papertiger Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 Høres ut som en god løsning! Slike biler kan imidlertid overraske deg med mye mer kjøreglede enn det en forventer - nettopp pga størrelsen og vekt. Ikke minst det å kunne bruke mye av bilens ressurser uten å være redd for førerkortet. Robkill, ///M-ini95, Werther og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 3 Forfatter Share Skrevet Oktober 3 (endret) @papertiger Det kan godt være Førsteinntrykket er at den er artig å "hive rundt", samt følger trafikken uten problemer. Forbikjøringer må derimot planlegges et godt stykke i forkant 🐌 Endret Oktober 3 av Robkill papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 Hva med B5? Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 4 Share Skrevet Oktober 4 Forstår hva du mener, og med en sånn bil som dette øker forhåpentligvis gleden hver gang du setter deg i Alpinaen. Jeg merker det tilsvarende, men ratter bare rundt i Renault Kangoo istedet, noe som definitivt hjelper. fupsaker og Robkill reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 5 Forfatter Share Skrevet Oktober 5 Måtte omtrent true meg selv for å la Alpinaen stå i dag da en to-timers kjøretur sto på agendaen! Men målet er å minst gi det noen uker til for å glemme både komfort og krefter 😄 Eneste som kom ut av det var flere nye og artige opplevelser i den lille røde, som kanskje ikke hadde skjedd i en annen bil @fupsaker Om økonomien hadde tilsagt at en B5 kunne skaffes kun for å finne noe annerledes, så hadde det ikke blitt en Up! 😂 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 27 Share Skrevet Oktober 27 Meget artig lesning Nydelig bil! 😘 Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 23 Forfatter Share Skrevet November 23 (endret) Har denne uka latt Up!’n være i fred og kjørt Alpinaen i stedet. Virkelig gøy da det (naturlig nok) er en helt annen opplevelse 😄 Gleden med bilen har fått seg en oppsving rett og slett! Neste uke derimot er det tilbake til den lille røde Edit: Som dere kanskje ser er vinterhjula på plass. Forskjellen fra sommer er ikke dramatisk, annet enn litt mer komfortabelt Endret November 23 av Robkill m-blå, KKME30, Turbo-HF og 9 andre reagerte på dette 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 2 Forfatter Share Skrevet Desember 2 Kanskje på tide å presentere noe annet enn Alpinaen også? Min bilverden er i grunn langt mer innholdsrik og på liten måte låst til BMW. Men første (kanskje eneste?) ut er en bil jeg anskaffet meg for 17-18år siden, uten å gjøre det helt store ut av det… enden på første kapittel endte med en midlertidig parkering i 2011 hvor nøkkelen til bilen på mystisk vis forsvant like etter! Naturlig nok ble både nøkkel, bil og pågangsmot glemt der den sto ute av både syn og sinn 🥲 Men historien ender forhåpentligvis ikke der da vi nå går inn i kapittel to med nøkkel og bil tilbake på plass! Stor takk til mitt kjære familiemedlem @liffi for både motiverende ord og hjelp til å dra den ut av sitt usle hi denne helgen 😄 sveigis, OddErik_E34, M-jakob og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 2 Share Skrevet Desember 2 Må si det er godt å se denne leve igjen og gleder meg alt til planene var rett å slett bare kos og dra den frem og at alt gikk såpass enkelt! sveigis og Robkill reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 2 Share Skrevet Desember 2 Artig å vekke til live en klassiker som dette. Kult om du får den tilbake på veien igjen 👍 Hva slags motor er dette? Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 2 Share Skrevet Desember 2 Var det endelig en rydderunde bak sofaen så du fant nøkkelen eller bestilte du ny? Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 3 Forfatter Share Skrevet Desember 3 @Fredrik 90 Det sitter en m30b30 i bilen Lav ytelse og pen lyd @E.C. Jeg har bodd tre forskjellige plasser siden den tid, så det er vel heller tilfeldig at akkurat den ene nøkkelen forsvant. Men dukket opp på loftet til mor og far 🤷♂️ fupsaker, E.C. og Fredrik 90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 3 Share Skrevet Desember 3 Fikk snap av Liffi når dere holdt på og dette var gøy 😊 E32 er alltid en vinner . Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå