Ron Jeremy Posted April 8 Posted April 8 Ingen av datoen var optimale for min del, konfirmasjon og annet rabalder… Men lokaltreffet på Bilia i Skien må jeg få til, lavterskel når jeg bor «et par steinkast unna». Har ikke noe å vise frem, men hadde vært gøy å sett og truffet på folk. sveigis, mr.pingu and Lars89 3
Saltkjelen Posted April 8 Posted April 8 Lagt inn 15. mai i trådtittelen nå. Skal forsøke å få med meg denne selv, men kan ikke garantere på nåværende tidspunkt.
Olaandref Posted April 8 Author Posted April 8 Vanskelig den helgen der med 17 mai for min del, men kjekt å se det blir et lite treff i år og 😃
Eystein Ose Posted April 8 Posted April 8 38 minutter siden, Olaandref skrev: Vanskelig den helgen der med 17 mai for min del, men kjekt å se det blir et lite treff i år og 😃 Du fe drage i gong noke lignande på dinne sida ta lande ☺️
BimmerFan! Posted April 8 Posted April 8 Ser at disse datoene blir vanskelig å få til for min del. Går det ikke an å få til en lørdag eller søndag litt tidligere på dagen slik vi har gjort det tidligere? 😊
mr.pingu Posted April 8 Posted April 8 54 minutes ago, BimmerFan! said: Ser at disse datoene blir vanskelig å få til for min del. Går det ikke an å få til en lørdag eller søndag litt tidligere på dagen slik vi har gjort det tidligere? 😊 Mener i fjor var det også kl 18.00, var det ikke det? Ingen problem for meg å få det tidligere den dagen. Som nevnt er 16. mai også treff i Skien (BMW CCN Telemark ) som er tidligere på dagen så muligens den passer deg bedre? 2 hours ago, Saltkjelen said: Lagt inn 15. mai i trådtittelen nå. Skal forsøke å få med meg denne selv, men kan ikke garantere på nåværende tidspunkt. Nice, hadde vært hyggelig
Olaandref Posted April 9 Author Posted April 9 13 timer siden, Eystein Ose skrev: Du fe drage i gong noke lignande på dinne sida ta lande ☺️ Må ha bil først 😇 Eystein Ose and mr.pingu 2
BimmerFan! Posted April 9 Posted April 9 21 timer siden, mr.pingu skrev: Mener i fjor var det også kl 18.00, var det ikke det? Ingen problem for meg å få det tidligere den dagen. Som nevnt er 16. mai også treff i Skien (BMW CCN Telemark ) som er tidligere på dagen så muligens den passer deg bedre? Nice, hadde vært hyggelig Om jeg husker riktig så møttes vi tidligere enn det Er opptatt 16. mai, men kan dukke opp dersom det blir endring i planene 😄 mr.pingu 1
mr.pingu Posted Wednesday at 11:30 AM Posted Wednesday at 11:30 AM On 4/9/2026 at 8:45 PM, BimmerFan! said: Om jeg husker riktig så møttes vi tidligere enn det Er opptatt 16. mai, men kan dukke opp dersom det blir endring i planene 😄 Sjekket det op i tråden her og så avtalte vi kl 18.00, muligens en del var litt før? Så trodde det var en grei tid, jeg kan forresten også fra kl 17.00 så sammen for meg.
BimmerFan! Posted Wednesday at 06:07 PM Posted Wednesday at 06:07 PM 6 timer siden, mr.pingu skrev: Sjekket det op i tråden her og så avtalte vi kl 18.00, muligens en del var litt før? Så trodde det var en grei tid, jeg kan forresten også fra kl 17.00 så sammen for meg. Da husker jeg nok feil bare Skal se hva jeg får til, hvis jeg er ledig så dukker jeg selvsagt opp sveigis 1
Recommended Posts