mslello Skrevet Juli 12 Skrevet Juli 12 For en oppgradering! Helt rått, må gi en deilig følelse 🙂👏👏 mr.pingu reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet Juli 12 Forfatter Skrevet Juli 12 4 hours ago, Dusy said: Rett og slett helt rått! Utrolig kult at du fikk dette til 💪🏽 Takk! Ja det var virkelig utrolig kult å få til. 4 hours ago, Saltkjelen said: Ja, dette var utrolig moro å få til! Ja og ikke minst å få oppleve det øyeblikket med folk som gleder seg like mye over det 3 hours ago, Tony Soprano said: Kanonflott oppgradering 👏 Cred ! Takk takk! ☺️ 3 hours ago, ///M-ini95 said: Helt rått Det er akkurat det det er 3 hours ago, E.C. said: Bra jobbet Takk takk 😊 3 hours ago, sveigis said: Dette er knall 😊 Du er flink . Takk for fine ordene. Gøy at finnes så mange forskjellig ord å beskrive denne oppgraderingen her 3 hours ago, mslello said: For en oppgradering! Helt rått, må gi en deilig følelse 🙂👏👏 Jeg satt kjørte med en stor glis til Gardermoen i går. Det er utrolig deilig følelse, sammen følelse som når jeg hentet bilen mslello reagerte på dette 1
ahj Skrevet Juli 13 Skrevet Juli 13 Har lest igjennom hele tråden og jeg er meget imponert. Dette har virkelig blitt en OEM+ bil
papertiger Skrevet Onsdag kl. 12:51 Skrevet Onsdag kl. 12:51 Helt slått i bakken av disse oppgraderingene. Her snakker vi virkelig OEM+! Komfortseter er noe helt eget. Kjørte rundt i iX3 i halvannen måned, både småkjøring og langkjøring. Sportssetene er greie nok de når du ikke er vant til annet, men å komme tilbake til komfortsetene i F11 var som å komme hjem. Så utrolig gode på langtur, det er egentlig først da du virkelig setter pris på de, gled deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå