ser tilsynelatende strøken ut og, da sjekker man kanskje ikke like grundig resten av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er denne med? 

M3 E46 Coupe, 2005; regnr ZZ 33401, WBSBL93405PN61874,  Skadet foran og bak 2005 BMW M3, WBSBL93405PN61874 photos - Poctra.com , finn-annonse BMW M3 | FINN.no "Meget pen BMW E46 M3 med nydelig fargekombinasjon er nå klar for salg. Bilen fremstår som velholdt og pen alder og kilometer tatt i betraktning." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Flomskadete biler kan bli en skikkelig hodepine. En bekjent hadde en F11 som etterhvert begynte å lukte surt innvendig samtidig som det dukket opp flere pussige elektriske feil.  Bilen var tyskimport med dokumentert lav km, men han mistenkte sterkt at bilen hadde hatt en vannskade i Tyskland. 

Litt kjedelig at såpass mange kondemnerte biler har blitt importert til Norge og at historikken blir feid under teppet. Bidrar ikke akkurat positivt når man er på jakt etter drømmebilen, og fort gjort at folk fokuserer på euro-spec og utelukker US-biler med god historikk.  Tar meg selv i å tenke "Olsen Bil"-jallamekk når jeg ser bruktimporterte BMWer med PD-skilter til salgs, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2023 den 22.15, Werther skrev:

Tar meg selv i å tenke "Olsen Bil"-jallamekk når jeg ser bruktimporterte BMWer med PD-skilter til salgs, 

Det trenger du ikke tenke. For ikke å vekke mistanke så registrerte han svært sjelden de ombygde bilene på de lokale PD skiltene. Bilene som ble juksa med ble bygget på norske biler med deler fra tyske, så dette var biler med skiltkombinasjoner fra hele landet. Man må inn i eierhistorikk på Vegvesen.no og se etter Olsen Bil eller Berg Auto One.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
9 timer siden, Ampera skrev:

Her ligger annonse på Finn for felger, nylig solgt bilen.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=303268783

Den ble solgt til ny eier 16. mai, og kræsja natt til 17. mai. Eier var 21 år, og hadde stått på parkeringsplassen på rema 1000 orkanger og burna rett før dette skjedde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...