Gå til innhold

TRFs e70 X5 m50d


TRF
 Share

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

veldig rart når ustyrskoden kun påvirker sideruter iform av sota ruter fra B stolpe og bakover, sjekket nå delekatalog og der har det heller ingenting med frontrute å gjøre.

har samme utstyrskode på min x5 også.

har klimakomfårrute på x5'n min som er det ypperste du kunne få, her virker det helt fint.

 

Beklager, blandet 761 med 358 (S358A Climate comfort windscreen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Daniel. - fant ikke så mye på dragkulan, ser mest ut som Westfalia forhandler? Når det gjelder N57 så er nok ikke 30d noe bedre enn alle de andre variantene.

@Fredrik 90 - finnes ikke så mange av disse, men jeg synes de er über kule. Men det er såpass at det var litt vrient å finne "riktig" bil også i Tyskland.

@Ingvaldsen - takker for tips. Ny CIC må vel sikkert programmeres inn - hvilke andre ting må jeg sjekke her så ikke jeg ender opp med en løsning som ikke fungerer som originalt? Jeg har bla apps på min CIC? I klartekst så ønsker jeg at bilen på alle måter, også under oppdatering, skal fungere som i dag, men med DAB+. (nå hører det med at jeg ikke stresser fælt all den tid denne har velfungerende BT audio etc)

 

@E.C. - hvor finner dere disse tallene på antall reg biler? Høres jo ganske ekstremt ut med 59 x6 m50d :S Kan knapt huske å sett noen av disse.

Når det gjelder CP4 og regkjede; enn så lenge har jeg enhver intensjon om bare å kjøre ;)

 

 

Men altså ingen her som har greie på CIC og klima? Dere som er vant til CCC bør være kjent med hva jeg mener (helt fri inidividuell justering av luftstrøm opp, ned, senter)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, TRF skrev:

@Daniel. - fant ikke så mye på dragkulan, ser mest ut som Westfalia forhandler? Når det gjelder N57 så er nok ikke 30d noe bedre enn alle de andre variantene.

De pleier å ha en del annonser på Finn der de tilbyr ettermontering. Kan være det er Westfalia de bruker.

https://www.finn.no/57937251

Nei, når det kommer til kjede og CP4 så står den nok ganske likt med resten, men disse lager havariene har jeg fått inntrykk av at det er mest 35d/40d og 50d som står for 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, TRF skrev:

@Ingvaldsen - takker for tips. Ny CIC må vel sikkert programmeres inn - hvilke andre ting må jeg sjekke her så ikke jeg ender opp med en løsning som ikke fungerer som originalt? Jeg har bla apps på min CIC? I klartekst så ønsker jeg at bilen på alle måter, også under oppdatering, skal fungere som i dag, men med DAB+. (nå hører det med at jeg ikke stresser fælt all den tid denne har velfungerende BT audio etc)

Det vil bli akkurat som du har det idag, bare at du har dab som alternativ i radiomenyen.

må selvsagt kode den nye cic modulen opp mot bilen

bmw apps som du har er kun snAkk om noe koding på en bil som ikke har det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tøff E70, @TRF (velger å være forsiktig i ordbruken om E70 her nå i frykt for å bli tilegnet påstander om at dette er verdens beste bil :D)! M50d ble solgt ny i Norge, men det ble nok ikke altfor mange salg ettersom modellen ble introdusert på tampen av E70s levetid. Kjenner jeg godt kunne tenkt meg en E70 X5 M50d selv, og med din frisering må jo dette bli riktig så hyggelig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempefin e70 TRF .😊

Dette så ut som en flott bil du har anskaffet deg her ,ikke minst en som ikke er hverdagskost.

Dette karroseriet her holder ja,men tidens tann godt .

Forresten morro å se du lager egen tråd😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med finfin E70 TRF. Det var en fin utstyrskombinasjon på denne, uvanlig med alcantara i senter av setene. @Ingvaldsen har du noe mer inngående info angående Webasto på disse nyere BMWene? Etter en del lesing her har jeg tenkt at det er noe som bare går i stykker/stopper å virke, men det kan virke som at de nyere utgavene faktisk holder bedre?

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...