Gå til innhold

BMW E36 M3 3.2 EVO /// (Nytt prosjekt M Coupe)


Gnusmas123
 Share

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Gnusmas123 skrev:

Prøvemontering på bil 😃

Finner ikkje senterkopper, bestiller ekte kopper til type 2. Disse passer selvfølgelig ikkje….

Blir 3D printet kopper til midlertidig bruk.

Skrik ut om du sitter på 4stk type 1 kopper😎

 

ED4CDC28-AAD1-4F91-985A-6CBADD0515AF.png

Ola sørstrand engdal (olador felgen) på facebook har kopper i alu til typ1. Send han melding der😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, BjornarHS skrev:

Den der husker jeg når den var til salgs for snart 10år siden. Pen bil 👍

 

Gammel annonse:

 https://www.finn.no/46519333

Tenk å kunne kjøpe en slik for den summen da! :D Det hadde vert noko! 

Virker for at historikken rundt denne bilen er veldig positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanos:

Synes det er tendenser til litt lyd fra vanos. Bestiller komplett overhalingssett fra beisan systems.
Sliter ut vanos, til min store skrekk så finner eg en solenoid med knekt krage.

Denne har fått ligge å vibrere under trykk å har laget «sår» i vanoshuset.

Dette fører til redusert trykk ergo effekttap.

Slår fra meg tanken om reparasjon å bestiller en komplett overhalt fra DR.vanos.  Denne kommer med express levering fra statene på 3 dager! 😳 imponert!

 

legger ved bilder av opplegget 😄
 

ABEF98F8-C215-45AE-9182-8B21A5B8F769.png

6EC2D395-4D11-4DFC-B4E1-6C3D7502CE6D.png

10CD0F0F-E6F1-4E36-83AF-B9D2BD140164.png

4275771E-3EAE-4312-80CD-8521CA4BB77C.png

DD4F1FF9-8056-4E7B-AB79-052BFD749792.png

C6D3DD5A-4D38-49E2-98FE-4587E29B51DD.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående vanos så kommenterte jeg dette til forrige eier når jeg prøvekjøre den rett før den skulle selges.. At den manglet effekt på toppen og at en små fusket ved lave turtall, men han hadde fått en mekaniker på et Mekonomen verksted til å teste bilen og mekanikeren mente at den motoren var frisk og hadde all effekten som den skulle ha så var ikke noe å bekymre seg for.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Øyvind L. skrev:

Angående vanos så kommenterte jeg dette til forrige eier når jeg prøvekjøre den rett før den skulle selges.. At den manglet effekt på toppen og at en små fusket ved lave turtall, men han hadde fått en mekaniker på et Mekonomen verksted til å teste bilen og mekanikeren mente at den motoren var frisk og hadde all effekten som den skulle ha så var ikke noe å bekymre seg for.

 

Dette var heilt ukjent informasjon for min del, men forrige eier har vell «unngått» å fortelle meg det 😒 ulempen ved å kjøpe gammel m3 i januar er at man får gjerne ikkje prøvekjørt….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gnusmas123 skrev:

Dette var heilt ukjent informasjon for min del, men forrige eier har vell «unngått» å fortelle meg det 😒 ulempen ved å kjøpe gammel m3 i januar er at man får gjerne ikkje prøvekjørt….

Det tenker jeg nok at han unnlot å fortelle deg. Det ble faktisk en liten krangel mellom meg og mekanikeren som prøvekjørte bilen da jeg mente at han tok feil. Ble litt dårlig stemning. Fikk ikke lov å ta mekanikeren med på en testtur slik at jeg kunne vise han at den fusket og at det var noe feil. Han som var mekanikeren har skrudd veldig lite S50, men tror han har god peiling. :(

Den bilen bodde rett i nærheten av der jeg bor. 

Endret av Øyvind L.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Øyvind L. skrev:

Det tenker jeg nok at han unnlot å fortelle deg. Det ble faktisk en liten krangel mellom meg og mekanikeren som prøvekjørte bilen da jeg mente at han tok feil. Ble litt dårlig stemning. Fikk ikke lov å ta mekanikeren med på en testtur slik at jeg kunne vise han at den fusket og at det var noe feil. Han som var mekanikeren har skrudd veldig lite S50, men tror han har god peiling. :(

Den bilen bodde rett i nærheten av der jeg bor. 

Ikkje alle er like ærlige dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gnusmas123 changed the title to BMW E36 M3 3.2 EVO /// (Nytt prosjekt M Coupe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...