Gå til innhold

\\\ BMW X5 G05 45e Xdrive M-sport Carbonsort - Full Merino skinn /// Foliert Verdoro Green.


Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med en dødslekker SUV og en totalpakke som jeg påstår gjør elbil litt overflødig 😀 Her har du elbil til det meste av daglig kjøring samt at du har fossilbilens forutsigbarhet og trygghet når du skal på tur. BMW sin brilliante B58 motor er rosinen i pølsa på denne totalpakka her. 

Godt valg 👍

Tusen takk @Fredrik 90. Elbil / i3 er ok til sitt bruk. Men jeg merket at jeg irriterte meg mer en jeg gledet meg, spesielt nå på vinteren. 
hatt to hybrider tidligere, hybrid har vert midt i blinken for vårt kjøremønster. Å motoren er bare helt fantastisk. Denne bilen er kanskje det beste fra to verdener spør du meg. 

6 timer siden, *MrB* skrev:

Flott bil. Så jo helt ny ut.
Hadde tatt denne fremfor i4 når som helst, og jeg liker egentlig ikke SUV så godt engang. 🤷🏻

Tusen takk @MrB🤩. Ja, den ser veldig bra ut. Den føles ganske svær da. Men fantastisk og kjøre!

6 timer siden, awt skrev:

Gratulerer så meget, denne så virkelig lekker ut. :)

Tror ikke du angrer på dette valget, og med planene du har blir det nok riktig så bra.

Tusen takk @awt🤩. Så langt angrer jeg ikke. Blir spennende å se hvordan den blir til slutt. Jeg har ikke tenkt at det tar helt av. Det kan bli for mye og😅✌️

5 timer siden, Skulebollen skrev:

Gratulerer med godt bilvalg, meget pen bil og fine planer! Lite g05 på forumet så bra med tråd 😊

Gikk selv ifra i4 til G11 etter og oppdage hvor latterlig tungvindt og skral rekkevidden er på vinterbruk og med litt frisk kjøring. 

 

Holder du til i nærheten av Førde siden du bruker Biltreff? 

Tusen takk @Skulebollen🤩. Ja, jeg følger med litt mener du hadde en san remo i4 en kort stund. Jeg bor i selje. Så siste årene har jeg holdt meg på vestlandet, biltreff (4 biler) og jæger sentrum ( 2 biler). Har fått bra oppfølging og hjelp begge plasser. Verksted har jeg kun brukt biltreff:)

4 timer siden, Peak skrev:

Fantastisk flott bil😄👍🏽
Handlet bil fra Biltreff tidligere, en veldig hyggelig BMW forhandler.
Har kjørt i3 gjennom denne vinteren og ren eldrift under de skikkelige vinterforholdene vi har hatt denne sesongen er ikke annet å si enn skuffende og udugelig. Både rekkevidden og ladehastigheten halveres. Gleder meg å komme tilbake til stempelmotor igjen!
Gatulerer med fin X5

Tusen takk @Peak🤩. Ja, jeg har bare gode erfaringer med biltreff, alle ledd har stilt opp for meg om det har vert noe! 
I3’en er helt super til sitt bruk. Men som nevnt over blev det mer irritasjon en glede når veslandsvinteren kom. Anbefaler deg sterkt å prøve deg en G05! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Walkabout skrev:

Gratulerer så mye med lekker bil og flott valg! Noe av det lekreste av interiør BMW leverer her, med merino, utvidet skinnpakke og B&W :) 

Tusen takk @Walkabout🤩. Jeg er må si meg enig. Prikken over i’en er merino med fullskinn. B&W anlegget er ikke bare meget bra lyd det pynter veldig i kupeen også syns jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rålekker X5! Mildt sagt bra utstyrt denne - og jeg slenger meg på komplimentet for fint treverk, det ga en fin kontrast til sort skinn. Jeg hater å si det, men med skinndash i nåværende bil har jeg blitt veldig selektiv når jeg sveiper på finn - skulle jeg hatt en G-serie bil hadde det sittet langt inne å godtatt noe sensatec-dashbord. Full merinoskinnpakke med skinn på øvre del av dørsider osv ser helt utrolig bra ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Gratulerer med rålekker X5! Mildt sagt bra utstyrt denne - og jeg slenger meg på komplimentet for fint treverk, det ga en fin kontrast til sort skinn. Jeg hater å si det, men med skinndash i nåværende bil har jeg blitt veldig selektiv når jeg sveiper på finn - skulle jeg hatt en G-serie bil hadde det sittet langt inne å godtatt noe sensatec-dashbord. Full merinoskinnpakke med skinn på øvre del av dørsider osv ser helt utrolig bra ut. 

Tusen takk @papertiger🤩takknemlig for kompliment. Likte treverket veldig godt selv:) hadde nappa og sensatec på den G30 jeg hadde. Det ble liksom ikke innertier. Mens på denne som du sier på dører, og ikke minst nedre del av dashbord er det slik det skal være syns jeg. Man blir forøvrig ikke mindre kresen av forumer som feks. Bimmers. Mange meninger og ideer som får en til å tenke😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott x5 :)

Kunne tenke meg en slik selv, men min økonomi forsvarer ikke oppunder millionen for en slik. Kjedelig/vanlig med svart på svart, men det er vel ikke å unngå på bruktmarkedet. Jeg ville valgt rød, blå eller grønn, med brunt /mokka interiør. 

Denme får sikkert  like bra hold som 5 serien :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Evopower skrev:

Gratulerer med flott x5 :)

Kunne tenke meg en slik selv, men min økonomi forsvarer ikke oppunder millionen for en slik. Kjedelig/vanlig med svart på svart, men det er vel ikke å unngå på bruktmarkedet. Jeg ville valgt rød, blå eller grønn, med brunt /mokka interiør. 

Denme får sikkert  like bra hold som 5 serien :)

 

 

 

 

 

Tusen takk @Evopower🤩. Jeg er helt enig med tanke på pris. Det er mye penger, gikk flere runder med meg selv. Men alt i alt fikk jeg en god magefølelse slutt, kona og håper jeg😅✌️. Ja hadde jeg kunne valgt, ville jeg nok fått meg denne i grønn fargen verde ermes, syns den fargen er super sexy! Men her kan man ikke velge å vrake. Mye grått, sort og hvitt. Men heldigvis er det noen som har tatt steget lenger som på denne, spesielt interiøret. Litt blåskjær i denne fargen😊
 

ja, alle mine biler får litt over gjennomsnittet stell. Denne blir inget unntak😅👌

Endret av Chris A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil! I slutten av november i fjor kjøpte vi samme type bil som også var veldig godt utstyrt. Liker den bedre enn jeg hadde trodd på forhånd og er enig i at lyden i rekkesekseren er imponerende bra selvom bilen i seg selv er veldig godt lydisolert. På fredag er planen å kjøre til Sør-Spania i bilen og jeg gleder med til å prøve den på langtur :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, RNJ skrev:

Gratulerer med flott bil! I slutten av november i fjor kjøpte vi samme type bil som også var veldig godt utstyrt. Liker den bedre enn jeg hadde trodd på forhånd og er enig i at lyden i rekkesekseren er imponerende bra selvom bilen i seg selv er veldig godt lydisolert. På fredag er planen å kjøre til Sør-Spania i bilen og jeg gleder med til å prøve den på langtur :-) 

Tusen takk @RNJ🤩. Hatt tre E53 og en E70 tidligere. Alle gode biler. Så det var veldig kjekt å sette seg opp i en bil igjen, man føler seg litt som en konge på veien. Trygg og happy. Lyden fra motoren starter sjelden med vår vanlige bruksmønster til dagen 😅 er meget pen! 
Det blir nok en meget hyggelig tur til sør spania. Luftfjæringen og komforten generelt er helt super! God tur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt lyst å høre hva folk mener. 
jeg har bestilt AC schnitzer front som skal hellakkeres carbonsort. 
 

Har også bestilt BMW M performance tak spoiler. Denne leveres i jetblack fra BMW. 
Men er i tvil on det blir fint å la den være jetblack eller om jeg skal lakkere den i bilens farge. Det er mye sort på bilen, men takspoiler orginalt hvor m performance flow true takspoiler skal monteres er Carbon black. 
 

Vet det ikke er noen fasit her, men hva tror dere vil bli penest? Mye billigere for meg å lakke denne nå, en å angre å måtte gjøre det senere😅✌️

se bilder under. 


 

 

 

ED7098F5-CFE6-4FBF-A074-75B66CB60D25.jpeg

2E8E4CA7-97DA-4C04-8746-21807AF28E4D.png

64DD9B34-F502-43C7-8133-65182F0E0350.png

CD006B31-7058-4E74-8C3E-E5D603311B04.png

A7BCBF4E-5C57-4F26-8DC3-51C9158BAB1E.jpeg

Endret av Chris A
La til bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Chris A changed the title to 2020 BMW X5 G05 45e Xdrive M-sport Carbonsort - Full Merino skinn /// Lakkere eller ikke takspoiler? S.2
3 timer siden, Chris A skrev:

Har litt lyst å høre hva folk mener. 
jeg har bestilt AC schnitzer front som skal hellakkeres carbonsort. 
 

Har også bestilt BMW M performance tak spoiler. Denne leveres i jetblack fra BMW. 
Men er i tvil on det blir fint å la den være jetblack eller om jeg skal lakkere den i bilens farge. Det er mye sort på bilen, men takspoiler orginalt hvor m performance flow true takspoiler skal monteres er Carbon black. 
 

Vet det ikke er noen fasit her, men hva tror dere vil bli penest? Mye billigere for meg å lakke denne nå, en å angre å måtte gjøre det senere😅✌️

se bilder under. 


 

 

 

ED7098F5-CFE6-4FBF-A074-75B66CB60D25.jpeg

2E8E4CA7-97DA-4C04-8746-21807AF28E4D.png

64DD9B34-F502-43C7-8133-65182F0E0350.png

CD006B31-7058-4E74-8C3E-E5D603311B04.png

A7BCBF4E-5C57-4F26-8DC3-51C9158BAB1E.jpeg

Gratulerer med gliset! Den burde lakkes carbonsvart. Er usikker på om Jet black er nogenlunde lik shadowline i sollys, men hvis ikke vil du muligens se en fargeforskjell fra shadowline på bakruta og takspoilern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Prebze skrev:

Gratulerer med gliset! Den burde lakkes carbonsvart. Er usikker på om Jet black er nogenlunde lik shadowline i sollys, men hvis ikke vil du muligens se en fargeforskjell fra shadowline på bakruta og takspoilern?

Tusen takk🤩! Akkurat dette jeg er litt redd for.  På svart er det så lett å se det også. Ikke fint når det blir for mange overganger carbonsvart og blank svart heller.😅Takk for ditt syn på saken☺️👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin X5! Dette er en av de få nyere BMWene som fortsatt ser ut som en BMW. Føler at ACS front splitter, som du nevner, er et "must" på disse bilene, da den får bilen til å se ekstra grom ut på veien. Bilen fremstår nesten som en M-bil med denne splitteren.

Angående farge på spoiler:
Personlig synes jeg Jet Black vil gi bilen et sportsligere preg, bare se på hvordan hvite BMWer med sorte detaljer fremstår, fremfor en helhvit BMW med kromdetaljer. Du har tross alt en mørkeblåbil, så kontrasten vil komme frem under sterkt lys. At du muligens kan se en fargeforskjell mellom Jet Black spoiler og vinduslistene bak er uvesentlig, da disse delene ikke overlapper hverandre, noe som bringer meg videre til det potensielle problemet med å lakkere den i Carbon Black. Skal den lakkeres er du avhengig av 100% fargematch, ellers kommer du til å irritere deg over dette i lang tid. Jeg fikk dette problemet da jeg skulle lakkere front splitteren på min forrige bil. Fargen var svært nærme bilens farge, men hadde en marginal nyanseforskjell som var nok til å irritere meg til å kjøpe en ny front splitter i karbonfiber istedenfor.

Uansett hva du velger, så vil det se bra ut på bilen uansett. Rent økonomisk hadde jeg valgt å bare la den være i Jet Black.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Chris A changed the title to \\\ BMW X5 G05 45e Xdrive M-sport Carbonsort - Full Merino skinn /// Foliert Verdoro Green.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...