sveigis Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Da er uken på hell og det nærmer seg ny uke. Her har det kle skjedd stort annet enn litt planlegging ikke minst kjørt mye .😊 Og fokuset er jo selvsagt på e91 og dens bruk i hverdagen . Alt fra standard butikk: En tur på Europris : Ja det trauste kjipe vanlige A4 livet 😅 Og det kan se ut som jeg har fått til det jeg ville med denne bilen . Altså fra og reddes fra døden går denne nå som hvilken som helst annen bil og dette var jo meningen . Starter og går hver dag og blir brukt som om det skulle være naboens Tesla . Og jeg liker og overvåke og etter 14 dager siden sist ser det fremdeles sånn ut : Så her står den sammen med storebroren : Og angående denne : Skal denne få litt spa og vedlikehold til uken . Noen deksler under som må rettes på bla og interiør som skal renses . Men ja forresten . Skal gå gjennom jordingskabler og div på e91 da jeg vet den ene under bil er grønn og støver av den når jeg tar på den. Så vil jeg og se på de som er bak ved batteri. For det har hendt at jeg føler den kan være litt tung og dra rundt av og til og plutselig kan få feilkoder på det utroligste . Jeg vet at det er iorden og Bmw liker jo godt med strøm så det og ta en service på dette ,er nok greit .😊 Uansett jeg er mer enn glad for at Opel erstatteren fungerer så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå