Gå til innhold

hmmmmm m3 henger vel i enn tynn tråd


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

ja ja. i dag var jeg og fruen på ultralyd med magen og da fikk jeg sjokkerende vite........... jeg skulle bli far til 2 småe gutter... tankene gikk gjennom meg i all hast og stoppet med min kjære m3. pokkern om jeg selger den bilen nå. men spørsålet er vel bare d. vilken "billig" bmw stasjonsvågn bør jeg velge til min kjære som får 2 små og drasse rundt med??? noen som har noe råd og tips. hun mener jeg skal selge m3´n men nei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg starter budene! Åpner med et bud på en krone! Hva er minstepris? :D

E30 touring ligger fra 15-20000 og oppover. Er ikke sikker på E36, en tipper de begynner like over 100k en plass. Men etter min mening, så holder det lenge med en E30. Andre merker nedverdiger jeg meg ikke til å snakke om... 8)

Og forresten; gratulerer med kids (snart). Det er slitsomt, men veldig morsomt/koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men både E30 og E36 er sikkert for små til en tvillingvogn!

Det kommer vel litt an på hvor mye penger du skal svi av, men E34 eller E39 touring må da være kurrante biler. Ellers er jeg redd du må ta en titt på andre merker. Ikke selg M3en. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten 27, og fikk min første når jeg var 20 ](*,) , min andre når jeg var 21 :stupid: , og min tredje når jeg var 22 :drink: . Jeg klarer meg utmerket fint med en e30 cab og en todørs e30. :roll::crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Føler meg steingammel når dere sier slikt.

Er 23 selv, og har jo ikke dame engang, og når man først får orden på slikt tar det jo lang tid før man kommer til samboerskap og unger og faenskap. Kommer til å være 35 før jeg vet ordet av det. Panikk. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d var d med budene da. for og si d slikt er den verd mere for meg enn noen av dere ville betalt. he he. nei jeg tror nok ikke den blir solkt. jeg får vel se meg etter en rimelig e34 og selge golfen til fruen de er jo lett solkte biler. skulle vel hadt en med skinn også da siden det sansynligvis blir noe små spising og ikke minst melk saft og andre ting jeg helst ikke vil ha i stoff setene mine. :) jeg er jo bare 22 jeg også, men synest d var kjempe hyggelig med twins. gleder me :D g som bare d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tvillingene :) Er selv 30år og har to gutter i alder 5-7år.

Mine erfaringer: ;)

Barnevogn - du kommer til å hate å måtte ta av hjul til barnevogna hver gang den skal inn bak, mao glem 3-serie st.v.

Ungene selv tar ikke noe særlig plass neste 3år.

Og forbered dere, det blir travelt men utrolig gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi skal ha i april mai vi og. :) d blir kjekt. blir nok e 34 stasjonsvogn her på meg tenker jeg.
Gratulerer, Kjell Rune!

Du har mange gøyale år å se frem til.

Tror nok det kan være et smart valg med E34. Pass på at du får en variant som er helgalvanisert, så varer den veldig lenge, og modellen i seg selv er det relativt lite vedlikehold med. Rett og slett en kjemebra bruksbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...