Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/14/19 in all areas

  1. 18 points
    Tenkte jeg skulle ta en kjapp oppsummering av de straks 3 månedene og 3000 km jeg så langt har kjørt. Går kjapt igjennom det jeg finner posetivt og det jeg finner negativt. Samt en liten oppsummering av bilens "quirks and features" som Doug Demuro ville sagt. Jeg vil også legge til følgene på to do listen: * Software update. Det er MYE teknologi her så det føles godt å vite at dette er tatt hånd om * UniCarScan 2000 til å kode litt småtterier via Bimmercode appen Først av alt så må jeg bare si at jeg er super fornøyd, bilen har faktisk overgått mine forventninger. Komforten på langtur er helt uovertruffen, sportsautomaten er bedre enn den på F10en (som nykka litt i lave hastigheter). Noe annet jeg liker er at bilen skiller seg ikke så mye ut fra F10en utseende messig. Det gjør at mange ikke legger merke til at jeg har bytta bil så slipper jeg ubehagelige spørsmål om hvor mye gildet kostet og hvorfor jeg ikke kjøpte elbil. Jeg vil trekke frem fem punkter som jeg digger med denne bilen: Først av alt så er jeg så glad for Apple Car Play, helt genialt at det er trådløst. Head up displayet er 60% større enn på F10en, helt nydelig å få så mye info opp i sikt feltet. Frontkamera er utrolig nyttig, både når du skal parkere mot en fortauskant men også ut fra en sidevei med dårlig sikt. Egentelig så digger jeg hele Top View systemet, men de øvrige funksjonene er egentelig kun for morroskyld Ambient Air funker mye bedre enn jeg hadde trodd. Alltid en oppfriskende god duft i bilen, føler faktisk at det hjelper på konsentrasjon. Holder også ute vond lukt fra eks kugjødsel og eksos fra andre biler. Motor og drivverk. De har har klart å lage en så responsiv og sterk dieselmotor som likevel bruker så lite drivstoff. Det spiller ingen rolle hvilken hastighet du ligger i, en rask tråkk på pedalen og bilen tar avgårde. Jeg sa tidligere dette kunne minne om responsen i en Tesla, fikk da mye hat fra forumets Tesla fanboys. Etter en tur i en Model 3 Dual Motor så står jeg ved denne uttalelsen. Ikke like rask respons som i Tesla, men kanskje så nærme en dieselbil kan komme. Det er også fem ting jeg ikke er så fan av i denne bilen Display key var ikke nødvendig. Den er stor og klumpete, skjermen er skjør så man behandler den som en nyfødt andeunge. Alle funksjonene på nøkkelen befinner seg også i Connected appen. Men den er jo kul da, det skal ingen nekte for 😉 Driving Assistent pluss var en skuffelse. Jeg ble posetivt overrasket over dette både på en G30 jeg leide i Tyskland i fjor og etter å ha ha kjørt med det på min Ford firmabil. I Forden kan jeg slippe rattet i opp til 20 sek, og systemet oppfører seg sånn at du har tillit til det. Du tør leite etter noe som falt på gulvet, legge inn noe på GPS osv. I min så må jeg stort sett ta hendene på rattet etter 10 sek, og systemet oppfører seg slik at du ikke stoler på det. Her vil nok en software update hjelpe. Den aktive grillen er noe herk for oss som liker å holde ting rent. For inni her kommer insekter som er vanskelige å komme til å få fjerna når du vasker. Mangel på Norsk talestyring. Selv med norsk satt som språk så er det kun engelske talekommandoer bilen vil ta. Dette gjelder også på norsk solgte biler i følge salgs sjef på Bavaria. Igjen, i Forden så kan jeg snakke norsk og jeg kan til og med snakke på Sørlands dialekt og bilen misforstår svært sjelden. At en topp premiumbil ikke kan tilby dette er skammelig, for det er helt genialt med talekomando i dagens biler med mye touch skjermer. Noen ganger på veldig ru eller piggslitt asfalt så kommer der en lite dirre lyd inni døra. Det irriterer meg! Bavaria kunne ikke finne den igjen selvsagt. Men de fikk justert takluka slik at den ikke gnikker når jeg kjører over fartsdumper. Ellers så er det ikke så mye å klage på, listen over ting jeg liker er så mye lenger enn listen over ting jeg ikke liker. Av feil og mangler så er det kun den tidligere nevnte hardykoblingen med sprekker som har dukket opp. Denne har Bavaria bytter på garanti. Ellers så er det noen artige Quirks and features med bilen som jeg vil trekke frem. Når man kjører på adaptiv cruisecontroll og innhenter en bil...da får man som vanlig opp ett ikon som indikerer hekken på en annen bil. Det som er rart her er at i min bil, så viser den hekken på en sort F10 uten M-sport med sort interiør.....eehh Okei? Legg også merke til at det ikke er en 550i eller 535 på eksosrørene, men mest sannsynlig en 520, 525 eller 530.. Hvorfor ikke en G30? Bilen har mye praktisk oppbevarings plass, avfettingsflaska passer f eks perfekt i dørlomma. Supert til vinteren når jeg ikke kan vaske hjemme 👍 Det er så greit at bilen viser både tank nivå og rekkevidde. Før så måtte du ofre noe i kjørekomputeren for å se rekkevidde 😀 Når du kjører fartsgrensen eller under så er tallene i HUD hvite, men hvis du kjører over så blir de røde. Så jeg har kun røde tall i HUD 😂 I IDrive skjermen så vises en grå og kjedelig G30 Luxury line med style 759 Individual felger... ...mens bilen kommer opp i eksakt riktig spec i Connected appen? Hadde vært kult med riktig begge plasser 😀 Så det var min 3 måneders rapport som eier av en G30 540d xDrive. Helt genial bil å leve med, kunne ikke vært mer fornøyd.
  2. 16 points
  3. 11 points
  4. 10 points
    Hehe, ja, jeg kunne absolutt tenkt meg å gjøre noe ekstraordinært utvendig også. Den gamle i3en jeg hadde er degradert til firmabil, men om jeg skulle brukt den noe mer hadde jeg nok gått all inn for i8-felger, skjermbreddere, 3D design frontleppe, samt litt lakkering og foliering. i3 pre-LCI blir nok rimelig frekk med noe slikt. Monterte også noen M3-replika speil på gamle-i3en, har disse liggende til den nye også i carbon. Dette er skikkelige speil med seks deler, og ikke bare et speildeksel som ser litt så som så ut. Vad tycks?
  5. 10 points
    Blandet drops.
  6. 10 points
    Liten kveldstur med naboen, bare fordi sommer
  7. 9 points
    Den amerikanske versjonen av alpinhvit F11 Boston og NYC unnagjort på de siste 72 timene, nå står Canada for tur før det er innom Detroit, Chicago og Milwaukee.
  8. 9 points
    Liten kartoppdatering. Kartet i bilen var fra 2012, så dette var på tide. Ferdig polert. Skal få tatt bedre bilder. Til slutt ett lite bilde i fra ferien. Løkken strand i Danmark.
  9. 9 points
    Da var det dags for polering😊
  10. 8 points
    Marius2002

    Marius2002s F45 225xe M-Sport

    Hybrid. Noen av mine venner har spurt meg litt om dette og hvordan det funker på tur, da de etterhvert er nysgjerrige på hybrid/el. Så da kan jeg dele litt her også. Dere som har hybrid kjenner dere kanskje igjen, dere andre... ja, dere finner dette enten nyttig eller unyttig. 🤷🏼‍♂️ I fare for å gjenta meg selv innledningsvis her så kjører jeg på: I det daglige så lader jeg hjemme. Jeg tenker ikke på tidspunkt, men det er nok billigst på natt. Jeg burde kanskje lagt opp til dette, men: stress. Jeg har ikke hurtiglading og lader på laveste nivå. For sikkerhets skyld. Det tar mange timer å lade opp det lille batteriet, men det blir en vanesak. Jeg kjører stort sett, hvis ikke noe ekstraordinært dukker opp, kun på strøm. Billig billig "gratis". MEN. Langtur. Joda jeg lader såklart opp før en langtur, det holder ikke stort, men litt. Jeg pakker alltid med laderen i tilfelle. Jeg kjørte som regel i eco pro, men synes ikke bilen reagerer slik jeg vil alltid eller ihvertfall så kjapt som jeg vil og har derfor egentlig bare begynt å kjørt i comfort-modus. Da er det gøy, behagelig og så økonomisk som det kan bli. Så blir jo som sagt batteripakka tømt ganske raskt om ikke det er 80-sone eller mer et lengre stykke, da går den på bensin og sparer strømmen til lavere hastigheter(med mindre jeg velger "save edrive"(eller noe i den dur), brukes aldri). Så får jeg spørsmål om jeg ikke lader underveis. Nei det gjør jeg ikke. Hvorfor spør noen. Jo, jeg betaler MER på det som det koster å lade batteriet på en ladestasjon langs veien enn det som den ville brukt i drivstoff på samme strekning som batteriet holder til. Poenget med hele greiene er å ta bilen for det den er og at det er mye bil for pengene. Ved rett bruk(lade "gratis" hjemme og eventuelt på jobb) er også plug-in-hybriden ganske så økonomisk, hvis ikke er det lite å hente der. På campingplassen hvor vi var nå, hadde jeg strøm inn til teltet og jeg ladet bilen på natt der. Funket knallbra! Nå har jeg satt hermetegn på alle -gratis- fordi strøm er ikke gratis. Likevel er strømprisen såpass lav at det ikke utgjør mye. Jeg regnet på det i høst og tok høyeste strømpris for de tre siste månedene da(juli, august og september mener jeg) og plusset på 10 øre. Med gjennomsnittlig dagsreiseavstand og dertil lading, så havner jeg på rett over 100-lappen ekstra i måneden i strøm. Dette var da jeg så på i3 og vil tro ca. det samme gjelder denne. Merker ikke noe ekstraordinært på strømregningen ihvertfall. Konklusjon: Samme som før, tut og kjør, fyll når man må, ikke henge seg opp i forbruket annet enn at det er moro å følge med, vær happy. Forresten er fordelen med å kjøre på kun strøm bakhjulstrekk!!
  11. 8 points
    F11'n ble bytta ut mot en gammal S-klasse for noen måneder siden..
  12. 7 points
    Nyvasket og polert Tds :
  13. 7 points
    ahj

    Min biltråd - F01 730d & i3S 120Ah

    Var så heldig å ha denne innom garasjen for litt lakkpleie i noen dager nå. Vil si at resultatet ble helt fantastisk. Mye bedre enn jeg hadde forestilt meg! Så nå håper jeg @Saltkjelen er fornøyd med en veldig blank F01! 😃
  14. 6 points
    Magnus.

    F31 330d M sport

    Ny bil, ny tråd 😀 La ut 335d'en på finn, og den forsvant på et døgn. Leverte bilen på Gardermoen og dro på jobb selv, tanken var oppgradering til M4. Men fant aldri helt den rette bilen, noe jeg synes er viktig i den prisklassen. Det nærmet seg hjemreise fra jobb, og jeg hadde behov for bil umiddelbart etter landing. Etter "tips" i finn tråden her på bimmers, så ble det en fint ustyrt f31 330d M sport. Har kun forhandler bilder, henter bilen senere idag. Om noen har tweaks, tips eller deler. skrik ut. Planer: * M performance frontleppe - bestilt * M performance sideskjørt - bestilt * M performance diffuser - bestilt * Double slat grill - bestilt * Mørke ruter foran - booket. * Coilovers * Felg * Optimalisering - bestilt * xHP software på kassen * LCI ac ramme - bestilt Utstyrsliste: Edition and packages P337A M Sports Package S704A M Sports Suspension S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package P7VAA Ride Comfort Package P7VBA Comfort Package P7VDA Sicht Packet Comfort And Interior Equipment S402A Electric Panoramic Roof S417A Roller Sun Vizor Rear Door S420A Sun Protection Glazing S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S431A Interior Mirror With Automaticdip S441A Smoker Package S459A Seat Adjuster Electric With Memory S465A Throughloading System S481A Sports Seat S493A Storage Compartment Package S494A Seat Heating Driverpassenger S4AEA Armrest Front Retractable S4DXA Accent Moldings Blue Metallic Matt S4MRA Interior Strips Aluminum Hexagon Multimedia S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S612A BMW Assist S614A Internet Preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S688A HarmanKardon Surround Sound System S698A AreaCode 2 For DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control For Teleservices S6NFA Music Interface For Smartphone S6NLA Connection Bluetooth USB Devices Incl S6NRA Apps S6WAA Instrument Cluster Expanded Equipment Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S521A Rain Sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic Air Conditioning S563A Light Package S575A Supplementary 12V Sockets S5ACA Highbeam Assistant S5ALA Active Protection S5DAA Passenger Airbag Deactivation S5DCA Rearseat Headrests Folding S5DFA Active Cruise ControlStopGo Function S520A Fog Lights S548A Kilometercalibrated Speedometer wheels and drive S230A Extra Package EUspecific S249A Multifunction F Steering Wheel S2PFA BMW LA Wheel M Star Spoke 403 S2TBA Sport Automatic Transmission S2VLA Variable Sport Steering S258A Tire With Runflat Functionality Environment And Safety S302A Alarm System S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S322A Comfort Access S3AAA Roof Railing Black S3ACA Trailer Coupling S3AGA Reversing Camera S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8SCA Telematics Access Requestcountryspec S8THA Road Sign Detection S8V1A Label S851A Language Version German Individual Equipment S760A High Gloss Shadow Line S775A Headlining Anthracite Other Equipment L801A National Version Germany S997A Dealer Presentation
  15. 6 points
    I solå😊 Nye matter på g
  16. 6 points
    Ute å lufter go bilen litt. 86mof m535 turbo. Venter spent på vsiningstime for turbo litt seinere i år
  17. 6 points
  18. 5 points
    Motorrom. Da var dagen her da det skulle rengjøres i motorrom og gammel møkk skulle bort . Her var det mye jobb helt enkelt . Dere kan jo se noen bilder : masse søl: Demonterte litt for å komme til : Så var vi igang Her ble masse avfetting ,kost og svamp brukt og igang : Og plutselig ser man litt blåfarge : Og renere og renere blir det: Etterhvert ble det tørk og klart til polering . Renere her nå: Ting som skulle få ting til å skinne ble funnet : Og startet med å polere der jeg kom til og etterhvert fornyer : Og lokket til sikringsbokslokk ble vasket og polert opp og ser fint ut nå: Alt av gummi og plast får sitt: Lyktedeksel : Innerskjermer og alt av lakk polert : Og her er vi nesten ferdig : Og med sandblåst og lakkert luftfilterboks ,erklærer jeg for motorrom ferdig : En voldsom jobb da gamle motorrom er fullt av ledninger og all slags ting ,men fryktelig gøy når man får et resultat av det . Hvertfall gøy å ha det fint oppi der og 😀
  19. 5 points
    Cbrooen

    Bmw///Alpina Collector (Diverse updates)

    Kom over disse sjeldne brosjyrene for e30 m-tech 2 Japan edition.
  20. 5 points
    Like etter endt tur med Molslinjen til Odden i Danmark for noen dager siden.
  21. 5 points
    Etter å ha styra litt med å få klarhet hvordan forsterknings platene til tårn lagerne skulle monteres på formiddagen. Så tuslet jeg ut i garasjen med et mål for arbeidsøkten, få montert alt sammen og få bilen på hjula igjen... Åpna garasjen porten og der sto Coupe'n og nynnet på "in your dreams...." Gikk bortet å titte på resultatet etter gårdagens vask i daglys. Ble ikke helt klok på meg og konkluderte med at dette må gjøres litt bedre. Møkka har fått jobbet litt med lakken på sjåfør siden og det er ganske tydelige spor på at en tidligere eier har gått amok med rød lakk Så istedenfor å begynne med montering, så endte jeg opp med å ta ut lokariene for å se om det ting var helt krise og fått tatt en runde 2 med vask. Fant heldigvis ikke noe rust, men masse god gammel møkk som har fått ligget i fred opp igjennom årene. Som f.eks nede ved kanalene, klassisk møkk oppsamler og som blir liggende fuktig. Også kommer rusten. Fikk vasket ting ganske godt og skrapt ut mye møkk. Men kanaler og skjermer skal helt klart av den bilen i nær framtid for en grundig vask. Men hjulbuene ble ganske ok, etter en runde nr 2. (passasjer siden) Fører siden: Så var lokariene som trengte litt stell, ganske bra med møkk og dritt på disse. + en masse gammel lakk over spray. Men tok bare en vask denne gangen, da ferien nærmer seg og jeg må få bilen på hjula igjen. Etter litt enkelt vask, så de slik ut. Så ble jeg avbrutt av DHL, som kom på gårdplassen med pakke til meg. Elsker pakker, spesielt når jeg har bestilt dem selv Bombe hunden Simba kom selvsagt over for en sikkerhets kontroll og ga meg grønt lys for å åpne den. Noen som gjetter hva det er? Gjetta du M54B30 manifold med 3.0 Disa valve og ferdig montert brakket til Throttle body + nye pakninger. Så gjetta du riktig Denne modden er noe tilsvarende M50 mod på non-TU M52 motorer og skal gi lignende effekt (ikke like stor) i toppen som M50 swap på M52TU motorer. Kombinert med litt bedre ut pust, så skal dette visstnok vekke motoren litt fra "dvalen" som den er i nå. Dette funka så bra på min M52B28 (M50 swap), så jeg måtte bare slå til når en engelsk mann hadde et komplett kitt ferdig liggende til salg. Dette kommer ikke på bilen med det første, tipper dette blir vinterens prosjekt sammen med en liten overhaling av veivhus, vakum slanger osv. Så den er pakket pent sammen igjen og lagt på lager. Simba sa seg fornøyd pakke seansen og jeg gikk tilbake til oppgavene mine. Når jeg først hadde lokariene ute, så kunne jeg like gjerne se på en liten detalj som har irritert meg. En liten glippe imellom bakfangeren og lykta på passasjer siden. Ved nærmere inspeksjon så åpenbarte grunnen seg fort, begge klippsene var knekt tvers av. Og med denne fiksen som igrunn er ganske enkel, så sto jeg ovenfor 2 timers jobb med mye banning. Jeg ordnet meg et par bolter med skiver som spacere (for å få riktig glippe imellom fanger og skjerm), fikk de på sånn halvveis og begynte å justere meg inn så fangeren skulle linje seg opp riktig. Problemet er at jeg bare har to armer og trengte vel helst 4 armer til denne jobben. Da fangeren kun ville linje seg opp riktig med rå makt og måtte holdes hardt på plass mens de 2 armene jeg ikke hadde skulle stramme boltene. Så jeg endte opp med rigge til drillen og sette fast en av fastname nøklene med sveise tang som mothold på mutteren. Pressa da inn fangeren med en arm og tok drillen med andre armen skrudde til. Lykkelig over at planen min funka var i ca. 1 sekund, for plutselig kom det skrike lyd fra bolten og drillen. Fuck, drillen sto på hammer bor modus.... Den hadde klart å ødelegge gjenger både på bolt og mutter. Så der sto jeg med en bolt som jeg ikke fikk skrudd ut og når lyden kom så slapp jeg fangeren, så den sto ikke på riktig sted lenger Mao. bolten måtte ut igjen. Etter å ha prøvd å bore den ut (klarte ikke å holde hardt nok til boring), så endte jeg opp med finne en liten glipp midt på bolten, hvor jeg klarte å få inn et lite hobby baufil blad. Etter en god stund med meget forsiktig saging for unngå skade på fanger og skjerm. Så fikk jeg den endelig ut. Så på runde 2 i fanger vs meg. Så valgte jeg en annen type bolt med flat skrutrekker hode istedenfor, så jeg kunne bruke en liten skrutrekker. Men klarte da ikke linje opp fangeren helt perfekt, men slo meg til ro med dette for nå. Så får jeg heller få litt hjelp til å gjøre dette helt perfekt senere. Tok dessverre lite bilder av dette, var litt små frustret og ville veldig bli ferdig med ting. Forsatt 3-4mm til som må inn for å få det perfekt 😕 Nå skulle lokariene på igjen, hadde lagt merke til at noen feste skruer og plate muttere manglet. Så da måtte jeg først en tur i den "magiske" boksen på hylla. Her finner jeg alltid det jeg trenger til Z3'er, merkelig greier det der. Sånn da var lokariene inne igjen og ting så faktisk ikke så verst ut heller. Da kunne jeg begynne med det jeg egentlig skulle gjøre, montere KW'ene. Fikk inn fjærene ganske enkelt, men brukte først litt tid på vaske og skrubbe gummi pakningene til fjærene og lese manualen på KW for å få riktig plassering av ting. Så var det turen kommet til å pare GSP tårnlagerne med KW bak demperne. Disse GSP lagerene er tydeligvis universelle, da de kommer med hylser som må presses inn i lagret. Og siden jeg ikke har presse eller skrustikke disse dager. Så måtte jeg rigge meg til med noen kraftige bolter og skiver, for å skru dem inn med rå makt. (knakk faktisk 2 stk bolter underveis her, glad dem knakk og ikke røyk i gjengene). Så måtte de gamle tårn lagerne demonteres slik at jeg fikk tilgang til disse skivene. Som hadde sett sine bedre dager. Men noen runder med drillen og stålbørste hjelper på alt. Så etter noen minutter så var de brukandes igjen. Nå nærmer vi oss, fått paret delene og torquet ting til etter spekk. Da var demperne endelig montert på bilen, etter 2 dager med demontering, vasking og fiks av ting som ble funnet underveis. Nå håper jeg virkelig at disse KW'ene lever opp til ryktet sitt. Men ferdig var jeg ikke, for jeg har jo bare tatt bak stillingen så langt Og klokken var allerede blitt 21:30, men beit tenna sammen og satte meg som mål demontere framdemperne og rydde garasjen før jeg tok kvelden. Ikke så rent og pent her heller. Men de kom frivillig ut når jeg dro fram muttertrekkern Så slik ser det ut foran nå, så får vi se hvor mye mer enn montering jeg rekker i morgen. Som tidligere nevnt så må jeg veldig snart skru av kanaler og skjermer for tilstandssjekk og skikkelig vask. Ryddet til og med opp alt verktøyet og uteplassen skikkelig før jeg tok kvelden. Så jeg slipper å bruke så mye tid på finne fram til riktig verktøy i morgen, noe jeg slet med idag. Da alt bare lå tankeløst slengt rundt på gulvet igjennom dagen. Så jeg forlot bilen slik for kvelden, forsetter i morgen. Bonus bilde, som viser vaske stasjonen, delelagret, monterings stasjonen, demonterings stasjonen og til slutt pause pils stasjonen borte ved hengeren. Drikker selvsagt bare alko-fritt når jeg leker med bil
  22. 4 points
    Hallå hallå, Här kommer några bilder från ett intressant kundprojekt! En BMW E30 318i som fått en V8 på 4oo Hk från M5 E39. Vi har mappat original motorstyrningen så att motorn fungerar perfekt i ett nytt chassie utan massa onödiga funktioner, som inte längre finns i nya karossen. Elektroniska gaspedalen monterad : Större bromsar : Bara skicka PM för mer information om hur man gör med motorstyrningen. Mvh Andreas
  23. 4 points
    Senkveld på Sørlandet . Er rart det der med ferie og null på programmet. Polerte jo opp Tdsen igår og hadde litt rester igjen av noe Rupes . I og med jeg vasket bilen igår ,så var den ren . Hvorfor ikke bare få brukt opp restene av grønn Rupes og slenge på litt Collinite . En kjapp runde ble tatt med maskin og Collinite ble lagt på . Og deilig å våkne opp til dette :• Absolutt null bilder av prosess pga ting skjedde kjapt og brutalt ,men nå er den blank. En skikkelig poleringsjobb skal taes i høst ,type tre steg da jeg skal over på Koch og Cartec. Viktig å teste nye produkter 😀😀 Nå blir det gøy å finne frem hageslange og bare spyle av fremover ,sånn type hver kveld ..
  24. 4 points
    Boston og NYC unnagjort, straks krysser vi grensa til Canada. Formidabel doning! Niagara Falls, Toronto, Detroit, Chicago og countryfestival i Wisconsin gjenstår
  25. 4 points
    Ja da har petimeteret i meg slått til igjen... Så nå har jeg hatt av hjul og shinet dem, vasket og shinet opp alle hjulhusene. IronX fikk en del å jobbe med Så ble hulene spylt rene og vasket godt med såpe. Gikk også over innsiden av felgene med clay før jeg vokset dem med Swissvax Autobahn Kaliperene trengte også en runde med IronX Ellers så var det ikke så gæli under her Bak Men etter runde med avfetting, svamp, såpe og børste. Samt avslutte med litt Autosol, Owatrol plastfornyer og Swissvax Autobahn på kalipere så ble det ganske bra. Bak Avsluttet med å gi eksos stussene en liten runde med Autosol og ett lag Swissvax Autobahn også 😀 Det ble så blankt under at det på bildet ikke ser blankt ut, men det er altså speilbilde av garasjegulvet 😂 Dette var godt å få gjort synes jeg, så gjentar jeg dette etterhvert som jeg bytter til vinter/sommer hjul 👍
This leaderboard is set to Oslo/GMT+02:00