Gå til innhold

Min Bmw f82/m4 montering av front leppe, hjelp?


 Share

Anbefalte innlegg

Folie er greit å holde reint, spesielt ppf. Idag får man også ppf i farger, men det koster. 'Vanlig'folie funker vel greit det også, men har ingen personlig erfaring med det. Du får alltids lagt coating som er laget til folie for å gjøre det enklere å vaske.

Viktigste er egentlig å finne en montør som virkelig kan sakene sine. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, TorsteinAa skrev:

Syns bilen er flott i hvitt og putt heller de titals tusenlappene en foliering vil koste ned i godt vedlikehold/driftsbudsjett - du får igjen for det den dagen du evt skal selge.

 

 

Den skal så klart få det vedlikeholde den trenger. Planen er olje/filter bytte hver ca 10.000km. Resten så følger jeg service intervallene tror jeg. Bilen blir så klart levert på et ordentlig verksted som kan bmw. Så blir ingen snarveier her. Dette er en bil jeg har planer om å ha lenge. Da dette har vært en drøm helt siden den kom i 2014.:) så denne skal jeg stelle godt med.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Carbon frontleppe liggende jeg skulle ha fått montert. Men trenger litt tips her. Dette er en leppe fra gs bildeler. ( ja, vet jeg burde gått for orginal bmw) men fra tideligere erfaringer kan  disse leppene bli fort  stygge. Så satt litt langt inne å gå for Carbon leppe fra bmw. 
 

men tilbake til saken. Hvordan skruer bruker folk til å feste sånne? Noen som har noen tips å triks? Legger ved bilde av   Front leppen. 3945CDA7-8A67-4D64-A85C-3EFD28FA7F7C.thumb.jpeg.f3a9c72e8af2a66da43bcce6bfaf0791.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • bjarne89 changed the title to Min Bmw f82/m4 montering av front leppe, hjelp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...