Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/25/19 in all areas

  1. Hva er best? Tenkte å melde meg inn i NAF, men så leste jeg om KNA og for meg virker det som etter en forholdsvis rask titt at begge selskap tilbyr nokså like vilkår og rabatter? Noen som har erfaring med samme valget? Eller har innspill på hvorfor jeg bør velge det ene eller andre? Alternativt - Stem på dette innlegget. 💙Like = NAF 🏆Thanks = KNA
    5 points
  2. Da tenker jeg den går bra? ——————— On another note; når vi dro til Lyngdal på ferie en uke i august hadde vi oss det sedvanlige stoppet på Shellen ved Bens kafé på Helleland. Sist gang vi hadde en uke på firmahytta fant jeg ut var fire år siden. Tilfeldighetene ville ha det til at vi parkerte på akkurat samme plass da, men BMWen vi hadde var et par hakk mindre, og begge syklene på taket var våre. Eneren er siden 2015 bytta ut med en firer (med en treer i mellom), sykkelen til min bedre halvdel var byttet ut med en kompis sin, og da vi på den tiden var to, var vi denne gang på god vei til å bli tre. 😊 Pit stop Helleland 2015: Pit stop Helleland 2019: Det bør også nevnes at ene kvelden av ferien gikk med til en kulinarisk opplevelse av de sjeldne; Under på Lindesnes. Har vært på et par Michelinrestauranter og restauranter som har fått stjerne i etterkant av vårt besøk (ingen sammenheng for øvrig...😊) men ingenting har gitt meg de opplevelsene som dette besøket, både når det kommer til smaksopplevelser, naturopplevelser og arkitekturopplevelser. For meg som kjørte hadde de en aldeles fantastisk juicepakke som alternativ til vinpakken med et bredt spekter av hjemmelagde juicer matchet til hver rett. Anbefales på det groveste! Dandert strandkrabbe: Sjeldent har vel pinnebrød smak så godt... Folksomt på utsida:
    5 points
  3. Kunne ikke sagt meg mer enig her @Fahad. Det drive med slikt har ingenting med sitt opphav å gjøre eller hva man tror på.
    4 points
  4. Jeg vil egentlig holde meg langt utenfor denne diskusjonen. Dette har blitt diskutert opp gjennom media tusenvis av ganger. Jeg måtte bare minne vedkommende på at vold har ingenting med hudfarge eller religion å gjøre. Dette er Norge et veldig godt eksempel på. Jeg har møtt på flere "hvite" mennesker som er kjeltringer, så gresset er ikke noe grønnere på den andre siden. Finnes drittsekker over alt.
    4 points
  5. Ser ut som den spiser farger fra omgivelsene noe voldsomt. Googlet fargen. Her ser den jo ganske mørk ut, på andre bilder ser den helt lys ut, og på noen nesten blå. Spennende!
    3 points
  6. Hadde min nylig på Bilia, der jeg nevnte at jeg hadde lest om dårlige EGR kjølere. At jeg hadde merket eksos inni kupe og bruk av kjøleveske. Det er ingen aksjon, men åpen sak på kundeklager. Resultatet var at jeg fikk EGR kjøler bytte på garanti, gratis av BMW. Så er bare å få de til å sjekke. Minner veldig om samme symptomene jeg hadde.
    2 points
  7. Hentet M5en hos fattern idag, den har stått der i nesten to uker. Deilig å kjøre bimmer igjen 😎
    2 points
  8. 2 points
  9. Ja, det var veldig godt å få den tilbake. Har rattet litt rundt i samboers 1995 Mazda i mellomtiden og det er ikke helt det samme Veldig trivelig og serviceinnstilt gjeng på Bavaria på Stoa, så de må jeg gi skryt til. Takk for hyggelige ord, fint at du likte bilen, og at den iallfall var noe til nytt i de fire ukene der oppe siden du i det minste fikk sett den stå der Ser ingen grunn til å bytte ut denne, så nå håper jeg på mange år fremover med ikke altfor uproblematisk bilhold. Ja, det kan godt være - godt tips. Vet ikke hva annet det skal kunne være. Hartge-boksen funker helt knapp den, veldig sprek og fin med den Både i små hastigheter og ikke minst ved forbikjøringer og lignende. Selv om det ikke er en rakett med toliter diesel så føler jeg ikke at jeg mangler noen krefter. Føler meg også ganske trygg på Hartge ettersom Bavaria solgte dette selv (med garanti) før BMW kom med sin egen Performance-tuning. Jepp, kjøpte den på Finn. Ifølge selger var den ikke brukt engang siden bil var solgt før han fikk installert den. Nyprisen på disse bikker jo tyve høvdinger, men fikk det såklart mye billigere enn del. Vel verdt pengene, også synes jeg det er kjekt at det kan skrives inn i vognkortet ettersom alt er TÜV-godkjent Haha ja, den rødglødet nok enda etter fredag forrige uke Helt riktig det du sier, nå er det meste tatt her. Bakdemperne må tas da, det er jo over ti lapper, men håper ellers at det ikke går så fryktelig mye galt. Da har jeg flott bil de neste fire-fem årene også, når hybrid og elbil er litt mer utprøvd så jeg kan slå til på noe lekkert da. Enig, Bavaria Arendal ordner alltid opp Hmm, det skjer like mye når jeg står helt i ro også. Så virker som det har med rattet (eller noe i hjulstilling) å gjøre, og ikke pådrag. Men ikke utenkelig at det kan være motorfester heller, hørt om flere som har måttet bytte de på F10/11. Takk skal du ha! Måtte jo teste kameraet litt med ny iPhone 11 Pro, må si bildekvaliteten er veldig bra. Har ikke prøvd silikon på en stund, men hadde det på E60'en og da gikk det greit. Har ikke merket noe knirking enda her, men om det oppstår så vet jeg hva det er. Lærer tydeligvis noe nytt hver dag, trodde det var utelukkende positivt Takk, er jo en skikkelig makeover dette, selv om det ikke synes slik. Hadde vært litt lettere å se om det hadde blitt brukt førti tusen på LED hovedlykter, LCI baklykter og et nytt ratt eller noe, men greit å vite at nå er mye av det mekaniske tatt Det er riktig det, Codan fikk nye vilkår medio november 2018 og der er egenandelen økt til 50% fra og med 175 000 kjørte kilometer. Men ettersom jeg hadde hovedforfall på min forsikring en ukes tid før vilkårene ble endret, så gjelder da mine vilkår frem til neste hovedforfall (de får ikke tilbakevirkende kraft). Så var litt heldig der, hadde jeg hatt litt senere hovedforfall eller at skaden hadde skjedd etter starten av november hadde jeg måtte betalt 50% egenandel istedenfor 30%. Takk skal du ha! Ja, godt fornøyd med vinteroppsettet nå, så blir i allfall å kjøre ut dekkene før jeg hiver på style 373-felgene Litt misunnelig på motoren i din F11, men med Hartge-tuning nå går det ganske greit. Føler alt ellers på bilen er slik jeg vil ha det, så da vil jeg ikke bytte "bare" for å få litt mer power. Takk for det Stadig noen som spør om jeg har kjøpt ny bil i det siste og om denne kommer rett fra fabrikk, så det er jo stas. Synes den fikk seg et bra løft med style 601-felgene, det hadde mye å si for utseendet. Synes denne modellen holder seg bra tidsmessig, både interiøret og utvendig. Og f.eks. hvite biler og sølv metallic er noe lettere å holde, så med en blank og fin lakk og et sett fine felger så fremstår de fort noen år nyere enn mørke biler med synlige vaskeriper. Godt at du holder din bil i beste forfatning, er lite som slår en skikkelig velholdt sort lakk Ja, regner med de ordner opp, enten i form av et nytt ratt eller et gavekort jeg kan bruke på service hos de neste gang. Splitterne blir lakkert sort blank, skal få lakkert M550d-dekslene også og "gitteret" i midten. Gitteret ble lakkert for 150 000 kilometer siden så det er litt slitt, mens dekslene ikke er lakkert. Blir fint å få alt i samme finish der fremme. Så tenkte jeg å lakkere innsatsen i diffuseren bak også, den er i en eller annen form for plast/gummi, mens resten av diffuseren er sort blank. Tror det kunne blitt fint å få alt i samme finish og farge der også
    2 points
  10. Er selv medlem av NAF og synes de etterhvert minner om en organisasjon som jobber for at organisasjonen skal overleve/vokse framfor å fokusere på å være en organisasjon for bilistene - så litt enig her. Men jeg har alltid at sansen for sentrene de har og EU-kontrollen de utfører, men synes de gjorde en feil da de også begynte å reparere biler. Det tok bort en del av uavhengigheten og objektiviteten de har tryggheten de har stått for.
    2 points
  11. De siste årene har vel Naf også kjempet mer for syklistene og mindre for billistene, Naf som organisasjon for billister er dødt i mine øyne.
    2 points
  12. Det er faktisk luken for Defa de har der. Det BMW sa til meg
    2 points
  13. Sitter å leser noen nyheter og kommer over dette bildet her. Bildet viser en av politiets nye G31 5-serier, ikke noe rart i det. Men se nærmere på bildet, nærmere bestemt bilens fremskjerm.. Er ikke det ladeluke for hybriden? Jeg trodde ikke 530e hadde kommet som Touring ennå...
    2 points
  14. Denne 2015 Ford Shelby GT500 står i en garasje på Romerike. Det kommer kanskje skilt på den i 2020? I samme garasje står også noen gromme Bmw, 2019 M2 COMPETITION , M1, og X5 med V8.
    2 points
  15. Terror er grusomt uansett hvem som utfører den. Vår oppgave er å ikke puste til ilden ved å sette folk opp mot hverandre. Jeg tenker at utviklingen vi ser er virkelig skremmende og at hva vi enn gjør må vi fordømme enhver form for vold som virkemiddel mot ting vi ikke liker. Dette handler ikke spesifikt om innvandrere (som du påpeker @Fahad). Vold kan utøves av alle og dette ser vi også dessverre alt for ofte. Som regel utøves volden av hva man på dansk kaller utilpassede mennesker. Folk som lever på kanten/siden av det etablerte samfunnet. Det kan være relativ fattigdom, mangel på utdannelse og/eller jobb, ekstreme tanker og ideologier eller andre problemer, men fellesnevneren er som regel at de ikke ordentlig er en del av det etablerte samfunnet. Er man beskjeftiget med en alminnelig 9-16 jobb, familie og alminnelige hobbyer ender man sjelden opp med å utøve vold mot andre mennesker. Jeg håper virkelig at de ansvarlige myndighetene er deres ansvar bevisst og gjør alt hva de kan for å begrense den både farlige og triste utviklingen vi nå ser. Dette handler ikke om hudfarge eller etnisk tilhørighet (den diskusjonen er totalt et sidespor). Dette handler kun om kriminalitet, voldsutøvere samt om en alvorlig polarisering i samfunnet. De som havner på siden av samfunnet havner mer på siden enn tidligere (godt hjulpet av sosiale medier). Kanskje er tiden med sosiale medier uten et direkte redaksjonelt ansvar forbi. Internettet er helt sikkert modent for en mer opplyst politikk og regler.
    2 points
  16. Han som stjal ambulanse i Oslo var vel hvit, right? Det sammen med en massemorder som drepte 80 stk? Og han terroristen fra Bærum som prøvde å drepe folk i en moske i Bærum?
    2 points
  17. Dette er mitt prosjekt i vinter. Fint utgangspunkt, med overraskende lite rust, litt i hjulbuene bak. Ellers er den bra utstyrt, fulgt ALLE servicer, men forrige eier har aldri vaska bilen innvendig, eller seg selv virker det som.......så jeg trenger førersete, el.comfort, og dørpanel venstre.
    1 point
  18. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=159341724 denne er IKKE rustfri som blir nevnt , dårlig flekk lakkering her å der , å fiksa hjulbue bak med litt sparkel osv osv , var å så på den , titta på den i 3 minutter å snudde i døra. Blir så mektig irritert på sånne folk
    1 point
  19. Liar liar pants on fire
    1 point
  20. Nå glemte du det beste ved Overhaulin, Jessi Combs. 100% perfekt kvinnfolk som døde sånn ca så spektakulært det er mulig. https://www.nytimes.com/2019/08/28/us/jessi-combs-accident-death.html
    1 point
  21. Jeg husker bilprogrammet "Overhaulin" med Chip Foose. Jeg så noen av episodene der Chris Jacobs var programleder og det jeg merket meg utover Chip's fantastiske designkunnskaper var den utrolig gode stemningen blandt deltagerne i programmet. Det var en ren nytelse å se på og slikt opplever man ikke ofte. Apropos Lotus Europa er det en litt artig relativ forbindelse til Ford GT40. Lotus var engasjert i å få jobben med å utvikle Ford GT40, men tapte oppdraget til Lola. Som en slags erstatning bygget de Lotus Europa. Denne modellen er kul, men trolig bør vi være glade for at Lola fikk utvikle GT40. Det som virkelig er kult med Lotus Europa og de andre Lotus modellene for den saks skyld er den lave vekten. At en street legal bil kun veier 600-700 Kg virker bare merkelig i dag. Med en såpass lav vekt trenger man ikke en stor motor for at ytelsene skal være bra. Lotus Europa hadde originalt små rekkefirere (rundt 1500-1600 cm3) fra Renault og Ford. Ytelsene varierte mellom 70 og 115 HK. Uten sammenligning forøvrig har jeg hatt et tre-fire biler med tilsvarende lav vekt og ytelser. Ford Fiesta Mrk.II, Peugeot 205, Mazda MX-5 Mrk.I og VW Up. Alle bilene hadde glimrende kjøreegenskaper og var temmelig artige å kjøre. Lotus Europa har imidlertid midtmotor og med dette blir både balansen og kjøreegenskapene mye bedre. Selv langt inn på 80-tallet var det ganske vanlig at små sportsbiler som f.eks Porsche 924 og Mazda MX-5 kun hadde en vekt på rundt 1000-1100 Kg. Motorene hadde typisk 115-125 HK og ytelsene var som regel 0-100 Km/t på 8-9 sekunder og en topphastighet på 190-200 Km/t. Tenk hva man kunne gjøre med moderne motorer i tilsvarende nye bilmodeller. Dessverre så er såpass små og lette (og ikke minst billige) biler i dag mer eller mindre en glemt disiplin blandt bilprodusentene (kanskje med et lite unntak for bl.a Mazda MX-5 (ND) som kun veier 1058 Kg)... BMW Z1 bør også nevnes i denne sammenhengen. Riktig nok veide den 1250 Kg, men med en M20B25 motor på 170 HK gikk den relativt bra. Dynamisk var den ikke helt på høyden, men for de aller fleste var kjøreegenskapene mer enn bra nok. Jeg tenker at BMW burde prøve å finne tilbake til de relativt små og lette sportsbilene som nettopp Z1, Z3 og Z4 (E85).
    1 point
  22. Da var konebilen hjemme
    1 point
  23. Fredag og en liten tur til Telemark på morgenkvisten . Minsten ville en tur til Sandefjord til besteforeldrene idag og være der i helga . Så da ble det en tur med X5en noe som var greit , sånn at jeg kunne få testet den etter forrige ukes skruing . Fylte på litt diesel og turet avgårde . Ingenting og melde bortsett fra at den går fint uten noe fjusk osv . Etter en stund , måtte vi ha oss en rast og Esso ble stoppestedet borti Telemark : X5 i tidlig høstsol : Er og mye ombygning av vei østover : Noe som resulterer i div kø og dall langs trafikk . For morro skyld , nullet jeg ut måleren for å få pekepinn på forbruket tur retur .’Her ble det kjørt vanlig , litt forbikjøringer altså ikke holdt igjen på noe , likevel landet jeg på dette totalt :’ Og så billig har ikke jeg fått denne ned noen gang , så litt må det ha hatt og si med injektorbytte som var syk . Likevel vel er jeg ikke ferdig . Jeg har sånn en rar ting i hue . Jeg må ha ting helt og ikke halvt . Når jeg sjekket retur på dysene , var der en til som var litt i grenseland , så vil bytte den og . Nå er det en lek å bytte disse når jeg vet hvordan man gjør det .😀 Tilslutt århundrets handel😍😍 Den lokale rekivisitasjappa nede her , skal bytte navn og leverandør og hadde outlet salg der . Her solgte de produkter til syke priser . Alt på bildene her betalte jeg ..hold dere fast 150 kr . De solgte alle produkter for 25 kr stykket: Full pris på den Reloaden var på 216 kr og lakkrens/rubbingen mener jeg var nærmere 400 . Coatingen til felg/plast 469 . Så her har jeg gjort kupp for en gangs skyld . Et til :’ Og jeg sliter jo med å holde et beige interiør helt rent i plast osv . Selvvom det er rent , så er det møkkete i porer , men med denne «plastikk jævelen», ble det andre boller 😀😀 Og skal vise dere forskjellen imorgen på et felt jeg tok i x5en . Så nå har jeg kjøpt litt snacks og dette skal jo testes på bil snart .
    1 point
  24. Gjensyn fra Overhaulin Jeg har sett mange episoder av Overhaulin. Synes Chip Foose har et fantastisk blikk for hva som er unikt med hver bilmodell og er flink til å gjøre små modder som spiller på dette. Digger tanken hans om at modder bør se ut som de ble levert sånn fra fabrikken. Lotus Europaen fra sesong 6 er en av mine favoritter. Bilen gikk gjennom en omfattende ombygging, men likevel er førsteinntrykket at bilen er original. Først når du parkerer den ved siden av en standard Europa ser du at "alt" er bygget om. Klippet under viser det som jeg savner i Overhaulin. Tekniske detaljer, erfaringer fra bruk og, ikke minst, kjøring. Nå skal det sies at bilen er en sleeper med en 320-hesters Toyotamotor som skyver på rundt 600 kilo totalvekt.
    1 point
  25. Du likte vel daravitgrau om jeg ikke husker feil? Nærmeste forhandler har en i utstilling. Det var en farge som overrasket positivt live. Mye mer liv og metallic i den enn jeg trodde 👌
    1 point
  26. I KNA får du i det minste Norges beste bilblad - Bladet Bil . Motor er ikke noe særlig å skryte av synes jeg. Har vært medlem i NAF selv, men var ikke rare fordelene jeg brukte eller fikk nytte av, så meldte meg ut. NAF har jo også gått fra å ha stasjoner for EU-kontroll uten egeninteresser til å tilby verkstedtjenester, så da kan en like godt velge andre verksteder. Tror muligens Amcar-medlemskap kan være vel så fordelaktig.
    1 point
  27. Sånn !! Da krysses fingre og tottelotter for at "i-alle-retninger-spruter’n" har gjort en god jobb inni kanalene 🙏 Jeg trengte bare å fjerne innstegslistene så kunne jeg tre slangen helt ut i endene både foran og bak. Begynte som anbefalt å spraye fra endene og innover mot midten. Jeg brukte drøye to bokser til hver kanal. Nå skal det få stå å tørke gjennom dagen. Heldigvis sol, ti grader og ganske frisk sønnavind i dag. Så her burde fukt klare å fordrives en god del 🙏☺️ Godt med alt som er gjort og som sagt så håper jeg at denne spruter’n har kasta det tynnflytende godt i alle retninger og dermed fått prima alt av stål på de nye kanalbitene som er sveiset inn. Jeg må jo bare velge å tro dette er bra nok. Legger ved litt bilder og noen av dem viser reparasjonen av rusta innvendig 😁
    1 point
  28. Resett har identifisert han, norsk kar.
    1 point
  29. Ja stemmer det du sier at du var hos meg 😀 Nei skal prøve å unngå det verste fremover nå . Ja disse er så gode på vinteren ,helt suverene . Jeg ser for meg at sånn som du Fredrik med automat på din ,så må det være perfekt på vinteren i disse. Du kan starte mykt uten røsk der er glatt osv .
    1 point
  30. Slenger meg på her, skal godt gjøres for mannen i gata å tippe rett alder på denne bilen:)
    1 point
  31. Bare sånn at det er sagt, så er det ikke alltid regnr.info stemmer på eldre biler. På nye biler stemmer det stort sett alltid men på eldre kjøretøy er det svært ofte feil. Det skal ikke mer til at det bare står BMW i vognkortet fra 70 tallet og bilen ikke kommer opp på søket ditt. Når det er sagt så tror jeg ikke det finnes noen M1 i Norge nå.
    1 point
  32. Man kan nok slå fast at overgangen fra E28 til E34 var den mest revolusjonerende design endringen på 5-serie. Jeg tror nok at mange die hard BMW fans den gangen må ha likt denne overgangen heller dårlig. AMS fra den perioden er full av sinte leserbrev fra oppgitte BMW entusiaster som mener design identiteten ble ødelagt. Det startet med E32 i 1986, så med E34 i 1988. Ikke ulikt dagens diskusjon rundt de store grillene. Men mest "bråk" ble det vel når E30 ble erstattet av E36 i 1991 😉
    1 point
  33. Det er jeg faktisk helt enig i, utrolige stabile og ikke minst forutsigbare. E34 er en bil som har veldig fin balanse, nær optimal vektfordeling. Den opp fører seg ikke som en slede, iallfall så lenge man har smale og gode vinterdekk. Med litt planlegging så har jeg også kommet opp de bakker jeg trenger, veldig god fremkommelighet. Jeg kjører min på vinteren, men kun på snø og tørre veier. Jeg tar den ikke ut i saltet lenger. Jeg kjørte i salt en gang i fjor vinter, og det var faktisk på vei hjem fra besøk hos han godeste @sveigis 😂 Mens vi satt i den varme stua hans og jabba om gamle BMWer og alt som var tøft før så slo været voldsomt om og saltbilen heiv seg rundt 😉
    1 point
  34. En skrifte upd. Ja nå er det torsdagskveld og snart helg . Hvordan har bil fungert etter dysebytte og etter fiks av lekkasje på mandag? Jo det kan si ,den fungerer fint ifølge hun som bruker den. Starter lett og ikke noe mer lekkasje selv om det lukter diesel enda fra områder i fronten. Det registreres at drivstofforbruk er gått med og sier hun og det gjør jo ikke noe . Er og igang med å få fikset navienhet da det er noe galt med den . Slår seg ikke av og svart skjerm ved kartvisning . Så ny /brukt må til nå og har noe på gang . Skulle jo kjøpt en ny med litt mer duppedingser ,men lommebok sier stopp nå pga oppussing osv 😀
    1 point
  35. Digg at bilen er tilbake! Gratulerer med fersk drivlinje 😬 @ogee1 Har samme erfaring som deg. Skulle leke smart å smøre inn gummilistene rundt soltaket... det var utrolig dumt. På starten var alt supert, men etter noen få dager kom en knirking som ikke er en BMW verdig. Måtte gå over flere runder med silikonfjerner og varmt vann for at det skulle vekk. Men det skal finnes silikonfri stift? Er såvidt jeg har skjønt silikonen som skaper knirkingen.
    1 point
  36. Godt å se at bilen er i strekk igjen. Burde holde mange kilometer nå. Har du god erfaring med silikon på listene? Min erfaring er at det knirker noe infernalsk etter en stund.
    1 point
  37. Vibrasjon ved pådrag og sving til høyre, mener jeg er motorfester. Synes å ha lest det her inne.
    1 point
  38. Nå vet jeg hvorfor kort terminalen hos Bavaria var så varm i dag når jeg betalte for ett oljeskift 😂😂 Men nå har du iallfall bil i 200 000 km til, nå har du jo tatt det som er å ta på denne bilen. Jeg har også opplevd å fått ripe i skinnet på rattet hos dem, riktig nok på F10en. Men jeg sa ikke noe på det, var på en del av rattet jeg ikke tok så mye på. Flott service der oppe, de ordner alltid opp hvis det skulle være noe. De er samarbeidsvillige og vil finne gode løsninger. Litt uvanlig for en stor kjede som Bavaria egentlig, er ofte de små verkstedene man kan deale litt med. Store kjeder har ofte retningslinjer å følge, men likevel så synes jeg de alltid forsøker å ordne ting greiest mulig på Stoa 😀
    1 point
  39. Hadde du Hartge-boks (brukt?) med selv?
    1 point
  40. Det staget, kan det være til høydejustering av lykter. Altså sensoren som forteller hvordan bilen står? hartge boksen, merker du den? Hadde det på en e90lci 318d og den gikk veldig bra i etterkant.
    1 point
  41. Godt å få den tilbake tenker jeg 😀 Bavaria på Stoa liker jeg godt og er med på de fleste løsninger om du ikke er enig ,sånn føler jeg det hvertfall. Er ikke få ganger jeg har kommet opp heseblesende med ting og problemer ,og de hjelper til .Har til og med lånt verktøy der som jeg akutt har trengt. Og ikke minst bilen din,den har jeg sett der nå i virkeligheten og jeg må si fy flate hvor fin den var .😀 Virkelig pen . Nå har du garantert en bil som funker i lang tid fremover forhåpentligvis .
    1 point
  42. Gjorde ikke noe med det. Innsuget var ikke spesielt kokset igjen fra før heller. Men satt på rakrør istede for katten og byttet ut turbo slanger og monterte en stor intercooler . Pluss remap til slutt
    1 point
  43. Sånn som det blir i Oslo nå så tror jeg det beste hadde vært om en annen Norsk by fikk overta som landets hovedstad. Jeg kan ikke få sagt hvor lykkelig jeg er over at jeg bor her nede i Arendal, langt unna de gale folka som styrer Oslo. Jeg er også glad jeg sjelden har noe i Oslo å gjøre, annet enn hygge og fritid. Dette er det jo selvsagt slutt på nå, så nå legger vi weekendturer til andre byer, jobben legger kurser og seminarer til andre deler av landet. Synd, for Oslo en en veldig fin by som jeg alltid har likt å besøke..
    1 point
  44. Heia Oslo https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/JoGdj7/nytt-oslo-byraad-kjoettfri-mat-flere-sykkelveier-og-billigere-buss?utm_source=vgfront&utm_content=row-1
    1 point
  45. Gleder meg allerede! Vintern kan bare komme, kjøpte bilen pga tre ting. Forholdsvis ny, firehjulstrekk og webasto. Med Hakka og hk blir det bare gøy 😄
    1 point
  46. Vestfold chiptuning er å anbefale.. Jeg har hakka 6 el noe. 5år gamle dekk. Men det sitter alt for bra sammen med xdrive. Du legger opp en sladd, brått så har du 130.... og det blir litt risky for amatører uten feit lommebok hvis det går galt.
    1 point
  47. Blir ikke lei den fargen med det første!
    1 point
  48. 1 point
This leaderboard is set to Oslo/GMT+02:00
×
×
  • Create New...