Gå til innhold

Ferrari lyd i Bmw?


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Er slik en normal moderne Amcar-V8er høres ut.

Dette bare MÅ være en selvmotsigelse, "moderne" og "AmCar-V8" hører vel ikke hjemme i samme avsnitt engang. :twisted:

*kaster en diger brannfakkel i retning gr*

Den fakkelen traff flere enn gr! Erik, du har mye å lære! Jeg sier ikke mer...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å gjøre feil, er det ikke?
Nei, det er ikke lov! ;) gr er egentlig bra bevandret i AmCars, så dette var nok en glipp og siden jeg kjenner ham litt, var dette ment som en spøk og sagt i en spøkefull tone... :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en slik (Pontiac):

87grandnat11564-A.jpg

Med 1000+ hester. Syk lyd. ;)

Fy gr! Det er ikke en Pontiac, men en Buick!! Buick Grand National T-Type (Turbo)...

Whoops! Det har du nok rett i. Trodde oppriktig talt det var en Pontiac... :oops: Men... nå er da ikke Buick og Pontiac så *veldig* langt unna hverandre. De har vel vært ganske nært knyttet sammen siden tidlig 1900-tall... (GM). ;)

Jeg er forøvrig ikke veldig bevandret innen Amcars. Kunnskapene er begrenset til den type biler jeg har vært mer eller mindre direkte borti. Men med amcar-interesserte i familien får man da med seg litt og annet. Har bare ikke lest noe veldig om biler jeg ikke har noe særlig forhold til. Er tross alt mange amerikanere som er veldig sjeldne her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fakkelen traff flere enn gr! Erik, du har mye å lære! Jeg sier ikke mer...

Jeg vet du har en skikkelig muskelbil av en AmCar Haakon, og jeg har heller aldri lagt ment noe annet enn at AmCar er synonymt med masse hk. Det hele var selvsagt ment som spøk, men hadde likevel en litt seriøs undertone. Dodge Viper, eller Chrysler Viper som den het da MkI kom, har ikke akkurat moderne teknologi sett med europeiske øyne. Det er en ombygd lastebilmotor med støtstang hvis jeg ikke husker feil.

Jeg er ingen AmCar-fan, men aksepterer at andre liker de. Det blir det samme som Spoilerbrigaden vs. ze Originalpolizei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fakkelen traff flere enn gr! Erik, du har mye å lære! Jeg sier ikke mer...

Jeg vet du har en skikkelig muskelbil av en AmCar Haakon, og jeg har heller aldri lagt ment noe annet enn at AmCar er synonymt med masse hk. Det hele var selvsagt ment som spøk, men hadde likevel en litt seriøs undertone. Dodge Viper, eller Chrysler Viper som den het da MkI kom, har ikke akkurat moderne teknologi sett med europeiske øyne. Det er en ombygd lastebilmotor med støtstang hvis jeg ikke husker feil.

Jeg er ingen AmCar-fan, men aksepterer at andre liker de. Det blir det samme som Spoilerbrigaden vs. ze Originalpolizei.

Du har rett i det du sier om Viper, men ser du på motorene i f.eks. de nyere Corvettene, så er det en helt helt annen historie enn de "gode" gamle støtstangmotorene. Motoren i Camaro'en min har støtstenger, for den er av den "gamle skolen"... :) Small Block Chevrolet (SBC) er faktisk den motoren som har vært produsert lengst og laget flest av i verden, så det er faktisk en meget solid konstruksjon! :) Den er, i sin opprinnelige form, nå lagt på hyllen. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Dodge Viper, eller Chrysler Viper som den het da MkI kom, har ikke akkurat moderne teknologi sett med europeiske øyne. Det er en ombygd lastebilmotor med støtstang hvis jeg ikke husker feil.
Du har rett i det du sier om Viper, men ser du på motorene i f.eks. de nyere Corvettene, så er det en helt helt annen historie enn de "gode" gamle støtstangmotorene. Motoren i Camaro'en min har støtstenger, for den er av den "gamle skolen"... :) Small Block Chevrolet (SBC) er faktisk den motoren som har vært produsert lengst og laget flest av i verden, så det er faktisk en meget solid konstruksjon! :) Den er, i sin opprinnelige form, nå lagt på hyllen. :)

Why change a winning team osv. :)

Viper fungerer ikke akkurat dårlig, så jeg skjønner ikke hva som er problemet med at den har en gammel grunnkonstruksjon. Den er en av bilene i verden som drar mest G-krefter sidelengs, og når den i tillegg har den gode gamle motoren som er både driftssikker og sterk er det en ultimat sportsbil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...