Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ser ut som en flott tur du har hatt her,

Campinglivet liker jeg godt jeg og selv om det er en god stund siden sist jeg drev med det.😊

Fin vogn og bil og reise på tur med dette . 

Posted
4 hours ago, sveigis said:

Ser ut som en flott tur du har hatt her,

Campinglivet liker jeg godt jeg og selv om det er en god stund siden sist jeg drev med det.😊

Fin vogn og bil og reise på tur med dette . 

Takk for det. 😊 

Vi liker det godt vi også, selv om vi er nybegynnere med vogn sånn sett. Har feriert to sommere (2023 og 2024) med 5-mannstelt og to små barn. Så vogn er jo luksus sammenlignet med det. 😁

I sommer går turen sørover mot Lillehammer og videre til Strømstad er planen.

Posted
9 timer siden, eivi91 skrev:

Det var vel et sett med framfjører, for bilene som har luft bak. :) Men jeg lever fint med H&R fjørene som de er, det merkes bare at det er stivt når veiene er dårlige. 😁

Da kan godt vera, eg såg berre innlegget i forbifarten. Har AC Schnitzer-fjører og Bilstein B8 (takk for tips om B8 btw 🤓) liggande klart, so Eibach e ikkje aktuelt for min del 🙂

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...