Gå til innhold

Festebånd til dieseltank ( BMW 530D E39 touring)


GAMMELOGGOD
 Share

Anbefalte innlegg

Hørte idag en lyd som jeg trodde kom fra en tom brusboks, men når jeg tittet under var festebåndet til tanken rustet av og plinget oppunder ved passering av fartsdumper. Er det krise å kjøre med den inntil jeg får tak i ny eller er denne en av flere oppheng ?? Ser ikke ut til at tanken er løs    ( BMW E 39 touring)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, GAMMELOGGOD skrev:

Hørte idag en lyd som jeg trodde kom fra en tom brusboks, men når jeg tittet under var festebåndet til tanken rustet av og plinget oppunder ved passering av fartsdumper. Er det krise å kjøre med den inntil jeg får tak i ny eller er denne en av flere oppheng ?? Ser ikke ut til at tanken er løs    ( BMW E 39 touring)

 

Burde nok prioritert å bytte begge mens du er der. I og med at den ene har ryki på grunn av rust. Hvis jeg husker rett er det 2 av de. Men du bør ikke gå god for å kjøre lenge med bare den ene. For nå har du vel svekket kapasitet på grunn av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du behøver jo ikke å fylle full tank før du bytter men din nærmeste BMW forhandler bør jo klare å skaffe denne i løpet av et par dager. Og du bytter selvfølgelig begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...