Gå til innhold

Bimmers skaderegister


E.C.
 Share

Anbefalte innlegg

Huff, gamle bilen min dette, hadde den i drøyt 2år (2019-2021).

Vært innom flere eiere siden jeg solgte i slutten av 2021, dette var nok eier nr #5 på 1,5år.

Den var dønn strøken når jeg solgte den, synd den skulle ende opp sånn.

Da er det bare èn Imola rød F10 M5 med røde sømmer igjen i verden, det var opprinnelig 3, èn var i en stygg ulykke i Tyskland sommeren 2021 og nå denne.
Var en F10 Comp pack med 650hk/800+nm, så med den der skulle det ikke så mye til å miste kontrollen på asfalt :)
Hadde 720hk/950nm i den en stund, men det var ikke å kjøre med, da spant den ved moderat pådrag på motorveien :D  

Rett før jeg solgte den ble denne artikkelen laget, eieren etter meg fjernet folien jeg hadde lagt på og byttet frontleppe.
https://www.kvalauto.no/kvål-blogg/test-av-bmw-m5-competition-på-motorcenter-norway?fbclid=IwAR3O09k7QFSuhzpR2VyGBRoxThHdj0hh4P2ovgaV9JrsbLDK7vI2Tn1ZCos  

Endret av egil s
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59B19831-424A-4430-8A99-58470AE7E218.thumb.png.898c4aecef4f3ff958c2c692fe0935cd.png
 

Det der så helt jævlig ut. Hvorfor maltraktere en bil på denne måten i skogen? Skulle tro det var tryggere å kjøre bilen inn et sted, for så partere bilen for deler. 
 

Skal ikke være for rask ute med å komme med anklagelser her, men et kjapt søk på heftelsene ga meg en dårlig magefølelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekstremt for M biler som ryker altså 😊

Både som forsvinner eller blir vraket .

Dette er vel prisen da det er stadig yngre som har mulighet for å kjøpe sånt.

På 80 og 90 tallet var det mer populært å stjele M biler for å så bygge om den kjedelige 520en som stod i garasjen .

Ikke så lett for oss var yngre da å få finansiert til M bil .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/25/2023 at 5:09 PM, Dusy said:

Skal ikke være for rask ute med å komme med anklagelser her, men et kjapt søk på heftelsene ga meg en dårlig magefølelse. 

 

Skal ikke se bort i fra at magefølelsen din stemmer, slik magefølelsen ofte gjør. 

For en del år siden var det et lignende tilfelle der et meget dyr og høyt profilert Mazda RX7 ble meldt stjålet og funnet i deler slik. Ryktene gikk fra dag en var at dette var forsikringssvindel.  Mye penger å hente hvis man får fullt oppgjør og selger delene sakte, men sikkert over et par år. Slipper å sitte i bunnløs gjeld, betalingsanmerkning og en hodepine mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2023 den 17.05, sveigis skrev:

Det er ekstremt for M biler som ryker altså 😊

Ja, jeg er enig, men jeg lurer på om dette er vanlig i andre land også? Er det slik at M-biler vrakes over en lav sko i Sverige, Tyskland, Sveits etc.? Eller er dette et særnorsk fenomen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...