Btrygve Posted January 24 Author Share Posted January 24 Oki, takk for svar 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpejohn Posted Thursday at 12:26 PM Share Posted Thursday at 12:26 PM Disse spjelda kan ofte repareres, jeg fiksa spjeldet på min. Om man er litt fingernem med loddebolt og pinset så er det ikke noe problem.  Link to comment Share on other sites More sharing options...
Btrygve Posted yesterday at 07:47 PM Author Share Posted yesterday at 07:47 PM Hehe nja er litt for slegge mekaniker for sånne småting desverre, i tillegg fargeblind så er ikkje det så god kombo🙈 fekk det nye spjeldet i dag, og foreløbig kommer ikkje det opp noen nye feilkoder. Spjeldet lukker fint når motoren går av også, så det ser lovende ut. Da blir det og sende det gamle i retur som defekt.  Tusen takk for all hjelp 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.C. Posted yesterday at 08:20 PM Share Posted yesterday at 08:20 PM Satse på at det varer. Var det helt ny Febi du hadde kjøpt som ikke fungerte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted yesterday at 09:14 PM Share Posted yesterday at 09:14 PM (edited) Sykt at det ny del var defekt, selv at man vet at de kan være det. Men uansett dårlig kvalitetskontroll. Edited yesterday at 09:15 PM by Otis Skrivefeil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Btrygve Posted yesterday at 09:23 PM Author Share Posted yesterday at 09:23 PM Ja var det, kjøpt på skruvat for et par måneder siden. Lagd mye hodebry siden eg tenkte at den nye var iorden, menmen lærer så lenge man lever. Enkelte ting er best og kjøpe "originalt" 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.C. Posted yesterday at 09:32 PM Share Posted yesterday at 09:32 PM Febi på sensorer virker ikke å være noen høydare. Satser på at du får problemfri retur og pengene tilbake. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Btrygve Posted 3 hours ago Author Share Posted 3 hours ago Hehe ja håper eg og, sendte den i dag i retur, så får vi se 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts