Gå til innhold

Servicepriser


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Noen formening om nivå på sluttsum etter Serviceinspection II ?

Ingen store overraskelser etter service på min 1996 mod E-36 320i T

Undrende bileier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Noen formening om nivå på sluttsum etter Serviceinspection II ?

Ingen store overraskelser etter service på min 1996 mod E-36 320i T

Undrende bileier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivå??

Hadde min Bmw 320 -97 mod på inspection 2 for en stund siden, og den morroa kostet meg ca 5000 kr!!!!!

Jeg regnet jo først med at de for den summen faktisk hadde gjort noe med bilen. Men nei da, de byttet olje på div steder og oljefilter. Det var alt.

Så opplyste de meg om at jeg burde skifte et par vifte remmer og kupefilter.

Selvfølgelig sjekket de en masse ting, som bremseskiver, klosser og noen andre ting.

Hadde de enda byttet klosser, siden de begynte å bli noe slitte, så hadde de faktisk blitt møkkete på fingrene av servicen på bilen min.

Det kostet meg 5000kr for egentlig å få et stempel i "boka".

Syns prisen var noe drøy ut i fra hva de gjorde.

Sjekket pris for oljeservice på samme Bmw verksted, og de skulle ha 2000 - 2500 kr.

Satt inn bilen på et ikke merke verksted, og da ble prisen 1300 kr for samme jobben.

Så nå har jeg et annet verksted stempel i "boka".

Nivå = For dyr, men fint å vise frem stempelet til Bmw ved salg av bilen selv om du får like god service på andre verksteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivå??

Hadde min Bmw 320 -97 mod på inspection 2 for en stund siden, og den morroa kostet meg ca 5000 kr!!!!!

Jeg regnet jo først med at de for den summen faktisk hadde gjort noe med bilen. Men nei da, de byttet olje på div steder og oljefilter. Det var alt.

Så opplyste de meg om at jeg burde skifte et par vifte remmer og kupefilter.

Selvfølgelig sjekket de en masse ting, som bremseskiver, klosser og noen andre ting.

Hadde de enda byttet klosser, siden de begynte å bli noe slitte, så hadde de faktisk blitt møkkete på fingrene av servicen på bilen min.

Det kostet meg 5000kr for egentlig å få et stempel i "boka".

Syns prisen var noe drøy ut i fra hva de gjorde.

Sjekket pris for oljeservice på samme Bmw verksted, og de skulle ha 2000 - 2500 kr.

Satt inn bilen på et ikke merke verksted, og da ble prisen 1300 kr for samme jobben.

Så nå har jeg et annet verksted stempel i "boka".

Nivå = For dyr, men fint å vise frem stempelet til Bmw ved salg av bilen selv om du får like god service på andre verksteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...