Gå til innhold

Alarm og sentrallås 92 modell


Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har montert alarm og fjernstyrt sentrallås på e36 ? 92 modell? var på lokale bmw forhandler idag å de sa de måtte se på saken. Var visst litt vanskelig å koble noe greier. Noen som har vært borti dette? Anbefalinger av alarm? Skal ha med fjernstyring og gjerne med pip pip lyd evnt blink lys som blinker..hehe..

Håper det er noe som har vært borti dette :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv planer om å montere fjernlås. Det skal visst nok vær veldig enkelt. Bare noe småtteri som må monteres.

Hvis du har en Hellanor sjappe i nærheten burde du prat med dem, de har lås til 900,-

Jeg antar at det lureste er å monter låsen selv. BMW forhandleren skal sikkert ha ett par tusen jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at visst man drar på BMW så er alt vanskelig! Vanskelig, dyrt og nærmest umulig! Men visst man drar på en annen butikk enn bmw så er det ikke noe problem og fikset på 5 min.

Har alarm/sentrallås fjernstyring i bilen min orginalt, og bmw kunne kanskje klare å fikse det for 1500 kr. kanskje! Snakket så med en som jobbet for bosch, og han fikset det på 10 minutter.

Men det er nå bare min erfaring da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...