Gå til innhold

Angående omleggingen av BMWGuiden.no


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

De fleste som har vært på sidene jevnlig har nok merket at det har skjedd litt diverse rart de siste dagene. Det skyldes en kraftig omlegging for å tilrettelegge litt bedre for enkel oppdatering og nyhetsinnleggelse. Mesteparten av det tekniske er per nå på plass, men layouten skal endres litt etterhvert.

Forhåpentligvis skal det meste fungere nå, men skulle noen oppdage noe som ikke gjør det, så skrik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som har vært på sidene jevnlig har nok merket at det har skjedd litt diverse rart de siste dagene. Det skyldes en kraftig omlegging for å tilrettelegge litt bedre for enkel oppdatering og nyhetsinnleggelse. Mesteparten av det tekniske er per nå på plass, men layouten skal endres litt etterhvert.

Forhåpentligvis skal det meste fungere nå, men skulle noen oppdage noe som ikke gjør det, så skrik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
Vi har jo Erik E46 Einum som moderator på dette forumet. Tror ikke vi trenger flere ettersom Einum er meget oppegående i toppen og veldig aktiv på dette forumet :)

Takk-takk! O:)

gr har drevet denne siden alene lenge, og nylig ble jeg utnevt til moderator. Årsaken til at gr gjorde dette har vel med min aktivitet både på dette og BMW CCNs forum å gjøre. Samt at jeg har hatt en del kontakt med gr pr mail / PM om flere ting angående denne siden og BMW generelt. I tillegg hintet jeg en del om at han trengte noen til å hjelpe seg med siden. Dessverre har jeg ikke anledning til å være så aktiv på de to nevnte forumene som jeg ønsker i sommersesongen, men jeg bidrar det jeg kan. For øyeblikket er hjemme-PCen min nede - har vært det lenge! Så det er kun fra jobb-PC at jeg får gjort noe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...