Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/24/19 in all areas

  1. 5 points
    Her kommer en litt (lengre) oppdatering etter endelig å ha hentet bilen fra Bavaria Akkurat fire uker siden bilen ble levert inn på service var det tid for henting. Det som i utgangspunktet skulle være en ganske normal service med bytte av olje, oljefilter, mikrofilter, luftfilter, bremsevæske, bremseklosser bak og øvre registerkjedestrammer viste seg å skulle bli ganske mye mer omfattende enn det - litt mer om det nedenunder. Service ble dog tatt, så nå er det lenge til neste service, og det er greit. Bremseklossene bak var heller ikke så veldig slitt selv om indikatoren viste det, så det ble bare nullstilt og nå viser klossene 37 000 km igjen på telleren. Greit med 29 000 kilometer til neste service Det som var å påpeke var ikke mindre enn 1) gåent registerkjede som kunne ryke når som helst, 2) gåen turbo og 3) gåen varme i seteryggen på førersetet. Kjekt! Hadde imidlertid litt flaks også, ettersom jeg har maskinskadedekning hos Codan frem til 200.000 kilometer, og dette skjedde på 198.000 kilometer. All honnør til Codan som uten å mukke tok 70% av kosten på punkt 1 og 2 her. Vedrørende punkt 3 så ville ikke BMW Norge ta noe på goodwill, men Bavaria Arendal stilte opp og dekket delen om jeg tok arbeidspengene. Så da ble det også byttet. I tillegg valgte jeg å bytte den problematiske høytrykkspumpa for å eliminere den risikoen, her gjorde Bavaria jobben gratis siden det var lett tilgjengelig i forbindelse med det andre som måtte tas og jeg fikk også en hyggelig pris på pumpa. For hele denne sulamitten ble det en ganske kraftig regning (som nevnt over): Men det kunne vært verre. Totalprisen for det som ble sendt til Codan (da inkludert min egenandel) var 48 000 kroner for registerkjede og 35 000 kroner for turbo. Nå har jeg bil med nytt registerkjede, ny høytrykkspumpe og ny turbo, det er jeg godt fornøyd med Vel hjemme måtte den selvfølgelig få en god vask. Fikk også tok en liten rens av hjulhusene, synes det ser greit ut tatt alder og kilometer i betraktning. Var imidlertid en rar del som hadde hoppet av inni hjulhuset, noen som vet hva dette er? Fikk den iallfall på plass igjen. Kanskje det kan være noe til EDC? Bakdekkene var nå utslitt, så bestilte nye fra DekkOnline. Valget falt på Falken FK510 til småpene 3600 kroner for settet og i dimensjon 295/30-20. Dette synes jeg var rimelig, spent på å prøve disse. Fremdekkene holder nok en sesong eller to til. I mellomtiden fikk jeg også installert nytt kart som omsider ga meg satelittvisning igjen. Levert fra BimmerUpgrade Norway, kan anbefales det Handlet meg også et sett med Performance dekkbager, blir greit å få disse på sommerhjulene når de skal poleres om et par helger, men venter til bakdekkene er lagt om. Før det ble lagt om til vinterdekk fikk jeg også knipset noen bilder med sommertøflene. Kjøpte noen splittere fra eBay også, de trenger litt tilpasning, men synes det ble greit nok. Kommer til å lakkere de også kan jeg hive de på av og til om jeg ønsker for litt forandring. Leppe blir for lavt, så det er ikke aktuelt. Så ble det altså lagt om til vinterdekk, disse er nylakkerte og synes resultatet ble strålende. Måtte knipse flere bilder. Det ble tatt full nedvask av bilen ettersom den skulle vokses dagen etter. Inn i garasjen for tørk. Mens den stod i garasjen og tørket så fikk jeg tatt en runde med skinnrens for å få setetrekkene til å ligne litt mer på hverandre, og nå ble det bra. Dessverre så har imidlertid mekanikeren hos Bavaria klart å ripe opp rattet mitt (antakelig i forbindelse med at setet skulle inn og ut), ble ikke så veldig pent. Regner med at de ordner opp her, de skulle ta tak i det og komme tilbake med forslag til løsning iallfall. Alle gummilister ble også satt inn med flytende silikon, så er det klart for vinteren. Fikk også smurt opp de knirkete fjørene på vindusviskerne, ikke en lyd lengre nå. Deretter ble bilen vokset, orket ikke lakkrens denne gangen, men ser jo egentlig ikke særlig forskjell heller. Det får bli til våren igjen, om jeg ikke setter den bort til proff detailing da. Etter å ha kjørt litt med bilen avbestilte jeg også 6WB, det var greit for selger. Fant ut at det ikke var verdt å bruke ti høvdinger på dette nå. Synes faktisk standardpanelet er helt greit det også enn så lenge. Det neste på lista blir nok å bytte bakdempere, den ene på førersiden lekker litt. Billigste originale jeg fant er 4900 per stykk hos Auto Royal, så blir å bytte begge bak om noen måneder og iallfall før EU i mai 2020. Utover det virker bilen frisk og fin nå, men kommer en litt rar lyd og vibrasjon med fullt rattutslag mot høyre. Får sjekke litt opp i hva det kan være om det ikke gir seg. Noen som eventuelt vet hva det kan være? Det kommer både når jeg står stille og når jeg er i bevegelse. Bavaria fikk også montert tuning fra Hartge som gir 218 hestekrefter. Greit med tuning hvor det medfølger TÜV-papirer, så skal få godkjent dette i vognkortet i løpet av vinteren en gang tenkte jeg
  2. 4 points
    Fikk tak i noen veldig pent brukte orange blink og sideblink på koed. Bestilte på mandag og klar til henting idag. Ser og at blinklyset på høyre siden har lagd noen stygge merker i lakken, heldigvis er hele bilen coated så får satse på at det går bort med fin polish til våren. Før: Etter: Og ett lite helhetsbilde
  3. 2 points
    Digg at bilen er tilbake! Gratulerer med fersk drivlinje 😬 @ogee1 Har samme erfaring som deg. Skulle leke smart å smøre inn gummilistene rundt soltaket... det var utrolig dumt. På starten var alt supert, men etter noen få dager kom en knirking som ikke er en BMW verdig. Måtte gå over flere runder med silikonfjerner og varmt vann for at det skulle vekk. Men det skal finnes silikonfri stift? Er såvidt jeg har skjønt silikonen som skaper knirkingen.
  4. 2 points
    jon///M

    Kvampacten gjenoppstår

    Foran så regner jeg med jeg må bruke bremser fra e36/e46, har sett den løsningen med 330 bremser, den er nok en rimelig fix men er tydeligvis tung som du sier, og dette er noe jeg vil prøve og unngå. Følger med på tråden din og følger spent med hvordan du løser dette. Men bak tror jeg at jeg kanskje må bruke z3 løsning på bremsene.. virker som og være meget spesielle bremser bak på denne da skivene ligger meget langt inn bak. Nye klipp og deksel gjør underverker ivertfall, mye som kommer bort eller blir slitt løpet av 20-årene. Nei å lime klipps blir nok aldri bra, går over og bytter det jeg finner av klips og slik som mangler eller er knekt. Ja jeg skal innrømme at det var veldig fin høyde på den da den bare sto iro, men den ble altfor ubrukelig og kjøre, tok nedi garasjegulvet når jeg kjørte inn og ut.. mulig den kommer litt ned igjen, men dette orker jeg ikke og begynne med før Bbs felgene kommer på, den er uansett parkert for vinteren nå. Hei Ove, kult at du ser igjen bilen igjen. cd spilleren manglet som sakt her, men det er ikke noe jeg prioriterer akkurat nå, men når den tid kommer så vil jeg ha enten original BMW eller noe som ser originalt ut. Det ble mye bedre med «nytt» og riktig type ratt, det var faktisk litt mindre diameter på en det som sto da jeg kjøpte den også, her tenker jeg og få trekt opp rattet på nytt etterhvert, kanskje i alcantara?.. Tweeterene blir nok plukket ut når jeg kommer til det, jeg skal IKKE ha løse tweetere som er delvis limt fast på dashen... -Diffen har jeg fått opplyst er fra 325e, den fungerer kjempefint til bilen synes jeg, men den svetter nå litt olje så den skal få seg en liten overhaling nå i vinter med ny olje. -Har testet bilen på bane en gang allerede og synes at den lå kjempebra i sving, men dessverre hadde jeg ikke andre hjul, og z3M felgene virker og være ganske tunge. -Bremsene er noe jeg kommer til og oppgradere, jeg må bare finne en oppskrift på gode bremser som ikke veier altfor mye, foran så ser jeg det finnes mange alternativ i flere prisklasser, men bak er jeg mer usikker.. finner ikke så mye info om hva man kan oppgradere med der. -Merket godt at skinnsetene var glatte, har vurdert og få tak i seler som jeg kan bruke eller evnt få tak i et sett med gode racing stoler som jeg kan sette inn før trackdays, minuset her er når jeg skal kjøre ned til ringen etterhvert er at det blir litt vel langt og kjøre i disse.. Noen av festene til disse er der enda, jeg skal se om jeg kanskje finner disse beltene på nett og vurdere denne løsningen jeg og. -Arti at den ytet såpass, merker ivertfall at den drar ganske bra til og være en 323. -Har ikke sjekket sensoren her men kjekt og vite. -Har selv ikke vært på rudskogen så om dette er en god tid eller ikke kan jeg ikke uttale meg om, men at bilen har potensiale til mye moro skal være sikkert. -229km/t er vel mer en nok for meg, ivertfall i en 20-årene gammel bil. -Ja dette har jeg sett, den originale eksosen fulgte med, men nå står det banan manifold fra e36 m3, samt et rustfritt (ivertfall delvis) eksos fra m3 tror jeg med scorpio eksos bakerst, (tror det var det ivertfall), her kommer jeg til og modifisere litt etterhvert da jeg synes den henger litt langt ned helt bakerst, skal også bytte ut noen rørbiter der det er brukt vanlig stål for og skjøte eksosen. -Ja denne moden har jeg hørt, PR i dag er vel ikke denne shimset, men en kamerat har testet dette med veldig gode erfaringer på en e36 m3, når jeg får testet litt mer på bane til neste år så skal dette testes ut. Ellers så har det kommet mer deler og jeg har så vidt fått byttet noe deler, men jeg har brukt mye tid på jobb samt og skru på andre sine biler den siste tiden slik at jeg ikke har hatt tid til og legge ut noe, det kommer nok en oppdatering etterhvert, og neste uke håper jeg og få bilen i bukken for og begynne under bilen.
  5. 2 points
    Fredrik 90

    Min 1994 E34 BMW 520IA Shadowline

    Kan dere tenke dere noe mer staselig enn to gamle og tidsriktige 5-serier? Hadde en rask og uformel fotoshoot med @sveigis sin E28 535i her om dagen. Etter å ha satt E34 opp mot G30 på forrige side så var det kult å sette E28 opp mot E34 denne gang. Overgangen fra E28 til E34 er kanskje den mest radikale i 5-seriens historie, men likevel...når man ser disse to ved siden av hverandre så ser man familielikheten. Man kan si mye om BMW, men de er ekstremt dyktige til å beholde sitt design image. Dette er selve vannskillet mellom Oldtimer og Youngtimer. Begge er klassisk BMW på sitt beste, på hver sin måte 😀 Neste må bli E28 vs G30 tror jeg 👍
  6. 1 point
    Ridelow

    2017 BMW X5M

    Hei. Ny på forumet og ny i BMW verden. Jeg er en kar som bor i sørspania og jeg har fått et bra tilbud på en 2017 X5M. Den kommer fra en tidligere fotballspiller i Sevilla og har gått 29000,- Er det noe spesielt jeg bør se etter, selve bilen ser helt sinnsykt strøken ut. Interiøret lukter fortsatt nytt. Funkerer BMW appen på denne (gps etc?) Noe annet jeg bør vite om evt dobbelsjekke? Prisen ender på under 600,000- her nede og som en daily driver på veier det faktisk går ann å lufte dette beistet finner jeg ikke noe bedre alternativ. Her er selve bilen : https://www.youtube.com/watch?v=X3267gFrlz8 Takker for alle tips.
  7. 1 point
    Flott sammensatt bil du har, lekker!! Har hatt en slik selv - 530 bensin da. Ser ut som om du tar veldig godt vare på den - ser jævlig bra ut med eksosen 😁😁😁
  8. 1 point
  9. 1 point
    Werther

    Fredriks alternative bimmerstråd

    Har nevnt det hundre ganger, men jeg liker også CX siden faren min hadde en. Legger ved et bilde som du har sett før, ferie i Danmark i 1987 med en 1979 CX 2200 Pallas...For et par uker siden kjørte jeg faktisk forbi en eldre CX serie 1 i Svartdalstunnelen i Oslo - bilen så ut til å være godt brukt. Artig å se en langs veien i øsende regnvær...Det som overrasker litt er hvor liten og kompakt CX er i forhold til moderne biler. Ser også at du nevner Toyota. Jeg er veldig glad i 80- og 90-talls Toyota - de var så utrolig ukompliserte, lettkjørte, driftssikre og solide biler. Toyota hadde et bredt sortiment av brød & melk-biler, luksusbiler og sportsbiler som rett og slett funket, men dessverre ble Toyota mindre interessante utover 2000-tallet. i hvert fall i mine øyne. Kvaliteten gikk også ned på en del modeller...
  10. 1 point
    Godt å se at bilen er i strekk igjen. Burde holde mange kilometer nå. Har du god erfaring med silikon på listene? Min erfaring er at det knirker noe infernalsk etter en stund.
  11. 1 point
    Werther

    Off Topic-tråden, versjon 4(?)

    Oslo var mye mer spennende å spotte biler i før når det var gratis gateparkering. Da var det en utrolig flora av gamle 70-, 80- og 90-tallsbiler gatelangs, dyre/billige/sjeldne/sære biler var det plenty av. Nå har disse forsvunnet og man ser stort sett strøkne garasjebiler som blir luftet av velstående eiere på lørdager og søndager, og sjelden parkert i gata dessverre. Høyre har inngått samarbeid med både Rødt og MDG i Oslo nå. Høyre er et globalistisk søppelparti som har sklidd langt ut på venstresiden. Ingen i partiet er opptatt av Norges fremtid. Samme gjelder FRP, med et lite unntak av Christian Tybring Gjedde. Oslo har generelt hatt en uheldig utvikling. Blitt en oppsamlingsplass for dysfunksjonelle afrikanere og unge muslimske menn som er ute i byen for å angripe hvite. De siste 5 dagene har det vært 40 angrep på hvite mennesker, diverse ran, skyting på Karl Johan, diverse bilbranner, ambulansekapring samt masseslagsmål på flere videregående skoler. Oslo kommune kommer til å gå på en smell nå som det foregår hvit flukt ut til provinsen (Romerike, Follo, Bærum) - de mister store skatteinntekter og vil bli sittende igjen med en befolkning der brorparten går på NAV eller jobber i offentlig sektor. Kommer til å gå med byen som mange svenske kommuner som er på konkursens rand pga uvettig og lite bærekraftig innvandringspolitikk. Anbefaler dere å være forsiktig i Oslo, spesielt på nattestid. Jeg går ofte gatelangs i Oslo på natta når jeg skal til jobb, og har alltid kniv på innerlomma for beskyttelse. Prisen på enkeltbillett skal vel senkes fra 36 til 29kr. Det subsidieres av Staten, med andre ord gjennom våre skattepenger. Ingenting er gratis her i livet...Det kan jo hende at færre vil snike med de nye takstene, men jeg tviler. For øvrig synes jeg 650kr er lite å betale for et månedskort i Oslo da man tross alt kan reise så mye man vil for en relativt liten sum. Bortskjemte og sytete Oslo-folk blir uansett aldri fornøyde før de får gratis kollektivtransport.
  12. 1 point
    Mange takk for det 😀 Dette er noe av det jeg var veldig usikker på men som viste seg å bli noe av det jeg liker best med bilen. Artig at du skriver det i dag. Jeg hadde bilen inne hos Bavaria for ett olje og filterbytte midt i intervallen. Fikk faktisk komplimenter fra både kundemottakeren og en selger på fargekombinasjon og motorvalg. Selgers stussa over hvor bilen kom fra, siden den har lokale skilter (og Bavaria skiltholdere) men at han ikke kunne huske at de hadde levert en så lekker G30 med den motoren. Det er litt gøy, at de som jobber der og sikkert er vant til mye gromt synes det om min bil 😀
  13. 1 point
    Husker dere denne ?😀 Ja det siste halve året ,så har det jo strortsett dreiet seg om e28en og reisen der .En gøy og ikke minst krevende reise ,men nå er jo den i mål . Og som dere vet fikk kona clutch tull i sommer og e34 har stått siden det. Men nå skjønner dere ,til neste uke ,eller onsdag så skal jeg begynne på den . Altså vekkes opp igjen 😀 Jeg gleder meg voldsomt til å kjøre den igjen nå uten tvil . Så nå begynner vi med clutch og katalysator ,så må jeg nok gå over bremser igjen .😀😀 Blir liksom litt sånn starte på nytt prosjekt igjen ,neida langt ifra . E28en settes bort nå til uken og da blir det full fokus på denne grønne her på tråden fremover . Nå blir det rustflikk og fiks sånn at den er klar for nye mil 😀
  14. 1 point
    Har fått lest igjennom hele tråden din nå, og skal si du har god smak på bil! Vurderte selv z3 coupe før jeg bestemte meg for compacten, grunnen var så enkel som at jeg var avhengig av og ha baksete da motorsykkelen ble byttet ut med noe som jeg kunne ta med meg ungene på treff i, der kom dessverre z3 for kort til for meg. Men morro at du har skaffet deg 3stk! Følger med på testingen din ang bremser, da jeg også skal se på dette etterhvert. Jeg er også i markedet for banefelger, har du gjort noen tester ang vekt på forskjellige felger? Jeg tenker originale BMW felger i 8x17».. da jeg tror man kan få mye felger for prisen som også tåler noenlunde bra med juling, men er litt usikker på hva som er bra og hvor tunge di er.. vil helst ha så lite uavfjæret vekt som mulig.
  15. 1 point
    Måtte dessverre stå ute idag på jobb, resultat var fuglebæsj på panser. Bare å vaske da 🤷🏼‍♂️
  16. 1 point
    liffi

    Leiv’s macaoblue E34 M5 ( + ymse )

    Da er M5’n vasket å pakket bort . Slutt på sessongen for denne gang. Ble rett over 6600km på den i år grom25’n har fått på nye deler. Vi klarte ikke matche fargen helt da den er lakkert opp før men samme det. Mangler bare å få den lakket fra lista og ned rundtom og montere lykt så er den hel igjen:)
  17. 1 point
    Hadde besøk av en tøff 1 serie i helga, ble vask og voks til vinteren. Ble litt i kaldeste laget, så fikk låne garasjen til en nabo som har isolert garasje med varmepumpe 😊
  18. 1 point
    awt

    Anbefalinger jekk

    50kg med kvalitet 🙃 Helt seriøst, ikke vurder noe annet når du får denne til nevnte pris.
  19. 1 point
    Rune-K

    Off Topic-tråden, versjon 4(?)

    Uansett hva man måtte mene om Lan og MDG så må jeg si at jeg beundrer dama litt også. Mye av politikken er jeg vel veldig uenig i men hun får i vertfall gjennomført politikken sin i motsetning til mange andre. Hun utnytter jo mandatet fra velgerne maks. Det er synd de beste politikerne er fra feil partier. Listhaug er jo også en utrolig dyktig politiker, det er bare synd at politikken deres er så elendig.
  20. 1 point
    Takker! Fungerte så tålig bra at når værmeldingen ble slik den var sist helg. Så ble det til at jeg lot husprosjekt være dødt prosjekt og stakk en tur på BMW CCN sitt høst treff på Skøyen. Hvor jeg møtte opp med en kompis med hans ganske så råe Z3M Coupe (Opprinnelig satt opp for kjøring på ringen). Var som vanlig mye fine biler, som det gjerne er på slike treff. Men falt veldig for denne! Og ikke hverdag man kan se nærmere på en Z8 Alpina. Fikk også gleden av å dobbelt parkere foran @NeonMuffler sin E34. Gikk noen runder å studerte den motoren Knall tøff bil! Og siden været så ut til å skulle holde seg på søndagen også, tok jeg en spontan trackday sjekk på bilen lørdags ettermiddag og satte kursen nedover søndags formiddag. Besto teknisk kontroll selv om jeg hadde med meg svær hockey bag og køller tett pakket i bilen. Siden jeg skulle videre på ettermiddagen og spille årets første seriekamp i ishockey (som vi vant forresten). Ble noen undrende blikk da jeg pakket ut av bilen (CCM bagen diskret gjemt bak bilen) Fikk meg en hel dag på Rudskogen i fin været, fikk ikke mange runder uten mye trafikk. Men koste meg skikkelig med å bare ligge bak gromme biler og "bli" mer kjent med Coupen. Fikk også øvd såpass med ned bremsing og riktig sporvalg, at jeg kjørte meg ned 1.2 sekunder i ny bestetid. Er forsatt mye å hente på fører, men nå henger jeg litt mer med utpå banen. Utrolig digg å avslutte sesongen med en god dag både av og på banen. Fikk også noen bilder av Femmerpix som jeg kan dele her. Bilen fungerte bra hele dagen, bortsett fra at den er litt nervøs i hekken ved hard bremsing. Og for de som lurer, jeg har fått for vane å sjekke motorrommet nå og da igjennom dagen nå Så nå står god bilen trygt parkert i avvente at jeg skal få litt tid til å fikle med den. Planen igjennom vinteren er følgende: Få ferdig bremse research prosjektet, samt overhale valgt bremse kombo og litt lakk på disse (har fått tak i 315x28 skiver til testing nå). Lakke Style 21 felgene og få noe gode dekk der (Tenker cup 2, da de får mye skryt både til vei og bane) Ned med bakstilling og bytte alt av foringer der. Gå over motor, inn med M54B30 innsug, bytte veivhus ventilasjonen og evt. andre ting jeg ser. Bygge om eksos. Vurderer 1/2 bur fra Weichers Vurderer noe bedre stoler mtp trackday. Kjenner meg selv rett, så blir det krampe oppstart i mars.... Synes selv at det ikke har vært så begivenhets rik sesong, men når man setter seg ned å leser egne notater og ser på bilder/videoer. Så har det blitt en del moro i år allikevel og mange nye bekjente. Ikke kommet i mål med alle egne målsetninger, men kommer en sesong til neste år! Dere tåler kanskje et lite bilde til?
  21. 1 point
    Skjønner du sikler på den ja! Pen stasjonsvogn spesielt i den fargen 😊 har sett den live når BMW klubben i trøndelag fikk jeg komme på førvisning 😊
  22. 1 point
    Mer blandet drops.
  23. 1 point
    AW81

    BMW 5 serie tre barn

    Nei utgår denne også. I følge selger gikk bilen på fast serviceavtale hos Bavaria frem til 100000km. Likevel viser det seg at olje aldri har blitt byttet. Fikk selger til å dobbeltsjekke dette og i følge Bavaria er det ikke nødvendig å bytte olje uten at kassen begynner å tulle. Det syns jeg virker meget rart. Svetting pluss 11 år gammel olje låter som en potensielt kostbar kombo.
  24. 1 point
    Jeg har kontroll på Alpina'ene WAPB628... = E30 B6 2.8 og E36 B6 2,8 - her må det skilles på årstall WAPB327... = E30 B3 2,7 WAPC227... = E30 C2 2,7 WAPC125... = E30 C1 2,5 WAPB635... = E30 B6 3,5 WAPBC50C... = E31 B12 5,0 WAPBC57C... = E31 B12 5,7 WAPBA35... = E34 B10 3,5 WAPBA40... = E34 B10 4,0 WAPBA46... = E34 B10 4,6 WAPBATL... = E34 B10 Biturbo WAPB330R.. = E36 B3 3,0 Cabriolet WAPB330C.. = E36 B3 3,0 Coupe WAPB330L.. = E36 B3 3,0 Limo WAPB330T.. = E36 B3 3,0 Touring WAPB332R.. = E36 B3 3,2 Cabriolet WAPB332C.. = E36 B3 3,2 Coupe WAPB332L.. = E36 B3 3,2 Limo WAPB332T.. = E36 B3 3,2 Touring WAPB846R.. = E36 B8 4,6 Cabriolet WAPB846C.. = E36 B8 4,6 Coupe WAPB846L.. = E36 B8 4,6 Limo WAPB846T.. = E36 B8 4,6 Touring WAPBC57L.. = E38 B12 5,7 WAPBC60L.. = E38 B12 6,0 WAPBA32L.. = E39 B10 3,2 Limo WAPBA32T.. = E39 B10 3,2 Touring WAPBA33L.. = E39 B10 3,3 Limo WAPBA33T.. = E39 B10 3,3 Touring WAPBA46L.. = E39 B10 V8 Limo WAPBA46T.. = E39 B10 V8 Touring WAPDA30L.. = E39 D10 Limo WAPDA30T.. = E39 D10 Touring WAPB333R.. = E46 B3 3,3 Cabriolet WAPB333C.. = E46 B3 3,3 Coupe WAPB333L.. = E46 B3 3,3 Limo WAPB333T.. = E46 B3 3,3 Touring WAPB334... = E46 B3S (ingen differensiering på Cabriolet, Coupe, Limo) WAPD320... = E9x D3 og D3 Biturbo WAPB330... = E9x B3 Biturbo WAPB744... = F01 B7 WAPB644... = E63/64 og F06/11/12 B6. Jeg vet ikke om det er noe system i ch.nr som skiller disse - for få biler i oversikten min.. WAPB544... = E60/61 B5 (kanskje også F10/11 B5??) WAPD530... = F10/11 D5 Biturbo WAPBF30... = F30 B3 WAPDF30... = F30 D3 WAPBF31... = F31 B3 WAPDF31... = F31 D3 WAPBF32... = F32 B4 WAPDF32... = F32 D4 WAPBF33... = F33 B4 WAPDF33... = F33 D4 WAPBG30...= G30 B5 WAPBG31... = G31 B5 ..mer har jeg ikke på nåværende tidspunkt.
  25. 1 point
    Fredrik 90

    BMW 5 serie tre barn

    Er ikke en bensin X5 noe av de mest ukurante man kan kjøpe? Styr unna tenker jeg...
This leaderboard is set to Oslo/GMT+01:00