Snagg30 Posted Thursday at 08:20 PM Share Posted Thursday at 08:20 PM Bruker som regel aldri å kommentere hva folk ikke burde gjør, men jeg håper du ikke folierer bilen din. F82 i hvit med «riktig» stance er så forbanna deilig man trenger ikke å bry seg om foliering Marius2002, Ron788m, bjarne89 and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted Thursday at 08:30 PM Share Posted Thursday at 08:30 PM Enig med @Snagg30 her. Denne var nydelig i hvit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWE39turbo Posted Thursday at 08:34 PM Share Posted Thursday at 08:34 PM Folie er greit å holde reint, spesielt ppf. Idag får man også ppf i farger, men det koster. 'Vanlig'folie funker vel greit det også, men har ingen personlig erfaring med det. Du får alltids lagt coating som er laget til folie for å gjøre det enklere å vaske. Viktigste er egentlig å finne en montør som virkelig kan sakene sine. bjarne89 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorsteinAa Posted Friday at 08:41 AM Share Posted Friday at 08:41 AM Syns bilen er flott i hvitt og putt heller de titals tusenlappene en foliering vil koste ned i godt vedlikehold/driftsbudsjett - du får igjen for det den dagen du evt skal selge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarne89 Posted Friday at 08:52 AM Author Share Posted Friday at 08:52 AM 7 minutter siden, TorsteinAa skrev: Syns bilen er flott i hvitt og putt heller de titals tusenlappene en foliering vil koste ned i godt vedlikehold/driftsbudsjett - du får igjen for det den dagen du evt skal selge. Den skal så klart få det vedlikeholde den trenger. Planen er olje/filter bytte hver ca 10.000km. Resten så følger jeg service intervallene tror jeg. Bilen blir så klart levert på et ordentlig verksted som kan bmw. Så blir ingen snarveier her. Dette er en bil jeg har planer om å ha lenge. Da dette har vært en drøm helt siden den kom i 2014.:) så denne skal jeg stelle godt med.:) Ron788m 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts